Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όντως αυτό συμβαίνει, τουλάχιστον στο LGAV. Ναι μεν επιβιβάζονται πρώτοι οι gold, business και οικογένειες με μικρά παιδιά και αυτό τηρείται από τους υπαλλήλους που στέλνουν πίσω όποιον εξυπνάκια πάει να χωθεί χωρίς να είναι η σειρά του, αλλά το λεωφορείο δεν φεύγει με αυτούς αλλά περιμένει να γεμίσει εντελώς με τους υπόλοιπους για να φύγει. Δεν ξέρω αν αυτό γίνεται λόγω χρόνου ή διαθέσιμων λεωφορείων ή οδηγών κλπ αλλά σε κάθε περίπτωση ακυρώνει το priority boarding εντελώς, το οποίο δεν έχει τη χρησιμότητα πλέον για την οποία δημιουργήθηκε.
 
Βλέπω τώρα τελευταία σε διάφορες δημοσιεύσεις στα σοσιαλ, να κυκλοφορούν 'amenity kits' της Aegean
Σήμερα μάλιστα ανέβασε στο προφίλ της δημοσίευση από μια τηλεπερσονα που ήταν Βερολίνο.
Ξέρουμε σε ποιες πτήσεις τα παρέχουν;
 
αλλά το λεωφορείο δεν φεύγει με αυτούς αλλά περιμένει να γεμίσει εντελώς με τους υπόλοιπους για να φύγει.
Δυστυχώς έτσι ειναι, πολύ φτηνιάρικη πρακτική για legacy αεροπορική.
 
Παντως σε ATH- EDI, EDI-ATH σημερα δεν εδωσαν amenity kit. Αλλα στο EDI - ATH εδωσαν πρωτα σαλατα μετα κυριως και στο τελος επιδόρπιο.
 
Ίσως δεν πρόλαβαν να τα διανείμουν ακόμα στους τοπικούς σταθμούς, μερικές φορές χάνονται κι άλλες μπορεί ακόμα και να κλαπούν ή απλώς να φτάσουν καθυστερημένα. Κάντε υπομονή, η Aegean είναι γνωστό ότι ανταμείβει ποικιλοτρόπως τους πιστούς επιβάτες. Λόγω κακοκαιρίας και positioning flights που ματαιώθηκαν, ίσως να υπάρχουν κάποιες δυσκολίες, αυτό συμβαίνει σε πολλές αεροπορικές ειδικά τώρα που σταδιακά οι αερομεταφορές αποκαθίστανται. Γιατί να μη δείξουμε την εκτίμησή μας για το πλήρωμα κι όσους/όσες συνεργάζονται για μια ασφαλή και ευχάριστη πτήση; Μερικές φορές αρκεί ένα ειλικρινές χαμόγελο, ένα μικρό δώρο (αν επιτρέπεται να το δεχτούν) ή μια φιλοφρόνηση, ένας καλός λόγος. Έτσι θα χαίρονται και στην επόμενη πτήση θα είναι ακόμη πιο αποδοτικοί.
 
Από ντροπή και μόνο δεν έβγαλα φωτογραφίες για να δείξω πόσο βρώμικη ήταν η καμπίνα σε ορισμένα σημεία μετά το τελευταίο ταξίδι με την Aegean.
Business,EDDL-LGTS, A321neo, μοκέτες σε πολλά σημεία ξεκολλημενες, λεκέδες από καφέδες στο πίσω μέρος των καθισμάτων , όπου υπήρχε κενό στα καθίσματα υπήρχαν απομεινάρια από φαγητό,ακόμα και οδοντογλυφιδες.
Κρίμα....
Αυτή τη φορά δεν ντρέπομαι...Μετά από 6 εβδομάδες, στην ίδια θέση, ίδιο δρομολόγιο.
Κρίμα...what a pity...Schade
 

Attachments

  • 20231208_131009.jpg
    20231208_131009.jpg
    1,7 MB · Προβολές: 106
  • 20231208_131026.jpg
    20231208_131026.jpg
    3,7 MB · Προβολές: 107
Ανακοίνωσαν μέσω των release notes της εφαρμογής αυτό το bag tag που φαίνεται ενδιαφέρον (80€ κοστίζει)

(επίσης λίγο αστείο το ότι γράφει πως οι νέες ταυτότητες τώρα άρχισαν να υποστηρίζονται στο Digital ID, ενώ υποστηρίζονταν κανονικά από την πρώτη μέρα που βγήκαν)
 

Attachments

  • IMG_C7B7B0681BCD-1.jpeg
    IMG_C7B7B0681BCD-1.jpeg
    212,1 KB · Προβολές: 45
Επίσης έχει προστεθεί και η επιλογή Άμεση Αναβάθμιση 120 ώρες πριν την πτήση και πριν γινει accepted το offer αλλά είναι άγνωστο με τι ποσό.
 
Top