Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον δε κατάλαβες τι γράφω, ούτε αγχώνομαι ούτε έχω πρόβλημα. Ναι λογικό είναι να υπάρχει πρόβλημα αν ο καθένας κουβαλάει 3 βαλίτσες, αλλά δεν αντιλαμβάνεσαι μάλλον τι έγραψα. Δηλαδή αν όλοι οι επιβάτες έχουν βαλίτσα; Λέω απλά το ποσό βλακώδες είναι η κατάσταση.
Δηλαδή αν έχω βαλιτσούλα ολα οκ πάνω, αν δεν έχω υποχρεωτικά η τσάντα κάτω από τα πόδια; Κόσμος από Αθήνα που ταξιδεύει Βέλγιο, Γερμανία, Αγγλία πλέον έχεις μαζί του βαλίτσα μικρή αντί για σακίδιο για να ταξιδεύει πιο άνετα.
Και ξαναλέω γιατί να βάλω στο μπροστινό κάθισμα την τσάντα μου. Εγείρει σίγουρα θέματα ασφαλείας αλλά θέλω την άνεση μου. Δεν ταξιδεύω με εισιτήριο που έχει προσωπικό αντικείμενο αλλά 8κιλη βαλίτσα 56cm...
Να τονίσω οτι οικονομικά επίσης δεν έχουν καμία σχέση. Αυτή είναι η βλακεία του πράγματος. Συνήθως comfort flex έχω αλλά θέλω το backpack πάνω.
Επίσης μάλλον δεν έχεις ταξιδέψει σε γεμάτες πτήσεις Α3 τελευταία...
Αν όλοι οι επιβάτες έχουν βαλίτσα, τότε παίρνουν δωρεάν βαλίτσες στο αμπάρι ως priority. Ανέκαθεν αυτό συνέβαινε, και πριν περίπου 10 μέρες που ταξίδεψα σε γεμάτη πτήση, πάλι το ίδιο έκαναν. Μου έχει τύχει να παίρνουν σχεδόν υποχρεωτικά. Δε υπάρχει αρκετός χώρος στα ντουλάπια για όλους τους επιβάτες, ειδικά όσο προστίθεται χωρητικότητα με τα καινούρια configurations.

Το εισιτήριο σου έχει είτε προσωπικό αντικείμενο, είτε βαλίτσα. Δεν έχει "χώρο στο ντουλάπι". Πραγματικά με εκνευρίζει πάρα πολύ όταν σε γεμάτες πτήσεις που με το ζόρι βρίσκεις να βάλεις τη βαλίτσα σου και έχει σακιδιάκια ή γυναικείες τσάντες στο ντουλάπι και μάλιστα παράλληλα τοποθετημένα ώστε να κλείνουν όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο. Κάνε μια μικρή παραχώρηση ώστε να κυλήσει η πτήση πιο ομαλά για σένα και τους συνεπιβάτες σου. Δεν είναι και τόσο μεγάλη θυσία. Και αν έχει χώρο στο ντουλάπι, κανένας δε θα σου αρνηθεί να βάλεις ούτε το σακίδιό σου ούτε το μπουφάν σου...
 
Αυτό με τις βαλίτσες πρίν την επιβίβαση συμβαίνει πολλές φορές να ρωτάνε αν θέλουμε να δώσουμε δωρεάν την βαλίτσα κάτω. ΟΚ και μπράβο.
Αλλά είναι πιο λογικό να κάνω εγώ θυσία που κουβαλάω λιγότερα, πχ με 4 κιλά βαλίτσα που είναι 15 λίτρα και όχι αυτός με την αποσκευή βαλίτσα με 8 κιλά με τουλάχιστον 56Χ45Χ25 δλδ 63 λίτρα αποσκευή που ποτέ δεν είναι τόσο αλλά πάντα μεγαλύτερη;
Το γιατί συμβαίνει στην Α3 και οχι FR είναι η ελαστικότητα και η χρέωση. Αλλά με εκπλήσσει το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει μόνο Α3 και το θεωρείτε νορμάλ.
Η αποσκευή καμπίνας on board στην Α3 ειναι εως 8 κιλά και είναι για over head, όσοι έχουν ναύλο φλεξ η κομφορτ έχουν τη δεύτερη μικρή αποσκευή που μπαίνει από κάτω και το λέει ξεκάθαρα. Επίσης η αποσκευή κάτω από τα πόδια είναι των τελευταίων ετών ειδικά μετά τις χρεώσεις FR. Ειλικρινά δε ξέρω κατά πόσο είναι safe και αν υπάρχουν αντίστοιχες μελέτες. Ειδικά όταν το legroom είναι ελάχιστο.
Δεν μπορεί να σε υποχρεώνει να έχεις ενα σακίδιο από κάτω. Κατάληξη είναι ειδικά στη πτήση Βρυξελλών κόσμος που ταξίδευε με backpack να φέρνει βαλιτσούλα, προσωπικά εγώ πλέον πηγαίνω με μπαούλο backpack ώστε να μη χωράει και ας το έχω άδειο.
Θεωρώ βλακώδες και άδικο σε 2 ίδια εισιτήρια να είναι οκ ένας να έχει βαλίτσα και να την βάζει πάνω και ο άλλος να πρέπει να την έχει στα πόδια του. Ακόμη και η Α3 σε πτήσεις με καθυστέρηση και γεμάτες δεν έχει την ίδια αντιμετώπιση. Τώρα σε domestic 40 λεπτά πτήση, δεν έγινε και κάτι.
 
Σωστά είναι όλα αυτά, στο τέλος είναι κοινή λογική. Αν έχεις δώσει 300 και 400Ε για εισιτήριο, δεν θες να δώσεις άλλα 50 για να δώσεις αποσκευή. Το αποτέλεσμα είναι να πάει το 80% των επιβατών με βαλίτσα καμπίνας.

Τώρα αν στη μία βαλίτσα που δικαιούσαι, σου λένε δώσε την δωρεάν για τσεκ ιν γιατί είμαστε γεμάτοι (surprise), σορρυ αλλά δεν θέλω να κουβαλάω το λαπτοπ, ακουστικά, καλώδια, κλειδιά κλπ στα χέρια, γιατί ένα ταξίδι έχει προετοιμαστεί με άλλες συνθήκες (αυτές του να έχω μια βαλίτσα μαζί μου). Και ούτε πρόκειται να πάρω σακίδιο, αν ξέρω ότι αυτή θα μπει στα πόδια μου (εκεί που ο χώρος είναι έτσι και αλλιώς λίγος), οπότε απλά κάνουν την κατάσταση χειρότερη. Ας πουν 2-3 μέρες πριν ότι επειδή η πτήση θα είναι γεμάτη, μπορείς να κάνεις τσεκ-ιν δωρεάν αποσκευή (κανονική, αλλιώς δεν έχεις λόγο να περιμένεις αν μιλάμε για την μικρή και να ρισκάρεις να σου έρθει ''καινούργια'' ή μετά από καμιά ώρα όπως πλέον στην Γερμανία).

Από την άλλη είναι επίσης κοινή λογική, να μην κουβαλάς 3 σακούλες από τα duty free και να περιμένεις να τις αράξεις μόνες τους. Προχτές πετούσα με Α3 και καθυστέρησε η πτήση κανένα 15 λεπτο επειδή κάναν παζλ με τις αποσκευές (είδα και κάτι δίκαιες γκριμάτσες από το προσωπικό καμπίνας, επειδή μερικοί φέραν 3 κομμάτια και δεν είμαστε Αμερική να σου πουν δεν γίνεται τόσο εύκολα, καλώς ή κακώς). Τώρα αφού προτιμάει η Α3 να καθυστερεί ένα Α321 για να ζητιανέψει τις 10 βαλίτσες, εμένα μού περισσεύει. Απλά οι Όροι έχουν γίνει λίγο κουρέλια, δεν σημαίνει ότι επειδή γράφω κάτι στους Όρους σταματάω να σέβομαι τον πελάτη και κάνω την αποσκευή του πινγκ πονγκ. κάποτε κάποιος θα πρέπει να κοιτάξει την καταχρηστικότητα τους.

Να μην ξεχνάμε ότι το γεγονός ότι πετάμε πλέον στην ΕΕ με δωρεάν χειραποσκευή οφείλεται σε μια χρυσή επιβάτη που έκανε μήνυση 10 χρόνια πριν στην Vueling.

By contrast, the Court considers that baggage that is not checked in, namely hand baggage mustbe considered, in principle, as a necessary item for the carriage of passengers. Consequently, thecarriage of hand baggage cannot be made subject to a price supplement, provided that it meetsreasonable requirements in terms of its weight and dimensions and complies with applicablesecurity requirements.
 
Αυτό με τις βαλίτσες πρίν την επιβίβαση συμβαίνει πολλές φορές να ρωτάνε αν θέλουμε να δώσουμε δωρεάν την βαλίτσα κάτω. ΟΚ και μπράβο.
Αλλά είναι πιο λογικό να κάνω εγώ θυσία που κουβαλάω λιγότερα, πχ με 4 κιλά βαλίτσα που είναι 15 λίτρα και όχι αυτός με την αποσκευή βαλίτσα με 8 κιλά με τουλάχιστον 56Χ45Χ25 δλδ 63 λίτρα αποσκευή που ποτέ δεν είναι τόσο αλλά πάντα μεγαλύτερη;
Το γιατί συμβαίνει στην Α3 και οχι FR είναι η ελαστικότητα και η χρέωση. Αλλά με εκπλήσσει το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει μόνο Α3 και το θεωρείτε νορμάλ.
Η αποσκευή καμπίνας on board στην Α3 ειναι εως 8 κιλά και είναι για over head, όσοι έχουν ναύλο φλεξ η κομφορτ έχουν τη δεύτερη μικρή αποσκευή που μπαίνει από κάτω και το λέει ξεκάθαρα. Επίσης η αποσκευή κάτω από τα πόδια είναι των τελευταίων ετών ειδικά μετά τις χρεώσεις FR. Ειλικρινά δε ξέρω κατά πόσο είναι safe και αν υπάρχουν αντίστοιχες μελέτες. Ειδικά όταν το legroom είναι ελάχιστο.
Δεν μπορεί να σε υποχρεώνει να έχεις ενα σακίδιο από κάτω. Κατάληξη είναι ειδικά στη πτήση Βρυξελλών κόσμος που ταξίδευε με backpack να φέρνει βαλιτσούλα, προσωπικά εγώ πλέον πηγαίνω με μπαούλο backpack ώστε να μη χωράει και ας το έχω άδειο.
Θεωρώ βλακώδες και άδικο σε 2 ίδια εισιτήρια να είναι οκ ένας να έχει βαλίτσα και να την βάζει πάνω και ο άλλος να πρέπει να την έχει στα πόδια του. Ακόμη και η Α3 σε πτήσεις με καθυστέρηση και γεμάτες δεν έχει την ίδια αντιμετώπιση. Τώρα σε domestic 40 λεπτά πτήση, δεν έγινε και κάτι.
Πάντως η Aegean αναφέρει στο σάιτ της το παρακάτω. Όταν φέρνεις προσωπικό αντικείμενο (όπως ένα σακίδιο ή μια τσάντα λάπτοπ), τοποθετείται κάτω από το κάθισμα. Με την παραπάνω λογική, κανονικά θα πρέπει να απαιτείς να σου δίνουν τον χώρο που αντιστοιχεί σε μια μικρή βαλίτσα αφού θεωρητικά τον δικαιούσαι και να κάθεται αραχτή η τσάντα σου.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι θα πρότεινες για να σου πω την αλήθεια. Να μην επιτρέπονται χειραποσκευές; Να τις παίρνουν υποχρεωτικά όλες κάτω αν η πτήση έχει πληρότητα π.χ. πάνω απο 75%; Και η θυσία που αναφέρεις είναι δικό σου θέμα, θα μπορούσες κι εσύ να πας με βαλίτσα. Επιλογή σου είναι να μη το κάνεις, όπως επιλογή είναι ενός άλλου επιβάτη να το κάνει αφού επιτρέπεται μέσα στους όρους

1 τεμάχιο έως 8kg με διαστάσεις έως 56cm Χ 45cm Χ 25cm για τον στόλο Airbus ή 55cm X 40cm X 23cm για τον στόλο Turboprop
ή
1 προσωπικό αντικείμενο (γυναικεία/αντρική τσάντα ή θήκη φορητού υπολογιστή), το οποίο θα τοποθετείται κάτω από το κάθισμα
 
Χειραποσκευή 8 κιλών τύπου cabin bag συν σακίδιο πλάτης/τσάντα λαπτοπ χωράει άνετα μαζί στο μπιν
(πρώτα η χειραποσκευή και απο μπροστά η τσάνα. Διπλώνεις και το μπουφάν σακάκι σου και το βάζεις πάνω απο τη χειραποσκευή.
Δε χρειάζετε να πιάσεις όλο το μπιν και έχει χώρο και για τους υπόλοιπους.
Το λέω γιατί αν βάλεις την χειραποσκευή ο κενός χώρος μπροστα απο τη χειραποσκευή είναι μικρός οπότε δε χωράει κάτι άλλο εκτός απο ενα σακίδιο ή μια τσάντα. Ο δε χώρος πανω απο τη χειραποσκευή είναι επίσης μικρός οπότε το καλύπτεις πάλι με μια μικρή τσάντα ή το μπουφάν σου.
Είναι λίγο τέτρις η υπόθεση
 
Δε φταίνε ούτε οι επιβάτες, αλλά ούτε τα πληρώματα. Κι οι δύο πλευρές είναι αντιμέτωπες με ένα πρόβλημα που έχουν δημιουργήσει από μόνες τους οι αεροπορικές εταιρείες στην προσπάθειά τους να είναι κερδοφόρες κι ελκυστικές για τους μετόχους τους. Πιστεύω ότι η Aegean πρέπει να επενδύσει σε ντουλάπια μεγάλου μεγέθους, τα οποία προσφέρουν έως 60% περισσότερο χώρο σε σχέση με τα σημερινά. Ειναι μεν ένα έξοδο, κάνει όμως πραγματικά μεγάλη διαφορά στην επιβίβαση! Και θα βελτιωθεί η ικανοποίηση των επιβατών, αλλά και θα γίνει η ζωή των πληρωμάτων καμπίνας πολύ πιο εύκολη. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι θα μειωθούν οι καθυστερήσεις και περισσότερες πτήσεις θα φεύγουν στην ώρα τους.
 
Η Aegean δεν έχει παραλάβει / θα παραλάβει A32x neo με την Airspace Cabin που εχει όντως πιο μεγάλα ντουλάπια;
Ξέρει κάποιος να μας πει;
 
Αρχικά να πούμε (γιατί το μπερδεύουν αρκετοί), στον light ναύλο έχεις ένα αντικείμενο. Είτε είναι βαλίτσα 8 κιλών είτε είναι προσωπικό αντικείμενο. Από Flex και πάνω έχεις και τα δύο.
Οπότε το πού μπαίνει το κάθε αντικείμενο εξαρτάται αποκλειστικά από το τι είναι και όχι το ναύλο.
 
Αποκορύφωμα τέλη Αυγούστου για πτήση εσωτερικού από ATH, που στην επιβίβαση ένας από τους δύο υπαλλήλους έλεγε "Δυστυχώς είστε σε ναύλο Light, οπότε θα πρέπει να τσεκάρουμε την χειραποσκευή σας"(!). Και το ακόμα πιο περίεργο, δεν έφερε κανένας καμία αντίσταση.
Μόνο κάποιοι light-άδες με όλη τους την προίκα άλλαξαν λωρίδα και πήγαν στον δίπλα υπάλληλο που δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα.
Σε πόσο καιρό λέτε να δούμε Light με μόνο προσωπικό αντικείμενο;
 
Πάντως είναι πολύ άσχημο για τους επιβάτες που έχουν πληρώσει για βαλίτσες και εισιτήρια να δίνουν απλόχερα Priority μόνο και μόνο επειδή κάποιοι τους έκαναν τη χάρη να τις δώσουν κάτω. Βάλε priority 2 .. κάτι άλλο τέλος πάντων. Έχει γίνει πλέον σύστημα.
Εδώ δεν τηρείται καν το boarding των business και gold μελών στον Βενιζέλο γεμίζοντας το λεωφορείο και με economy και καταλήγεις να περιμένεις ενώ θα επιβιβαζόσουν πρώτος. Το θέατρο του παραλόγου.
Και το πρόβλημα δεν είναι ο κόσμος και ότι θες να ξεχωρίσεις αλλά το ότι το έχεις πληρώσει σαν υπηρεσία για να έχεις ένα πιο άνετο ταξίδι.
Ευτυχώς δεν συμβαίνει παντού, πχ στο Ηράκλειο τηρούν πιστά τα groups και όντως έχεις priority boarding και το λεωφορείο φεύγει μόνο με Group 1 & 2 και μετα τα υπόλοιπα group.

Γενικότερα κάνε αυτό που υπόσχεσαι και για το οποίο σε πληρώνουν.
 
Top