Τα 25’ turnarounds είναι εφικτά δοκιμάζοντας τα όρια του safety στην πίστα.
Αυτο που είναι αδιανόητο - και ας είναι εκτός θέματος αλλά πρέπει να αναφερθεί - είναι να περπατούν στα 10 μέτρα από κινητήρα Α330 που εκκινεί στο διπλανό position με air starter 5χρόνα για να φτάσουν στο STΒ.
Ας...
Το πιο νοσταλγικό topic του forum.
Πάρα πολλοί έλεγαν για το πόσο σημαντική ήταν η διατήρηση του LGAT, πριν καν ανοίξει το LGAV.
Τελικά ούτε οι Γερμανοί δεν έβλεπαν ελάχιστα μπροστά… έστω 20 χρόνια.
Πόσο πολύτιμο θα ήταν το Ελληνικό σήμερα ακόμα και για την δική τους τσέπη…
Η Norse το καλοκαίρι του ‘25 έρχεται και φεύγει με τρομερές πληρότητες. Πολύ ανεβασμένη σε σχέση με το ‘24.
Επίσης κάτι ακούγεται για σύνδεση ATH- BKK από την εταιρία.
Τέλος άξιο αναφοράς είναι και το οτι έχει δώσει «ψωμί» σε ελληνικά cabin crew.
Το Σάββατο το πρωι 23DEC23 είχαμε επίσκεψη του 787-9 της Egyrt Air από Κάιρο για Νέα Υόρκη (MS985) εξ αιτίας medical emergency.
Για κανένα 3ωρο ήταν σταθμευμένο στο Α17.
Υποθέσεις λένε, οτι το αλεξίπτωτο τραβήχτηκε λανθασμένα και αυτο προκάλεσε την πτώση με τη μούρη. Το πιθανότερο χωρίς τη χρήση του αλεξίπτωτου τα πράγματα θα ήταν καλύτερα.
Πέρασαν 6 χρόνια από το post μου, αλλά το είδα με το ίδιο ενδιαφέρον!
Σε ευχαριστούμε πολύ!!
Απίστευτο πραγματικά να πετά 55 μέτρα πάνω από την Αθήνα ένα 747! Πανικός!