Angel Aviation
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/04/2009
- Μηνύματα
- 448
- Likes
- 163
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- FIN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSA
nekoma
Ιδέες πάντα υπάρχουν. όταν δεν ξέρουμε τα δεδομένα κάνουμε απλά εικασίες και υποθέσεις. Και υπάρχουν και πάντα εναλλακτικές, μια εκ των οποίων είναι το κλείσιμο, το οποίο έυχομαι να μην έρθει. Αν όμως έρθει αυτή η στιγμή, θα ήταν καλό να κρατάτε στοιχεία με τις γραφειοκρατίες και τα τραγελαφικά που συναντήσατε στην πορεία, και Go public. Θα είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία και ανάλογα με το ποιος την επεξεργαστεί θα μπορεί να φιάξει ένα καλό ντοκυμαντέρ, ακόμα και ένα εξαιρετικό case study για να διδάσκεται στα ελληνικά πανεπιστήμια, μπας και αποφασίσουν ποτέ να εισάγουν την πραγματικότητα στο Πανεπιστήμιο. Φυσικά δεν θα βγεί η χασούρα απο αυτό, δυστυχώς. Μπορεί όμως να ασκηθεί πίεση, αν όντως τα πράγματα είναι όπως τα λέτε.
Εγώ όμως έχω μια απορία που έχω ξαναθέσει 2 φορές και δεν απαντηθεί. Είναι εντύπωση μου ή κάποτε είχα διαβάσει οτι για να πάρει άδεια μια αεροπορική εταιρία χρειάζεται τουλάχιστον δικινητήριο αεροπλάνο; Άλλαξε κάτι; Είχα λάθος εξ αρχής; ή το υδροπλάνο δεν θεωρείται ακριβώς αεροπλάνο; Ή εκεί ήταν το όλο κόλημα με το νομοθετικό πλαίσιο που αναφέρει ο pilot01?
Όταν λες εμπόδιο που έβαλαν οι πλοικτήτες τι εννοείς; Πώς γίνεται από Βόλο να μπορεί να φεύγει από το λιμάνι, αλλά στη Σκιάθο να μην μπορεί να προσγειώνεται στο λιμάνι;
Οι τροχοί στο DHC3 είναι μόνιμα κατεβασμένοι; Αν όχι, το πρώτο που μου έρχετε στο μυαλό είναι ένα "διαρκές" "συμπτωματικό"" "Κόλημα" των τροχών που καθιστά "αδύνατη" την προσγείωση σε αεροδρόμιο.
Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Ryanair Σύμφωνα με κάτι που είχα διαβάσει (νομίζω) εδώ, όπου οι πιλότοι επικαλούνταν οτι τα καύσιμα τελειώνουν, αποκτώντας προτεριότητα στην προσγείωση, γλιτώνοντας καύσιμα για την εταιρία.
Συνεχίζω να πιστεύω όμως οτι το case study θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Φιλικά.
Ιδέες πάντα υπάρχουν. όταν δεν ξέρουμε τα δεδομένα κάνουμε απλά εικασίες και υποθέσεις. Και υπάρχουν και πάντα εναλλακτικές, μια εκ των οποίων είναι το κλείσιμο, το οποίο έυχομαι να μην έρθει. Αν όμως έρθει αυτή η στιγμή, θα ήταν καλό να κρατάτε στοιχεία με τις γραφειοκρατίες και τα τραγελαφικά που συναντήσατε στην πορεία, και Go public. Θα είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία και ανάλογα με το ποιος την επεξεργαστεί θα μπορεί να φιάξει ένα καλό ντοκυμαντέρ, ακόμα και ένα εξαιρετικό case study για να διδάσκεται στα ελληνικά πανεπιστήμια, μπας και αποφασίσουν ποτέ να εισάγουν την πραγματικότητα στο Πανεπιστήμιο. Φυσικά δεν θα βγεί η χασούρα απο αυτό, δυστυχώς. Μπορεί όμως να ασκηθεί πίεση, αν όντως τα πράγματα είναι όπως τα λέτε.
Εγώ όμως έχω μια απορία που έχω ξαναθέσει 2 φορές και δεν απαντηθεί. Είναι εντύπωση μου ή κάποτε είχα διαβάσει οτι για να πάρει άδεια μια αεροπορική εταιρία χρειάζεται τουλάχιστον δικινητήριο αεροπλάνο; Άλλαξε κάτι; Είχα λάθος εξ αρχής; ή το υδροπλάνο δεν θεωρείται ακριβώς αεροπλάνο; Ή εκεί ήταν το όλο κόλημα με το νομοθετικό πλαίσιο που αναφέρει ο pilot01?
Όταν λες εμπόδιο που έβαλαν οι πλοικτήτες τι εννοείς; Πώς γίνεται από Βόλο να μπορεί να φεύγει από το λιμάνι, αλλά στη Σκιάθο να μην μπορεί να προσγειώνεται στο λιμάνι;
Οι τροχοί στο DHC3 είναι μόνιμα κατεβασμένοι; Αν όχι, το πρώτο που μου έρχετε στο μυαλό είναι ένα "διαρκές" "συμπτωματικό"" "Κόλημα" των τροχών που καθιστά "αδύνατη" την προσγείωση σε αεροδρόμιο.
Κάτι αντίστοιχο έκανε και η Ryanair Σύμφωνα με κάτι που είχα διαβάσει (νομίζω) εδώ, όπου οι πιλότοι επικαλούνταν οτι τα καύσιμα τελειώνουν, αποκτώντας προτεριότητα στην προσγείωση, γλιτώνοντας καύσιμα για την εταιρία.
Συνεχίζω να πιστεύω όμως οτι το case study θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Φιλικά.