Recent content by ULMfligher

  1. U

    ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚA?

    Ποιοι απο εσας πετάτε ερασιτεχνικά ή επαγγλματικά? Ποιοι θα θέλατε να πετούσατε? Με τι θα θέλατε να πετούσατε? Ανταλλαγές εμπειριών, φόβος, αίσθηση ελευθερίας κλπ. Αν θέλετε, γράψτε τις εμπειρίες σας.
  2. U

    Υπερελαφρά (ΥΠΑΜ), ασφάλεια & εκπαίδευση

    Macedonas, αν ηταν ολοι σαν κ σενα, θα πετουσαμε χωρις αγχος. :great: Γνωση, συνεση, πειθαρχια, σεμνοτητα.
  3. U

    Υπερελαφρά (ΥΠΑΜ), ασφάλεια & εκπαίδευση

    Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα: Πλέον χρειάζεται πτυχίο και ασφάλιση και νηολόγιο και δηλωτικο πτησεως (εστω και τηλεφωνικα) για τα υπερελαφρά. Ειναι υποχρεωτικο και απαραιτητο. Οστοσο, επειδη δυστυχως επιτρεπεται η προσαπογειωση τους απο ιδιωτικα πεδια προσγειωσεων και οχι πιστοποιημενα...
  4. U

    Ερωτηση για πτυχιο υπερελαφρου.

    Η εκπαίδευση στα υπερελαφρά είναι πλεον γεγονός. Υπάρχουν ορισμένες εγκεκριμένες σχολές που μπορούν με ασφάλεια και σιγουριά να σε διδάξουν πώς να πετάς με ασφάλεια. Το ζήτημα είναι να αξιολογήσεις τις προσδοκίες σου για περαιτέρω ανάγκη εκπαίδευσης σε μεγαλύτερους τύπους αεροσκαφών. Οπότε, ίσως...
  5. U

    Υπερελαφρά (ΥΠΑΜ), ασφάλεια & εκπαίδευση

    Ο κανονισμός για τα πτυχία των υπερελαφρών ΄βγήκε το Μάιο του 2008. Μέχρι τότε, οι περισσότεροι χειριστές υπερελαφρών καθώς και ιδιοκτήτες ήταν κάτοχοι PPL και ανώτερων πτυχίων, που απλώς έψαχναν τρόπους για να πετούν πιο οικονομικούς και με λιγότερες δεσμεύσεις. Αυτό αφορά και στη συντήρηση...
  6. U

    Υπερελαφρά (ΥΠΑΜ), ασφάλεια & εκπαίδευση

    Καλή ξεκουραση vasdel, πρεπει να ξεπατώθηκες απο την κούραση 8) Οσον αφορά στην ασφάλεια των υπερελαφρών, το ζήτημα είναι οτι οι απαιτήσεις απο πλευράς χειρισμού και συντήρησης θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Η ουσία είναι οτι ένω πρόκειται για αεροσκάφη με ίδιες ώς και καλύτερες...
  7. U

    Έκθεση ICARUS

    Περυσι στεφτηκε με μεγαλη επιτυχια, αλλα δεν νομιζω πως θα διεξαγεται σε ετησια βαση. Παντως αν το μαθεις, ενημερωσε μας :great:
  8. U

    Υπερελαφρά (ΥΠΑΜ), ασφάλεια & εκπαίδευση

    Re: ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΑ (ΥΠΑΜ) ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Οι υπερελαφρές πτητικές μηχανές δεν υπάγονται στους κανονισμούς της Γενικής Αεροπορίας. Η εκπαίδευση στο θεωρητικό μέρος δεν είναι επαρκής. Και το πιο επικίνδυνο απ'ολα είναι οτι η συντήρηση αφήνεται επι της ουσίας στη διακριτική ευχέρεια του χειριστή/...
  9. U

    Υπερελαφρά (ΥΠΑΜ), ασφάλεια & εκπαίδευση

    Συζήτηση γύρω απο την ασφάλεια των Υπερελαφρών Πτητικών μηχανών. Ασφάλεια υπό προυποθέσεις.
  10. U

    Μικρό αεροπλάνο έπεσε στην Κωπαϊδα

    Το αεροσκάφος είναι όντως το Atec 321 Faeta με νηολόγιο OK-JUG 19. Νεκροί είναι ο Σπύρος Καβαλάρης και ο Επαμεινώντας Γεωργιόπουλος. Ο Σπύρος ήταν ιδιοκτήτης του αεροσκάφους και η πτήση ήταν δοκιμαστική. Οχι εκπαιδευτική. Στις 25 Μάρτίου 2007, απο το ίδο πεδίο προσγειώσεων, στο σκέλος αρχικής...
Top