Recent content by Kamila-GR

  1. K

    Air Serbia στην Ελλάδα

    Ναι επείδη όλες αυτές οι πτήσεις γεμίζουν με τις 2-3 πτήσεις την ήμερα προς όλη την Ρωσία;;;
  2. K

    AIA επεκτάσεις

    Αρα δεν θα κάνουν καμια επεκταση στο τερμιναλ?
  3. K

    Long haul για Aegean

    Το δρομολογιο της Air Serbia για Νεα Υόρκη όσο και η εταιρεία είναι κερδοφόρα εδω και αρκετά χρόνια https://www.exyuaviation.com/2023/01/air-serbia-posts-record-21-million-net.html https://www.exyuaviation.com/2023/08/air-serbia-posts-record-profit-and.html Καλο θα ήταν να κάνουμε λίγο fact...
  4. K

    Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

    Έχει ξεφυγει με τις τιμές. Αύτο είναι και απο τα πιο φθηνά χωρις έξτρα χρέωση για βαλίτσα. Η Ryanair να είναι 150 ευρω κάτω με βαλίτσα.
  5. K

    Δρομολόγια Aegean

    Εκτός απο Γερμανία είναι και η Λάρνακα. Μια χαρά τα γεμίζει και ας είναι πάντα ακριβή η Αιγαίου
  6. K

    Aegean codeshares

    Νομιζα πως δεν δικαιούσαι μίλια αν δεν είναι Star Alliance carrier και ας είναι codeshare
  7. K

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Αν δεν είναι φέτος θα είναι του χρόνου. Αργήσανε για την επέκταση... Εδω τα πρωινά είναι ήδη ασφυκτικά! Που να ναι και το καλοκαίρι
  8. K

    Δρομολόγια Aegean

    Αρα δεν θα μπορω να κλείσω απο την σελίδα για Μπάνια Λούκα; Κρίμα και θα με βόλευε
  9. K

    Δρομολόγια Aegean

    https://www.exyuaviation.com/2023/04/aegean-airlines-to-double-skopje-service.html https://www.exyuaviation.com/2023/03/legacy-carriers-brace-for-lufthansa.html Μου φαίνεται πως η Aegean χάνει μεγάλη ευκαιρία για transit passengers με τα Σκόπια. Αν πάρεις τα στοιχεία από τον δευτερο σύνδεσμο...
  10. K

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Σχεδόν το είχα ξεχάσει ( για τον έλεγχο) αλλά νομίζω για extra schengen ήταν ο κεντρικός και δεν έιχε στις πύλες όπως στην άλλη μερία. Κατα την γνωμη μου θα έπρεπε να επεκταθει το κτίριο και να ενωθεί με το satellite ώστε να δημιουργθουν 4-5 gates επιπλέον. Ειδικα άμα τα κάνουν μόνο για narrow...
  11. K

    Εταιρία Longhaul στην Ελλάδα

    Πιστευώ πως κακός δίνουμε τόση έμφαση στην εποχιακότητα. Δεν είναι μόνο πρόβλημα που υπάρχει στην Έλλαδα αλλα παγκοσμίως. Η Α3 έχει αρκετους προορισμούς feeder για υπερατλάντικα δρομολόγια. Εκτος απο το παραδειγμα της Air Serbia είναι και η Royal Jordanian που απο το Αμμαν έχει για Σικάγο...
  12. K

    Long haul για Aegean

    Η Air Serbia προς Νέα Υορκη είναι κερδοφόρα εδώ και αρκετα χρόνια και με πολύ μικρότερο transfer market απο την Αιγαίου. https://www.exyuaviation.com/2020/11/air-serbia-tops-new-york-jfk-load-factor.html https://www.exyuaviation.com/2018/06/air-serbia-eyes-profitability-on-long.html...
  13. K

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Είναι λες και όλες οι αεροπωρικές αποφεύγουν τον δορυφορικό, ενώ πήζει ο κεντρίκος σταθμός.
  14. K

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Έχει κανείς φωτογραφίες ή γνωρίζει ποια gate χρησιμοποιούν τα widebodies τα πρωινά που έχει 7+ στο εδαφός ταυτόχρονα; Είναι όλα σε γέφυρες ή τα μοιράζουν και σε remote stands?
  15. K

    Δρομολόγια Aegean

    Θα έπρεπε να ήταν 2 daily για connections. Εγώ απο Λεμεσό προτιμώ την Πάφο παρά την Λάρνακα. Η πρωινή ΑΕ901 για Αθήνα και επιστροφή ΑΕ910 είναι πάντα γεμάτες. Πιστεύω θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο και άπο Πάφο. Δεν έχουμε και πολλες άλλες επιλογές για transit από την Κύπρο αφου οι απευθείας...
Top