Έχει κανείς φωτογραφίες ή γνωρίζει ποια gate χρησιμοποιούν τα widebodies τα πρωινά που έχει 7+ στο εδαφός ταυτόχρονα; Είναι όλα σε γέφυρες ή τα μοιράζουν και σε remote stands?
Θα έπρεπε να ήταν 2 daily για connections. Εγώ απο Λεμεσό προτιμώ την Πάφο παρά την Λάρνακα. Η πρωινή ΑΕ901 για Αθήνα και επιστροφή ΑΕ910 είναι πάντα γεμάτες. Πιστεύω θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο και άπο Πάφο. Δεν έχουμε και πολλες άλλες επιλογές για transit από την Κύπρο αφου οι απευθείας...
Ξέρουμε που στο extra-Schengen; Είναι πολύ περιορισμένος ο χώρος. Ευχόμαι να μην είναι στο ίδιο επίπεδο. Είναι ήδη στριμωχτά έκει. Καλό θα ήταν όλα τα lounge να τα ανεβάζανε να ανοίξει λίγο και να βάλουνε καθίσματα. Έτσι πως είναι τώρα δεν άρκουν οι θέσεις.
Να υποθέσω όταν εσύ πηγαίνεις διακοπές στην Ελλάδα με το αμάξι εσύ δεν παίρνεις τίποτα μαζί σου.
Είτε επειδή είναι πιο φθηνά ή δεν βρίσκεις τα προϊόντα που γνωρίζεις ή σου αρέσουν.
Δηλαδή δεν έρχονται τουρίστες έχεις πρόβλημα. Έρχονται με κάποια πράγματα πάλι θα έχουμε πρόβλημα.
Ήταν...
Απλά έχουν χάσει την έννοια του codeshare.
Το ίδιο συμβαίνει με τις πτήσεις με Air Serbia.
Περισσότερο μοιάζουν με interline παρά codeshare.
Δεν καταλαβαίνω την πολιτική της εταιρείας. Σαν τακτικός πελάτης με Gold το μόνο με καταφέρνουν είναι να με ξερώνουν με την τακτική τους
'Εχω κλείσει εισητήριο απο την σελίδα της Aegean για LCA-ATH-AUH
Το Λάρνακα - Αθήνα εκτελείται απο την Aegean όμως η Αθήνα - Άμπου Ντάμπι είναι από την Etihad
Η Aegean παρόλου που είναι codeshare με δικό της αριθμό πτήσης ομώς δεν δίνει καθολού μίλια σε αυτή την πτήση.
Δεν το βρίσκω καθόλου...
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνετε τόσο θέμα με το satellite στην Αθήνα.
Η απόσταση μετρώντας στο Google Earth από το τσεκ ιν είναι 800 μέτρα στο πιο μακρινό gate.
Για παράδειγμα στην Φρανκφούρη βγάζω 1100 μέτρα
Θα έπρεπε να χρησιμοποιείται κανονικά. Προτιμώ το περπάτημα παρά το λεωφορείο.
Πετάω συχνά απο Βελιγράδι όποτε δεν θα έχεις προβλημα.
Όταν βγείς απο το αεροπλάνο θα είσαι στον χώρο αναχωρήσεων όποτε πας κατευθείαν στο gate.
Εκεί γίνεται έλεγχος χειραποσκευών. Ο έλεγχος είναι μόνο για την δική σου πτήση όποτε 5 λεπτά το πολύ έχεις τελειώσει.
Αν θες τσιγάρο αναγκαστικά...
http://www.exyuaviation.com/2017/06/indian-travel-giant-in-talks-over.html
Λέει στο κείμενο ότι αν δεν συμφωνήσουν με την Air Serbia τότε η επόμενη εταιρία είναι είτε Croatia Airlines ή Aegean Airlines
Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνο για αυτό;
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"
Ramp space σίγουρα υπάρχει.
Εννοώ δίπλα στο τέρμιναλ. Αν άρκουν η γέφυρες στα Extra - schengen, δηλάδη είναι όλες widebody stands; συν αυτες τις πτήσεις υπαρχουν και άλλες Εxtra - schengen που χρειάζονται τα gates