Με βάση την κείμενη νομοθεσία χρειάζεται το λιγότερο 2 χρόνια προϋπηρεσία σε επιμελητεία πτήσεων κάτω από την επίβλεψη πτυχιούχου επιμελητή πτήσεων καθώς και εξετάσεις γραπτές και προφορικές η οποίες διεξάγονται με ευθύνη της Υ.Π.Α. το πτυχίο το οποίο θα λάβεις θα είναι το αντίστοιχο πτυχίο...
Εάν ξεκινούσες από την πρώτη χρονία της σταδιοδρομίας σου σαν επιμελητής πτήσεως άπλα ήσουν ο γιος του αρχισυνδικαλιστή επιμελητή (ακόμα και εάν ήσουν εργάτης στον διαχωρισμό....) ας αφήσουμε όμως το φαύλο παρελθόν και ας δούμε το σημερα.Εκπαιδευση: Η σχολή που θες να τελειώσεις έχει σύγχρονες...
καλημερα!.
Ασχολούμαι περίπου 7 χρόνια με την εν λόγω ειδικότητα την οποία θεωρώ αρκετά γοητευτική αλλά ψυχοφθόρα με μηδαμινές σε σχέση με άλλες αεροπορικές ειδικότητες οικονομικές απολαβές, είμαι απόφοιτος ΚΑΙ μιας απο της σχολές (ΙΕΚ) που υπάρχουν στην Ελλάδα χωρίς όμως να θέλω να τις μειώσω...
διακρίσεις υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα είτε σε μια ιδιωτική εταιρία είτε σε μια Δημόσια
το πρόβλημα είναι ότι οι δυο αυτές δουλειές έχουν μεγάλο βαθμό υπευθυνότητας και σχεδόν θεωρητικά τουλάχιστον αλληλοσυμπληρώνονται . αλλά εδικά στο κομμάτι operations τα πράγματα είναι ποιο ρευστά...
H συγκεκριμένη κυρία δεν είχε ούτε και θα έχει ποτέ σχέση με τον Αεροπορικό χώρο απλά έτυχε να περάσει από νευραλγικό κομμάτι μίας εταιρίας ελεώ συγκυριών (όλοι την θυμούνται ακόμα πώς είχε περάσει συγκεκριμένο μάθημα σε κάποια σχολή σχετική με τον αεροπορικό χώρο αλλά και πώς "πλασαρίστηκε"...
Re: ATR/42 στην ΠΑΡΟ;
Akoustike oti to Sfalma s ksekinise apo to O.C.C. opou dothikan Lathos Flight plans stous kapetaneous,alla ti perimeneis apo ena operation pou proslambanei epoxikous ergates tis palias olympiakis (exei akoustei kai auto!)
Φίλε μου κατα την γνώμη μου θα πρέπει να έχεις ενα ποσό ετοιμο ειδικά για τις πρώτες ώρες (μέχρι το σόλο και θα πρεπει αυτές οι ώρες να μπουν χωρίς να υπάρχει μεγαλο χρονικο διαστημα αναμεσα τους πχ 10-15 μαζί)