Recent content by AGV

  1. AGV

    Συντριβή τουρκικού C-130E

    Καλή λήψη, αλλά θα ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστική αν έδειχνε και τα υπόλοιπα τμήματα με την μεταξύ τους απόσταση. Φαντάζομαι ότι όποιος πήρε τη λήψη, συμπεριέλαβε και τα υπόλοιπα, αλλά υποθέτω ότι βλέπουμε μόνο ό,τι επιτράπηκε.
  2. AGV

    Συντριβή τουρκικού C-130E

    Η πιθανότητα αυτή συμβαδίζει με τις φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει που δείχνουν τμήμα του ουριαίου σχεδόν άθικτο να έχει αποκολληθεί (δεν έχει σοβαρές στρεβλώσεις) και να έχει πέσει στο έδαφος: Εξάλλου έχει αρχίσει να κυκλοφορεί και επίσημα αυτό το σενάριο...
  3. AGV

    Συντριβή τουρκικού C-130E

    Δεν γνωρίζουμε τίποτε ουσιαστικό σχετικά, όπως σε τι απόσταση διασκορπίστηκαν τα κομμάτια, όμως στο βίντεο που κυκλοφόρησε και στις φωτογραφίες στο έδαφος μοιάζει να μην έχει καταρριφθεί. Τα κομμάτια μοιάζουν να πέφτουν κοντά στο κύριο σώμα, ενώ τα κομμάτια στο έδαφος μοιάζει να μην έχουν...
  4. AGV

    Συντριβή τουρκικού C-130E

    Πραγματικά περίεργο ατύχημα, και το χειρότερο, μάλλον απίθανο να μάθουμε τι πραγματικά συνέβη.
  5. AGV

    Συντριβή MD-11 της UPS στο Louisville

    Και η συνέχεια μάλλον αναμενόμενη: www.reuters.com/business/aerospace-defense/ups-grounds-its-md-11-fleet-after-louisville-crash-2025-11-08/
  6. AGV

    Συντριβή MD-11 της UPS στο Louisville

    Αυτό κάνει το ατύχημα ακόμη πιο θλιβερό. Στις 4 Οκτωβρίου 1992 ένα άλλο cargo Β747 El Al πτήση 1862, έχασε έναν κινητήρα, ο έλεγχος χάθηκε, και συνετρίβη πάνω σε μια πολυκατοικία στο Άμστερνταμ, στην Ολλανδία. https://aviation-safety.net/asndb/325426...
  7. AGV

    Συντριβή MD-11 της UPS στο Louisville

    Την Douglas, από ότι θυμάμαι την είχε ήδη αγοράσει από τη δεκαετία του 1990 η Boeing. Και από ότι θυμάμαι είχε κρατήσει μόνο την παραγωγή του DC9 που μετονόμασε σε 717. Αυτά που προμηθεύτηκε και η OLAV. Συνεπώς το αεροσκάφος πρέπει να ήταν γερασμένο. Βέβαια η εμφανής περιστροφή του με την οποία...
  8. AGV

    Boeing 787

    Μετά από 10 χρόνια αχρηστίας, και οι 2 κινητήρες θα χρειάζονται βαριά συντήρηση. Περίπου 3 εκ. USD ο καθένας. Μαζί με τα LLP's τουλάχιστον 5 εκ. ο καθένας, φτάσαμε τα 10. Βαριά συντήρηση σκάφους 1-2 εκ. Διαμόρφωση καμπίνας γύρω στα 2 εκ. Αισίως φτάνουμε περί τα 15 εκ. USD. Η αξία του αεροσκάφους...
  9. AGV

    LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

    (Βγαίνουμε βέβαια εκτός θέματος :) Και όμως, έτσι ακριβώς ξεκινούν όλα. Από κάποιον περίεργο χάρτη, από κάποια περίεργη ενέργεια. Τη δεκαετία του 80 οι ανατολικοί γείτονές μας, διεκδικούσαν το FIR στο μισό Αιγαίο. Σιγά σιγά, την Έρευνα & Διάσωση στην ίδια περιοχή. Την εποχή εκείνη, όταν...
  10. AGV

    Boeing 787

    Δεν γνωρίζω το 787, αλλά σίγουρα η συντήρηση του σκάφους που σίγουρα θα είναι πανάκριβη, θα είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στα LLP's (Life Limited Parts) των κινητήρων που συνήθως φτάνουν σε κόστος εκατομμυρίων/κινητήρα. Σίγουρα κανείς δεν θέλει να δώσει στον παλιατζή ένα "καινούργιο"...
  11. AGV

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Περίπου ό,τι ξέραμε, σε επίσημη έκδοση: Preliminary Report
  12. AGV

    Συμβάν Aegean στην Γενεύη

    Πιθανότερο είναι η διερεύνηση να ξεκίνησε αμέσως μετά το συμβάν, απλώς τώρα αρχίζουν να δημοσιεύονται τα πρώτα αποτελέσματα (αυτά δεν προέρχονται από δημοσιογράφους για να εκδίδονται "κατ' εκτίμηση").
  13. AGV

    Bombardier CSeries / Airbus A220

    Δεν είναι περίεργο! Κάθε άνθρωπος έχει τις ιδιαιτερότητές του. Και μάλιστα όσον αφορά τα αυτιά, όχι μόνο μεταξύ των ανθρώπων υπάρχουν διαφοροποιήσεις, αλλά και μεταξύ των αυτιών του ίδιου ανθρώπου. Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια (δεκαετία '80) μπήκα σε μια αίθουσα όπου υπήρχαν υπολογιστές. Αμέσως...
  14. AGV

    Συντριβή Ισραηλιτικού Cessna στην περιοχή της Σάμου

    Το προσωπικό είναι πολύ έμπειρο, διπλωματούχοι μηχανικοί του πολυτεχνείου, αλλά σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, θα έπρεπε να υπάρχουν τριπλάσια άτομα στο προσωπικό, και αυτό μόνο για τον αεροπορικό τομέα. Ακόμα δεν έχουν ενταχθεί μόνιμοι διερευνητές για τον σιδηροδρομικό τομέα. Οι μόνιμοι...
  15. AGV

    Ατύχημα Shorts 330 OA - Σάμος 1989

    Μια μάλλον άγνωστη πτυχή του ατυχήματος που δεν ήταν αντικείμενο του πορίσματος, ήταν ότι την εποχή εκείνη ο κυβερνήτης είχε πέσει θύμα κυκλώματος εκβιαστών (υπάρχουν αρκετά στοιχεία στον φάκελο του ατυχήματος). Αυτό θεωρήθηκε ένας σημαντικός παράγοντας που ο κυβερνήτης δεν ήταν συγκεντρωμένος...
Top