Recent content by IATA/TASOS

  1. I

    Στόλος ATR της Olympic Air

    και χαμηλότερο κόστος
  2. I

    FlyErbil στην Ελλάδα

    Στην Α3 βοηθά και τα κονέξια , που δίνουν ώθηση στα δρομολόγια προς Ανατολάς
  3. I

    Turkish Airlines

    Οι τούρκοι ψάχνουν μόνο την ux να πάρουν ή να χωθούν στην globalia ? Νομίζω ανήκει και η groundforce στην globalia. Σε μια προσφατη μου επίσκεψη στην Πάλμα στα κεντρικά της globalia , που είναι ενα τεράστιο μέρος, με σχεδόν όλες οι θυγατρικές (εχουν και στο αεροδρόμιο της Πάλμα) , μπορώ να πω...
  4. I

    Aegean Lounge

    Είναι και αυτο που λέμε, ο ανθρωπος θα φύγει απο το χωριό αλλά το χωριό απο τον άνθρωπο ποτε. (σε συνεχεια με παροιμίες κατα του aakunz) :mrgreen: Στατιστικά να το πάρουμε στα 100 άτομα, οι 2-3 (το μινιμουμ) να είναι ταλιμπαν, χαλάει η πιάτσα και φαίνεται η διαφορά.
  5. I

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Δεν ειναι μοναδικό κακό της Αθήνας και γενικότερα της Ελλάδος. Σε τελευταιες μου πτήσεις απο/προς Ισπανια (MAD/PMI) και στο MUC που χρησιμοποιω ως βάση για ταξίδια αλλά και ως εργασία, το φαινόμενο είναι συχνό. Καταλαβαίνω υπάρχει ταλαιπωρία, ως εργαζόμενος δεν θέλω να υπάρχει η ταλαιπωρία...
  6. I

    Δρομολόγια Aegean

    εχουν interline και ας μην είναι στην ίδια συμμαχία. Οπότε γίνετε
  7. I

    Νέο Aegean app

    Απλά δεν μπορουσες, μπορει να ανοιγε το τσεκ ιν σε καποια στιγμή και στα επόμενα βήματα να σου εβγαζε error server ktl ktl . Ειχα προσπαθήσει και με chrome (μηπως και ήταν κόλημα του safari) . Τελικά αργοτερα το βράδυ το προσπάθησα στο λαπτοπ και πετυχε. Είχα και ένα προβήμα με το δικτυο της...
  8. I

    Sky express inflight service

    Νταξ η κάθε εταιρεία έχει τα δικά της με θέμα μαρκετιγκ. Σε αναγγελίες ανακοινώνουν πολλά και διάφορα, ετσι για να νοιώθουν τα αφεντικά μια ηδονή ξερω γω . Πάντα έλεγα και θα λέω (με εταιρείες που είχα να κάνω) καθώς και σε συναδέλφους μου. Μη δίνετε περιττές πληροφορίες σε επιβάτες . ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ...
  9. I

    Sky express inflight service

    Καλά προφανώς κάτι θα ήθελαν να πουν, δεν θα είχαν και νέους προορισμούς να ανακοινώσουν. Πάντως άλλο μέλος ΙΑΤΑ και άλλο να είσαι απλά ΙΑΤΑ εταιρεια, δηλαδή να έχεις κωδικό ΙΑΤΑ να εισαι και στο BSP . Για μέλος ΙΑΤΑ πρέπει να είσαι και στο IATA CLEARING HOUSE στο οποίο λογικά είναι λόγω των...
  10. I

    Δρομολόγια Aegean

    Νομιζω Μαδριτη φετος γιοκ λόγω έλλειψης αεροσκαφών.
  11. I

    Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

    Απο όσο ξερω αυτο δε γίνετε. Αφορά μονο απευθειας πτήσεις, καθαρες πτήσεις Α3 (εννοώ οχι code share) . Αν βέβαια στον ενδιάμεσο σταθμό μπορούν να στο κάνουν χατιρικά, είναι άλλο θέμα.
  12. I

    Δρομολόγια Aegean

    Υποθετικά πάντα για το LPA, πιστευω πως ήταν απο πρακτορεία για γκρουπ. Η σκεψη μου είναι πως για προορισμό δε θα το έβαζε η Α3 έτσι στο άσχετο , π.χ δεν είναι Μαγιόρκα. Επίσης στη σκέψη μου μπήκε γιατί ενώ τα ακύρωσε κράτησε στην αρχη κάποιες αναχωρήσεις που αυτά μου θυμίζουν λίγο τα πρακτορεία...
  13. I

    Germanwings / eurowings στην Ελλάδα

    Επίσης σε υψηλή περίοδο για Αμερική δεν είναι 500 Ευρώ αλλά 1500 Ευρω. Παρόλα αυτά δεν υπάρχει πλέον διαφορά σε τιμές είτε είναι LCC είτε <<κανονικές>> .
  14. I

    Νέα δρομολόγια Sky Express

    Αν είναι διαθέσιμα τα δρομολόγια στη σελίδα τους ή στα GDS τοτε ναι μπορείς. Αλλοιώς θα πρέπει να βρεις ποιος τουρ οπερατορ κρύβεται απο πίσω για να μπορεσεις να αγοράσεις μόνο αεροπορικό.
  15. I

    Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

    Αυτο είπα κι εγω σαν διαδικασία. Απλα το WEB βασίζεται στο Αλτέα. Οπως και στο Αλτεα αν ξε-τσεκάρεις εναν επιβάτη, η θέση παραμένει στον επιβάτη. Οταν κανεις ακυρωση τσεκ-ιν στο web, κάνεις cancel acceptance στο αλτεα, οπότε η θέση παραμένει allocate στον επιβάτη.
Top