Στηρίζοντας το point του aakunz νομίζω πως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και τι επίδραση θα έχει στον ανταγωνισμό σε γραμμές-φιλέτα αυτή η συμφωνία, έστω και αν είναι σε συγκεκριμένες γραμμές. Για παράδειγμα, το επιβατικό κοινό μπορεί να κλείσει JTR-ATH για βαθύ καλοκαίρι με 19+ ευρώ με V7 (αντίστοιχα και με FR) ενώ η ΟΑ τιμολογεί στα 70+ (όπως και η GQ). Για να δούμε
Oh my, wet lease...? Γενικά κάτι παίζει με την Animawings. Πολλές πτήσεις το καλοκαίρι (με τετραψήφιο κωδικό 4ΧΧΧ op. by Animawings) από OTP προς ελληνικά νησιά, εμφανίζονται στο booking engine της Α3, ενώ η απογευματινή του OTP (A3962|3) 4 φορές τη βδομάδα φαίνεται πως εκτελείται ως OTP-ATH-OTP (εικάζω με αεροσκάφος της Animawings? παρότι προς το παρόν δε φαίνεται ποιος εκτελεί την πτήση).
Συνεργασία Codeshare μεταξύ Aegean και Emirates ώστε οι επιβάτες της ΕΚ να φτάνουν σε 8 Ελληνικούς προορισμούς με ενιαίο εισιτήριο αλλά και τους επιβάτες της Α3 να κλείνουν για DXB μέσω της ιστοσελίδας της αλλά και για Νέα Υόρκη.