Το δρομολογιο της Air Serbia για Νεα Υόρκη όσο και η εταιρεία είναι κερδοφόρα εδω και αρκετά χρόνια
https://www.exyuaviation.com/2023/01/air-serbia-posts-record-21-million-net.html
https://www.exyuaviation.com/2023/08/air-serbia-posts-record-profit-and.html
Καλο θα ήταν να κάνουμε λίγο fact...
https://www.exyuaviation.com/2023/04/aegean-airlines-to-double-skopje-service.html
https://www.exyuaviation.com/2023/03/legacy-carriers-brace-for-lufthansa.html
Μου φαίνεται πως η Aegean χάνει μεγάλη ευκαιρία για transit passengers με τα Σκόπια. Αν πάρεις τα στοιχεία από τον δευτερο σύνδεσμο...
Σχεδόν το είχα ξεχάσει ( για τον έλεγχο) αλλά νομίζω για extra schengen ήταν ο κεντρικός και δεν έιχε στις πύλες όπως στην άλλη μερία.
Κατα την γνωμη μου θα έπρεπε να επεκταθει το κτίριο και να ενωθεί με το satellite ώστε να δημιουργθουν 4-5 gates επιπλέον. Ειδικα άμα τα κάνουν μόνο για narrow...
Πιστευώ πως κακός δίνουμε τόση έμφαση στην εποχιακότητα. Δεν είναι μόνο πρόβλημα που υπάρχει στην Έλλαδα αλλα παγκοσμίως.
Η Α3 έχει αρκετους προορισμούς feeder για υπερατλάντικα δρομολόγια. Εκτος απο το παραδειγμα της Air Serbia είναι και η Royal Jordanian που απο το Αμμαν έχει για Σικάγο...
Η Air Serbia προς Νέα Υορκη είναι κερδοφόρα εδώ και αρκετα χρόνια και με πολύ μικρότερο transfer market απο την Αιγαίου.
https://www.exyuaviation.com/2020/11/air-serbia-tops-new-york-jfk-load-factor.html
https://www.exyuaviation.com/2018/06/air-serbia-eyes-profitability-on-long.html...
Έχει κανείς φωτογραφίες ή γνωρίζει ποια gate χρησιμοποιούν τα widebodies τα πρωινά που έχει 7+ στο εδαφός ταυτόχρονα; Είναι όλα σε γέφυρες ή τα μοιράζουν και σε remote stands?
Θα έπρεπε να ήταν 2 daily για connections. Εγώ απο Λεμεσό προτιμώ την Πάφο παρά την Λάρνακα. Η πρωινή ΑΕ901 για Αθήνα και επιστροφή ΑΕ910 είναι πάντα γεμάτες. Πιστεύω θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο και άπο Πάφο. Δεν έχουμε και πολλες άλλες επιλογές για transit από την Κύπρο αφου οι απευθείας...