Όσο λιγότεροι οι υποψήφιοι τόσο μικρότερες οι πιέσεις και τα βυσματοτηλέφωνα προς τα διευθυντικά στελέχη των
ελληνικών αεροπορικών εταιριών!!! Πιλότος γίνεσαι σε οποιαδήποτε ηλικία. Κατάθεση του πτυχίου του χειριστή εναερίων γραμμών
το 65ο έτος της ηλικίας! 8)
Αγαπητέ φίλε ΑΟΑ δεν διαφωνώ σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τις καλές σχολές σε ότι αφορά το συγκεκριμένο κόστος για τα προγράμματα
INTEGRATED και MODULAR.Μην ξεχνάς όμως ότι κι οι επώνυμες σχολές αν και είναι όντως σαφείς αναφορικά με το κόστος δεν αποκλείεται σε κάποια στιγμή της...
Καλό είναι για κάποιον να διαθέτει πανεπιστημιακό τίτλο.Βέβαια αυτό είναι σχετικό πάντα,γιατί οι εργοδότες πρωτίστως δίνουν σημασία
σε χειριστικά προσόντα και αριθμό ωρών.Μετά βέβαια από την απόκτηση του πτυχίου μπορεί να συμμετέχει σε συγκεκριμένα εκπαιδευτικά
προγράμματα,όπου μπορεί να...
Kαλά μιλάμε για την απόλυτη παραφροσύνη σε όλο της το μεγαλείο!!! Δεν υπάρχει.Έτσι απλά!! Έγραψα και χτες ότι με 38.500 ευρώ στην PANAMERICAN στη Φλόριντα μπορείς να πάρεις FAA-EASA σε 13 μήνες με το MCC-JOC και airline recommendation scheme με εταιρίες από Ασία και όχι μόνο.Και φυσικά και...
Προσθέτοντας κι εγώ την άποψή μου στα όσα γράφει το μέλος koulis και στα οποία συμφωνώ αρκετά,νιώθοντας την ανάγκη να μιλήσω έχω να πω ότι η Αμερική στην παρούσα φάση για συνδυασμό FAA-EASA
πτυχίου είναι η πλέον κατάλληλη επιλογή!! Και γιατί το λέω αυτό;!!
Χωρίς φυσικά να θεωρηθεί ότι διαφημίζω...
Διαβάζοντας τις δύο πρώτες σειρές από τα γραφόμενα του μέλους C421 αυτό αρκεί να καταλάβει κάποιος ότι δεν προβλέπεται πιστοποίηση ωρών από δημόσια αρχή.Στην Αμερική για παράδειγμα δεν αναφέρεται καν αυτό το ζήτημα.Απλά ότι δηλώνεις πρέπει να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.Τώρα αν είσαι τόσο...
Δυστυχώς ο Flightinstict έχει τεράστιο δίκιο.Αυτή είναι η κατάσταση παγκοσμίως.Οπότε ή προτιμάς να επιλέξεις μια εταιρία για εκπαίδευση
σε μορφή line-training ή παραμένεις σε holding-pool για μεγάλο χρονικό διάστημα,αναμένοντας τυχόν ευκαιρίες για μικρές εταιρίες με όχι ιδιαίτερες απαιτήσεις...
Είναι σημαντική απόσταση θα έλεγα! Αρκετά σημαντική.Καλύτερα να πάρεις ένα ταξί ή να χρησιμοποιήσεις το βανάκι κάποιας σχολής,που παραλαμβάνει μαθητές από το σταθμό.Διαφορετικά
αν έχεις κάποιο ποδήλατο μπορείς να το μεταφέρεις στο τελευταίο βαγόνι και να μετακινηθείς με αυτό τον...
Δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας!!! Θα πάρεις τον προαστιακό από Δουκίσης Πλακεντίας.Από εκεί περνάει ο συρμός που έρχεται από το αεροδρόμιο με τελικό προορισμό το Κιάτο κάθε ώρα στις ΧΧ:01,δηλαδή π.χ 10:01,11:01,12:01.Εσύ επιλέγεις την ώρα αναχώρησης.Αλλά για να φτάσεις εκεί πρέπει να πάρεις το...
Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα.Με τον όρο type/base/line-training εννοούμε κατ'αντιστοιχία την απόκτηση ικανότητας επί τύπου,τις 4-6 αποπροσγειώσεις που σημαίνει πετάω με τον κυβερνήτη στον κύκλο του αεροδρομίου τηρώντας τις αντίστοιχες διαδικασίες και τέλος την απόκτηση εργασιακής...
Nαι.Πρόκειται για το SX-BDZ το SEMINOLE της ΣΕΧΟΑ,που το χρησιμοποιούσε η σχολή της Ολυμπιακής από το 1999 και μετά μέχρι το τέλος των αεροπορικών εκπαιδεύσεων και δραστηριοτήτων.
Καλές πτήσεις να ευχηθούμε στη FAS και καλές εκπαιδεύσεις με το νέο απόκτημα. 8)
Βέβαια ο Scirocco έχει τεράστιο δίκιο.Χάνει λίγο στις τιμές,αλλά δεν μας πειράζει αυτό.Υπάρχουν κι εταιρίες όπου με 50.000 ευρώ τα κάνεις όλα.Type-base-line training,αλλά και πάλι η κατάσταση είναι φρίκη.Η μοναδική ίσως λύση είναι να πάει κάποιος σε μικρή εταιρία και να πληρώσει μόνο το...
Σίγουρα δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο.Άλλωστε μερικοί τρέφονται με την ανούσια αντιπαράθεση αντί να χρησιμοποιήσουν παραγωγικά το μυαλό τους στο να κατανοήσουν το τι προσπαθεί να τους πει κάποιος,μεγαλύτερος σε ηλικία ενδεχομένως ίσως και πιο μελετημένος στο αεροπορικό αντικείμενο αναφερόμενος...