Recent content by AGV

  1. AGV

    Boeing 787

    Μετά από 10 χρόνια αχρηστίας, και οι 2 κινητήρες θα χρειάζονται βαριά συντήρηση. Περίπου 3 εκ. USD ο καθένας. Μαζί με τα LLP's τουλάχιστον 5 εκ. ο καθένας, φτάσαμε τα 10. Βαριά συντήρηση σκάφους 1-2 εκ. Διαμόρφωση καμπίνας γύρω στα 2 εκ. Αισίως φτάνουμε περί τα 15 εκ. USD. Η αξία του αεροσκάφους...
  2. AGV

    LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

    (Βγαίνουμε βέβαια εκτός θέματος :) Και όμως, έτσι ακριβώς ξεκινούν όλα. Από κάποιον περίεργο χάρτη, από κάποια περίεργη ενέργεια. Τη δεκαετία του 80 οι ανατολικοί γείτονές μας, διεκδικούσαν το FIR στο μισό Αιγαίο. Σιγά σιγά, την Έρευνα & Διάσωση στην ίδια περιοχή. Την εποχή εκείνη, όταν...
  3. AGV

    Boeing 787

    Δεν γνωρίζω το 787, αλλά σίγουρα η συντήρηση του σκάφους που σίγουρα θα είναι πανάκριβη, θα είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στα LLP's (Life Limited Parts) των κινητήρων που συνήθως φτάνουν σε κόστος εκατομμυρίων/κινητήρα. Σίγουρα κανείς δεν θέλει να δώσει στον παλιατζή ένα "καινούργιο"...
  4. AGV

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Περίπου ό,τι ξέραμε, σε επίσημη έκδοση: Preliminary Report
  5. AGV

    Συμβάν Aegean στην Γενεύη

    Πιθανότερο είναι η διερεύνηση να ξεκίνησε αμέσως μετά το συμβάν, απλώς τώρα αρχίζουν να δημοσιεύονται τα πρώτα αποτελέσματα (αυτά δεν προέρχονται από δημοσιογράφους για να εκδίδονται "κατ' εκτίμηση").
  6. AGV

    Bombardier CSeries / Airbus A220

    Δεν είναι περίεργο! Κάθε άνθρωπος έχει τις ιδιαιτερότητές του. Και μάλιστα όσον αφορά τα αυτιά, όχι μόνο μεταξύ των ανθρώπων υπάρχουν διαφοροποιήσεις, αλλά και μεταξύ των αυτιών του ίδιου ανθρώπου. Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια (δεκαετία '80) μπήκα σε μια αίθουσα όπου υπήρχαν υπολογιστές. Αμέσως...
  7. AGV

    Συντριβή Ισραηλιτικού Cessna στην περιοχή της Σάμου

    Το προσωπικό είναι πολύ έμπειρο, διπλωματούχοι μηχανικοί του πολυτεχνείου, αλλά σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, θα έπρεπε να υπάρχουν τριπλάσια άτομα στο προσωπικό, και αυτό μόνο για τον αεροπορικό τομέα. Ακόμα δεν έχουν ενταχθεί μόνιμοι διερευνητές για τον σιδηροδρομικό τομέα. Οι μόνιμοι...
  8. AGV

    Ατύχημα Shorts 330 OA - Σάμος 1989

    Μια μάλλον άγνωστη πτυχή του ατυχήματος που δεν ήταν αντικείμενο του πορίσματος, ήταν ότι την εποχή εκείνη ο κυβερνήτης είχε πέσει θύμα κυκλώματος εκβιαστών (υπάρχουν αρκετά στοιχεία στον φάκελο του ατυχήματος). Αυτό θεωρήθηκε ένας σημαντικός παράγοντας που ο κυβερνήτης δεν ήταν συγκεντρωμένος...
  9. AGV

    Ατύχημα Shorts 330 OA - Σάμος 1989

    Σίγουρα κάποιοι παλιοί κάτοικοι της περιοχής θα γνωρίζουν ακριβώς το σημείο. Υπάρχει αρκετή πιθανότητα να είναι: Oros Kerkis · Samos, Griechenland (περιγράφεται σαν χαράδρα, με υψόμετρο 50m κάτω από την κορυφή.)
  10. AGV

    Ατύχημα Shorts 330 OA - Σάμος 1989

    Στη σελίδα 3 υπάρχουν κάποιες συντεταγμένες & στη σελ 56 υπάρχει χάρτης:
  11. AGV

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Χωρίς Σχόλια (το έχουμε ξαναδεί το έργο): APPEAL VT-ANB 17-07-2025
  12. AGV

    Παροπλισμένα αεροσκάφη του Ελληνικού.

    Πράγματι ΉΤΑΝ ιδιοκτησία του ΠΟΛΚΕΟΑ, ο οποίος όμως έπρεπε να έχει απομακρύνει τα αεροσκάφη πριν ξεκινήσουν οι εργασίες στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ, οπότε τελικά με τη σύμφωνη γνώμη του ΠΟΛΚΕΟΑ δόθηκαν στην κοινοπραξία, με αντάλλαγμα τη δημιουργία (από την κοινοπραξία) μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας. Συνεπώς η...
  13. AGV

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Το FAA προσπαθεί να προλάβει το πόρισμα (άλλωστε στην περίπτωση του τεχνικού προβλήματος είναι άμεσα θιγόμενο για την πιστοποίηση τύπου του σκάφους): Πεπεισμένη η FAA ότι η πρόσφατη συντριβή Boeing 787 της Air India δεν σχετίζεται με πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου
  14. AGV

    Συντριβή B787-8 της Air India

    {Ωστόσο ακόμη και στο πόρισμα του NTSB για το ΕΑ990 υπάρχει καταγεγραμμένη η αντίρρηση των Αιγυπτίων ότι τα λόγια του συγκυβερνήτη δεν ήταν αυτά που θα έλεγε κάποιος βομβιστής αυτοκτονίας αλλά ήταν αυτά που θα έλεγε κάποιος επικαλούμενος τη βοήθεια του θεού για να τους σώσει: }
  15. AGV

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Πιθανότατα έχουν αρχίσει τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη: https://www.reuters.com/world/india/air-india-warned-by-regulator-over-systemic-lapses-fatigue-management-training-2025-07-24/ ώστε το λογισμικό των FADEC (Full Authority Digital Engine Control) που έτσι κι αλλιώς θεωρείται βιομηχανικό...
Top