Τι λέτε ρε παληκάρια? Αυτή είναι η έννοια των threads ενός forum. Δε σε ενδιαφέρει ένα θέμα? Μη το ακολουθεις.
Προσωπικά με απασχολεί περισσότερο το αν κατέβηκε η sky στο LGIO παρά το Phantom που πετούσε με κατεβασμένα σκέλη. Ποιό είναι το πρόβλημα σας? Σχολιάστε οταν έχετε να πείτε κάτι, και...
Τι να κωπηλατεί ρε ψηλέ? Έχεις ιδέα πως πετά το ελικόπτερο και τι ειναι αυτό που το σπρώχνει ευθεία? Η πίσω, ή πλάγια..? Θα μας τρελάνεις τελείως πρωι πρωι? :wall: :wall: :wall:
Το EGNOS έχει 2 χρήσεις. Τη βελτίωση του GPS signal και το facilitation των LPV approaches. Κάθε συγχρονο GPS στα Γιάννενα αλλα και σε όλη την Ευρώπη λαμβάνει βελτιωμένο σήμα ΚΑΙ απο τους δορυφορους του EGNOS. Χωρίς αυτό το βελτιωμένο σήμα δεν θα μπορούσε να γίνει publish RNAV στο LGIO γιατι το...
Σωστός ο Aris320, μπερδεύτηκα με τις ανακρίβειες του άρθρου που προανέφερα. Δεν έχει εγκατασταθεί GBAS αλλα γίνεται χρήση του EGNOS το οποίο είναι το ευρωπαικό implementation του SBAS, και ουσιαστικα βελτιώνει το GNSS signal στις περιοχές κάλυψης του, επιτρέποντας το σχεδιασμό GNSS approach σε...
GBAS έχει μπει εδω μαι καιρο στα πλαισια καποιου ευρωπαικου προγραμματος αναβαθμισης navaids σε διαφορα αεροδρομια. Το σημα του gps στην περιοχη δεν εχει τι απαιτουμενο integrity για να υποστηριξει gnss με rnp0. 3 χωρις βοηθηματα. Για αυτη τη χρηση δε χρειάζεται κανενας extra εξοπλισμος απο...
Τα charts ορίζουν 2 σημεία έναρξης διαδικασίας (IAF):
- YNN
- AMIVI
Τα αεροσκάφη που προσεγγίζουν απο το νότο ξεκινούν την προσέγγιση στο AMIVI σε ύψος > 7600ft (QNH), στη συνέχεια κάνουν δεξιά (περίπου ότι κάνουν και τώρα με το DME ARC) και με διαδοχικές αριστερες στροφές μαζι με κάθοδο...