Κ ας πουμε οτι ξεκινανε στην Κερκυρα κανονικα...αν δεν κανω λαθος αυτα τα υδροπλανα χωρανε μεχρι 12 ατομα περιπου!Σε τι τιμη θα κυμαινονται τα εισιτηρια για να ειναι βιωσιμη η εταιρεια;
Εχω την εντυπωση οτι για να γινει ενα τοσο μεγαλο εγχειρημα θα πρεπει να εχεις κανει κ ενα καλο μπιζνες πλανο...οταν μονο το αεροσκαφος εχει πανω απο 2,5 εκ.€ κ χωραει μαξιμουμ 12 ατομα νομιζω πως δεν βγαινουν τα κουκια!Καπως πρεπει να βγαλουν κ αυτοι τα εξοδα.Δεν ξερω στις αλλες χωρες ποσο...
Ηθελα να κανω μια ερωτηση πανω στην τελικη τιμη του εισητηριου.Π.χ ATH-SKG-ATH τον μαρτιο εχει 79€ η Α3.Στην αναλυση του εισητηριου γραφει ´Ναυλος ανα επιβατη 28€' κ Φοροι κ τελη ανα επιβατη 51,14€...ηθελα να μαθω αν ξερει καποιος τα εξοδα καυσιμων σε ποια απο τις δυο κατηγοριες...
Η δημοσιευση γραφει οτι οι πρωινες πτησεις ειχαν μεχρι κ 100% πληροτητα...με ποιο αεροσκαφος εννοουν;το A320 της Α3;δεν το νομιζω,μηπως υπερβαλλουν;Οσο για νεα αεροπορικη εταιρεια λιγο δυσκολο το βλεπω!!!