οταν βγει πορισμα απο τις γαλλικες αρχες θα βγει και ανακοινωση.
νωριτερα τιποτα.
τοσο απλα.
οσοι απλα κουτσομπολευουν ( γιατι δεν εχουν τιποτα καλυτερο να κανουν) μπορουν να το κανουν και με και χωρις ανακοινωση
το συγκεκριμενο αεροσκαφος δεν θα χρησιμοποιηθει ξανα απο την argo.ηδη ψαχνουν αλλο.
οποτε ποιος ο λογος ανακοινωσης?
μου αρεσει που στο τελος αντεγρεψες αυτα που εγραψα εγω.
στο τελος μπορει κατι να μαθεις
φιλε alex96 τι δουλεια κανεις?
το αν μια εταιρια δωσει η οχι μια ανακοινωση για ενα συμβαν σε ενα αεροσκαφος της δεν ειναι κατι που αποφασιζει μονη της.
δεν γνωριζω αν εχει τελειωσει η ερευνα του ατυχηματος απο τις γαλλικες αρχες αλλα γνωριζω πως η ανακοινωση θα βγει μετα.
αλλες αεροπορικες...
gp707 το οτι η argo νοικιαζε το αεροπλανο οπου βρει για να παρει κανα ευρω το γνωριζεις(τεκμηριωμενα?) αν ναι θα ηθελα να μαθω απο που, η το κατεβασε το μυαλο σου?(μπουρδολογια)
λοιπον αγαπητε george τα στοιχεια που εδωσες ειναι σχεδον σωστα.το σχεδον ειναι το κλειδι.
στην διαδρομη βολο-σκιαθο δεν υπηρχε ποτε προβλημα.ηταν κερδοφορος και μια καλη αρχη.μπορω να σου κανω και μια οικονομικη αναλυση αλλα παντα το τελος της ημερας εβρισκε την argo με θετικο προσημο απο τα...
στο youtube εχει πολλα βιντεο με το πως χρησιμοποιουνται τα υδροπλανα στον υπολοιπο κοσμο που κανουν ζικ-ζακ αναμεσα στα πλοια που κινουνται με ταχυτητα σαλιγκαριου χωρις να εχει συμβει το παραμικρο.
δεν χρειαζεται να εφευρουμε κατι, η να βρουμε προβληματα ενω ειναι ηδη ετοιμο απο αλλες χωρες...
και σοβαρα αυτο που ειπε καποιος να δηλωνουν παντα προβλημα με τους τροχους και να προσθαλασσονωνται δεν μπορει να γινει αφου μετα απο καθε δηλωμενη βλαβη θα πρεπει να γινει αποκατασταση βλαβης και πολλη -μα παρα πολλη- χαρτουρα για ολους....
και ας πουμε οτι βρισκεται το α/φ στο λιμανι.οι...
το υδροπλανο ειναι αεροπλανο πανω απο τα 6 μετρα απο την επιφανεια του νερου.κατω απο τα 6 μετρα λογιζεται πλοιο συμφωνα με πεφωτισμενους κυβερνητικους.με βαση αυτο ζητησαν απο τους ελληνες πιλοτους να βγαλουν αδεια ταχυπλωου...τι να πω....(φυσικα για τους ξενους ουτε κουβεντα αφου τα πτυχια...
οσο για το πραγματικος πιλοτος δεν το ειπα για το οτι μονο πιλοτοι η οποιοι αλλοι μπορουν να διοικησουν μια εταιρια.
απλα οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ πιλοτοι γνωριζουν πως αυτο που βγαινει απο το στομα τους πρεπει να ειναι ακριβες,βραχυ και περιεκτικο.
οπως μια αναφορα θεσης πχ.
η οποια ανακριβεια οδηγει σε λαθη
ας ξεκινησουμε απο τα απλα.η ASL εκλεισε επειδη τα τοσα εκατομυρια που επενδυσαν καναδοι σε μια εταιρια που την διοικουσαν ελληνες χωρις οραμα (ποσο μαλλον επιχειρηματικο σχεδιο) τελειωσαν καποια στιγμη.ετσι ολοι πηγαν σπιτια τους.με λιγα λογια οι κυριοι που αρχισαν την ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕ που ηταν οη...
εκει ακριβως ειναι το προβλημα κ m!ke.
καθε ασχετος λεει την αβασιμη αποψη του σε θεματα που κοστιζουν εκατομυρια.(ποσοι ασχετοι και χομπιστες πιστευετε οτι κατεχουν καιριες θεσεις στο δημοσιο?)
γι αυτο προτεινα να ξερουμε τι ειναι ο καθενας και ετσι να δινουμε την δεουσα σημασια στα λεγομενα...
γεια σε ολους και χρονια πολλα
πρωτη φορα γραφω εδω και εχω 2 σχολια να κανω:
1ον θα επρεπε να μπορουμε να δουμε (με καποιον τροπο,ισως κατω απο το nick η καπως αλλιως) ποιος ειναι πραγματικος πιλοτος και ποιος εκφραζει την γνωμη του εδω παιζοντας FSX και εν μεσω καταιγιδας παταει pause και παει...