Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και όχι μονο. Ας μην ξεχνάμε ότι το Chek Lap Kok (HKG / VHHH, 赤鱲角機場) είναι χτισμένο σε προσχώσεις, δηλαδή σχεδόν ένα τεχνητό νησί.

'It is located on the island of Chek Lap Kok, which largely comprises land reclaimed for the construction of the airport itself.'
πηγή: Wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hong_Kong_ ... al_Airport
 
Καλησπερα παιδια!!! Μια μερα καθως παρακολουθουσα το live atc του lgav μου γεννηθηκε μια απορια. Η κοπελα ειπε πολλες φορες το Ablon και το Picad. Τι ειναι αυτα?? Σορρυ αν τα γραφω λαθος...
 
Waypoints ειναι. Νοητά σημεία αναφοράς με πενταγραμματα ονόματα και συγκεκριμένες συντεταγμένες, που χρησιμοποιούνται στην αεροπλοϊα.
 
Σε σημερινή μου πτήση προς το SKG παρατήρησα ότι προσγειωθήκαμε με 20 περίπου flaps, αλλά σε καμία περίπτωση fully extended το οποίο μου συμβαίνει για πρώτη φορά.

Ο μόνος λόγος που υποψιάζομαι ότι συνέβη κάτι τέτοιο είναι τα ισχυρά headwinds που επικρατούσαν εκείνη την ώρα.

LGTS 191150Z 35013KT 9999 FEW035 BKN070 BKN180 15/04 Q1016 NOSIG

Είναι ο λόγος που ανέφερα πρώτον σωστός και δεύτερον ο μοναδικός;
 

Attachments

  • P4192538.jpg
    P4192538.jpg
    357,7 KB · Προβολές: 2.754
  • P4192539.jpg
    P4192539.jpg
    446,5 KB · Προβολές: 2.754
Όταν λέμε πως ένα αεροσκάφος είναι πιο οικονομικό αυτό προκύπτει από την κατανάλωση καυσίμου ανα επιβάτη ;;

Και ποια πληρότητα λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό αυτό ;;
 
@ Solro
Οι 20 μοιρες αντιστοιχουν σε Flaps 3.
Καποιες φορες επιλεγουμε την προσγειωση με αυτο το configuration για εξασκηση.
Στην προκειμενη περιπτωση δεν μπορω να γνωριζω τον λογο της επιλογης. Απο την φωτογραφια κ το Metar βλεπω οτι πιασατε στον 34. Ενδεχομενως λογω του αναγλυφου του εδαφους (το γνωστο λοφακι στην τελικη) κ του βορειου ανεμου που επικρατουσε ο PF επελεξε τα flaps 3 για να αποφυγει καποιο εντονο baloon απο καποια ριπη του ανεμου.
Παρ´ ολα αυτα οι 13 κομβοι που δινει το Metar δεν ειναι τιποτα σπουδαιο.
Δες εδω short final στη Γερμανια με 55 κομβους. Αυτο μπορεις να το πεις ισχυρο headwind ;-)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    105,7 KB · Προβολές: 2.523
Χθες πέταξα με AB KVA-MUC-DUS. Η αρχική μου κράτηση ήταν KVA-DUS απευθείας για την ίδια μέρα, αλλά 2 μέρες πριν με ειδοποίησαν ότι δε θα γίνει και μου άλλαξαν την κράτηση. Ως εδώ καλά. Τη μέρα που ταξίδεψα, η πτήση DUS-KVA έγινε κανονικά και επέστρεψε στο Düsseldorf άδεια. Στο πρώτο σκέλος KVA-MUC ήμαστε 2 (!) ολόκληροι επιβάτες, οι οποίοι πηγαίναμε και οι 2 στο Düsseldorf! Ο άλλος μάλιστα ήταν στέλεχος της Air Berlin και μεταξύ άλλων που λέγαμε τον ρώτησα για το κωμικοτραγικό της υπόθεσης και μου είπε ότι η -ανούσια- αλλαγή στις κρατήσεις μας, αφού ούτως ή άλλως ένα από τα δύο αεροπλάνα θα ταξίδευε άδειο, έγινε λόγω ασφαλιστικής κάλυψης των αεροσκαφών. Ξέρει κανείς κάτι επιπλέον γιατί και πάλι δε βγάζω νόημα; :7:
 
Αν έχω καταλάβει σωστά, υπήρχε μια πτήση KVA-DUS και μια KVA-MUC με διαφορετικά α/φη. Οι επιβάτες και για τις 2 πτήσεις ήταν μόλις 2 και μάλιστα έτυχε να πηγαίνουν στον ίδιο προορισμό που ήταν το KVA-DUS που ακυρώθηκε. Τελικά το ένα αφος έφυγε ferry και το άλλο έκανε KVA-MUC-DUS, δεν το διυκρινίζεις αλλά το σκέλος MUC-DUS έγινε με το ίδιο α/φος, προγραμματισμένο και φόρτωσε επιπλέον κόσμο;

Εικάζω ότι μια πτήση έχει άλλη -πιό φτηνή- κάλυψη αν δηλωθεί ως ferry οπότε ίσως διάλεξαν το πιό ακριβό να πάει ferry; Ή κάτι τέτοιο; Αν γνωρίζει κανείς παραπάνω ας μας διαφωτίσει.
 
Ακριβώς, έγιναν και οι δύο πτήσεις, μόνο που η KVA-DUS έγινε ferry. Το περίεργο είναι ότι ενώ δεν υπήρχαν κανονικά επιβάτες για την πτήση KVA-MUC, προτίμησε η εταιρεία να βάλει τους δύο επιβάτες για DUS στην πτήση για MUC αντί να κάνει ferry αυτήν και να μας συνεχίσει με άλλη πτήση και άλλο αεροσκάφος στο σκέλος MUC-DUS. Δυστυχώς δε θυμάμαι νηολόγια, το ένα πάντως ήταν 738 και το άλλο 321. Δεν έχω πάντως παράπονο, πρόσθεσα ένα επιπλέον αεροδρόμιο και σκέλος στη λίστα μου και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη! Απλώς μου έκανε εντύπωση η όλη διαδικασία.
 
Μηπως γνωριζει καποιος ποσο μπορει να κοστισει ενα b-check σ ενα boeing 737-200 της δεκαετιας του 80'...; :)
 
Top