Μήπως είναι καιρός να αφήσουμε πίσω τέτοια αστεία; Τα βρίσκω τουλάχιστον άβολα και άστοχα... Οι άνθρωποι έχουν πλέον 3 δεκαετίες στη χώρα και ειδικά στη Μύκονο είναι και ιδιοκτήτες πάρα πάρα πάρα πολλών ακινήτων. Μέχρι και ξενοδοχείων.
Προτιμώ να εστιάσω στο γεγονός ότι είναι μια δεξαμενή 40 εκ με συνεχώς αυξανόμενο ΑΕΠ και δυόμιση ώρες μακριά από τη χώρα παρά στην ποιότητα των επισκεπτών της.
Επίσης θα εστίαζα στη δική μας ποιότητα ως προορισμός αντί να γκρινιάζω για τον κόσμο τον οποίο ελκύουμε.
Τέλος off topic
Κοιτούσα τον χάρτη με τις πόλεις τις Πολωνίας και στο τόξο Πόζναν-Βρότσλαου-Κατοβίτσε-Κρακοβία μιλάμε για περίπου 18 εκ. κόσμο. Σε συνδυασμό δε με τη Βαρσοβία, πιάνουν ουσιαστικά το 80% το πληθυσμού της χώρας. Καθόλου άσχημα.
Επίσης, η Πολωνία έχει στην κορυφή των προτιμήσεών της την Ελλάδα, η...
Παιδιά θέλω να κλείσω τα εξής σκέλη TLV-NYC-ATH μέσα Ιουνίου με Τέλη Αυγούστου και με τη UIA μου βγάζει με 314 ευρώ(!!!) μέσω Κιέβου.
Στα υπέρ είναι ότι δεν έχω πετάξει ποτέ με την εταιρεία κι ότι έχει long layover, οπότε θα έχω την ευκαιρία να δω το Κίεβο.
Στα κατά έχω αφενός όσα συμβαίνουν...
Συγγνώμη που αναβιώνω το thread της Hemus απλά ήθελα να ρωτήσω αν έχει ταξιδέψει κανείς σας με τη διάδοχο της, Bulgaria Air, και ποιές ήταν οι εντυπώσεις του. Κυρίως βέβαια με αφορά η αυστηρότητα τους ως προς τις αποσκευές και το υπέρβαρο. Ευχαριστώ!
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
Ειδικά για τη Β.Ελλάδα είναι μεγάλη δεξαμενή η Γεωργία.
Ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσει όπως η γραμμή ATH-DUS, δηλαδή μέσω Θεσσαλονίκης. Η επιτυχία πιστεύω θα ήταν εγγυημένη.
Άντε και στο Ερεβάν!
Έλεος αυτοί οι Τούρκοι με τους συμβολισμούς τους!Μέχρι το 2023 που κλείνουν 100 χρόνια (και καλά) δημοκρατίας έχουν βάλει στόχο να μπουν στους G8 , να κάνουν την Κων/πολη νησί ανοίγοντας διώρυγα στη Θράκη και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πως θα είναι τα πράγματα όντως εκείνη...
Στο anna.aero υποθέτει ότι ίσως η Ολυμπιακή ξεκινήσει το δρομολόγιο της Αθήνας τουλάχιστον. Νομίζω ότι όντως είναι πολύ καλή ευκαιρία το δρομολόγιο αυτό και θα έλεγα ανέξοδο άνοιγμα..
Μακάρι..
Πάντως αν ανοίξουν τα δυο αυτά δρομολόγια ίσως και να κλείσουν αυτό της Μασσαλίας με το σκεπτικό ότι το νότιο τόξο της Γαλλίας καλύπτεται καλύτερα από δύο "ακριανά" αεροδρόμια διότι MRS,TLS,NCE έχουν σε μεγάλο βαθμό αλληλοεπικαλυπτόμενες περιοχές εξυπηρέτησης ενώ επιπλέον οι δυο τελευταίες...