Recent content by panos_kal

  1. P

    Aegean's Airbus Α320 Family

    A321N, SX-NAC μάλλον, το D-AYAP, MSN 10189. Eπίσης, σήμερα το απόγευμα έκανε την εμφάνισή του στο Ελ. Βενιζέλος το "πρώην" SX-DGI, νύν YR-AGA μάλλον ερχόμενο για maintenance check.
  2. P

    Αναγκαστική προσγείωση ενός A321 της Ural σε χωράφι με... καλαμπόκια

    Καλώς η κακώς, τα checklists καθώς και όλες οι διαδικασίες που προέρχονται απο τον κατασκευαστή, παρέχουν τις πιο συνηθισμένες περιπτώσεις καθώς και τις ενέργειες που θεωρεί ο κατασκευαστής ώς οι ενδεικνυόμενες για την κάθε περίπτωση. Επειδή λοιπόν στην πραγματικότητα τα σενάρια είναι άπειρα...
  3. P

    Hellenic Imperial Airways

    Ευτυχώς γιατι θα ήταν κρίμα. Thanks for info seven4seven! :wink:
  4. P

    Hellenic Imperial Airways

    Το SX-TID εθεάθη δίπλα από το μεγάλο υπόστεγο της ΟΑ στο χώμα. Ανάδοχος, υποθέτω η Tefal, η Fissler ή κάποια εταιρεία που φτιάχνει μπρίκια. Κρίμα... :|
  5. P

    Olympic A340

    To SX-DFD "Eπίδαυρος" φαίνεται με νέο reg EP-MMT στην Mahan Air σύμφωνα με το https://www.planespotters.net/airframe/ ... n-Airlines
  6. P

    Olympic Air Training Center

    Στην κατάσταση που βρίσκεται το Τμήμα Τεχνολογίας Αεροσκαφών αυτή τη στιγμή, δεν αξίζει τον κόπο τεσσάρων ετών. Πήγαινε κατευθείαν για το Part66 B1 μεσώ ενός full course όπως σου λέει ο bladerunner. Τυχαίνει να εργάζομαι και εγώ στο χώρο, επίσης τυχαίνει να έχω τελειώσει και εγώ το εν λόγω τμήμα...
  7. P

    ATH/LGAV Athens TRAFFIC

    Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" To C-17 ήταν το 99206 της Air Mobility Command (AMC) με βάση το Charleston. Δυστυχώς δεν έχω στοιχεία για το C-130.
  8. P

    Αναζήτηση στοιχείων για F-5A της Π.Α

    Το s/n 69-7171 (t/n 97171) που αναφέρεις είναι αναγνωριστικό RF-5A και ανήκε στην 349 ΜΤΑ (μετέπειτα ΜΑΗ) "Κρόνος".
  9. P

    Mηχανικός αεροσκαφών

    @737 Mech: Έτσι ακριβώς, η database επιλέγει κάποιες ερωτήσεις οι οποίες κατα κάποιο τρόπο μετά "κλειδώνονται" απο το σύστημα που έχει ο εκάστοτε Part147 και μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα (αν δεν απατώμαι 6 μηνών) αλλά και πάλι όχι το ίδιο σέτ. Δέν είμαι...
  10. P

    Mηχανικός αεροσκαφών

    Αυτό είναι καθαρά δική σου απόφαση φίλε μου. Το ΤΕΙ θα σου προσφέρει καθαρά ακαδημαϊκές γνώσεις και θα σε απαλλάξει απο αυτά που είπα παραπάνω. Απο την άλλη ένας φορέας Part 147 που θα σε βγάλει κατ ευθείαν Β1 μονο με 2 χρόνια απαιτούμενη προϋπηρεσία και θα σε βάλει στο "πνεύμα" με τη μία, άν...
  11. P

    Mηχανικός αεροσκαφών

    Σάν απόφοιτος του εν λόγω τμήματος επιβεβαιώνω οτι δέν δίνεται κάποια πιστοποίηση. Όπως έχει γραφτεί ξανά, το αντικείμενο των σπουδών του ΤΕΙ είναι "ακαδημαϊκού χαρακτήρα". Παρόλα αυτά με το πτυχίο (με βαθμό άνω του 6) απαλάσσεσαι απο τα Modules 1,2,3,16 καθώς και απο 2 χρόνια προϋπηρεσίας...
  12. P

    Mηχανικός αεροσκαφών

    Ετσι ακριβώς είναι, τώρα για την προϋπηρεσία στην Ελλάδα είναι μία πονεμένη ιστορία. Εάν καταφέρεις να βρείς,εννοείται έμμισθη, και απλώς θα απασχολείσαι ώς βοηθός, θα είσαι τυχερός, λίγο οι μειώσεις προσωπικού λίγο η κρίση, η αγορά έχει κλείσει πολύ τα τελευταία χρόνια, απο όσο ξέρω εγώ...
  13. P

    Mηχανικός αεροσκαφών

    Αντιγράφω απο την νομοθεσία: 66.A.25 b) The training courses and examinations shall be passed within 10 years prior to the application for an aircraft maintenance licence or the addition of a category or subcategory to such aircraft maintenance licence. ... Tα υπόλοιπα όπως ακριβώς σου τα είπε...
  14. P

    Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

    Σ'ευχαριστώ B737Mech! Ακριβώς έτσι είναι. Όσον αφορά την προϋπηρεσία την αναφέρω σε αυτά που "γλιτώνουμε" εντός εισαγωγικών πάντα...
  15. P

    Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

    Κατ'αρχάς καλώς σας βρήκα (νέο μέλος) Σάν σπουδαστής του τμήματος (ακόμη) συμφωνώ 100% σε κάθε λέξη που γράφτηκε απο τον συνάδελφο leandrosff. Δυστυχώς δέν υπάρχει κάποια σχολή στην Ελλάδα που να σε "βγάζει" έτοιμο για αυτόν τον τομέα. Το πτυχίο του τμήματος τεχνολογίας αεροσκαφών είναι καθαρά...
Top