Συντριβή B787-8 της Air India

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ρε σατανά έπεσα από τι χαλασμένη συρόμενη καρέκλα και χτυπιέμαι με λυγμούς
 
Μια άλλη διάσταση (φυσικά εμείς μένουμε στις ανθρώπινες απώλειες!) σχετική με το ατύχημα που δικαιολογεί εν μέρει και το λόγο που ένα τέτοιο ατύχημα συχνά οδηγεί την αεροπορική εταιρεία που το είχε σε πτώχευση είναι η οικονομική:

Air India: Το δυστύχημα προκαλεί ασφαλιστικές αποζημιώσεις 475 εκατ. δολαρίων
 
Από το AH ! Σημερινό update !!!

On Jun 17th 2025 an official, a former Air India Captain trained by the Captain of the accident flight, stated, that the CVR has been successfully read out, the voices on the CVR are very clear. It is becoming gradually clear from the newly emerging evidence that there was probably zero negligence in the cockpit, the crew did not give up until the very last moment. The probability of a technical cause is high. A preliminary report by India's AAIB can be expected in a few days.
 
ΑΙ ειναι το κειμενο, μη δινεις σημασια, την πατησαν τα ελληνικα μμε
Το ανησυχητικό είναι οτι εδώ εξαπατήθηκαν μέλη , τρέχοντας να αναπαράξουν χωρίς να φιλτράρουν την είδηση και κάποιοι να κουνάνε επιδεικτικά το δάκτυλο σε μέλη που εξέφρασαν τι δική τους άποψη , και να τους παραπέμπουν να κρύβονται σε σπηλιές του Νταβέλη και βάλε , επειδή ανέλυσαν πιθανά αίτια της συντριβής.
Πιθανόν να επανέλθουν ξανά στις 25 του μήνα για να δώσουν νέο χρησμό, για μια βδομάδα αργότερα, σαν το fake news με τις μουσικές καρέκλες.
 
Last edited:
Εντάξει, πιο ανέκδοτο πεθαίνεις ! Απλά τραγικοί ......



1750946203628.png
 
θα πέσει γέλιο με πίκρα μαζί άμα αποδειχθεί software glitch . . .
 
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι η έρευνα για το δυστύχημα επικεντρώνεται στα fuel switches του αεροσκαφους. Ειδικός μάλιστα αναφερει ότι ειναι σχεδιασμένες ώστε να μην ενεργοποιηθούν / απενεργοποιηθούν κατα λάθος.

Air India jet's fuel switches in focus

Λέτε;; :oops:
 
Τι νέο φρούτο είναι πάλι αυτό
( χρυσό βατόμουρο κατ ' εμέ )
που έχει πιάσει όλα τα ατυχήματα και δίνει εξηγήσεις ,
σαν τις πύλες του ανεξήγητου ένα πράμα ,
από τις χρυσές εποχές Χαρδαβέλλα
[ αιωνία του η μνήμη]

 
Ειδα το βιντεο και ο άνθρωπος δεν λέει κατι παράλογο. Αναφέρει οτι μαλλον τα FADEC πηραν εντολή να ερθουν σε idle τη λαθος στιγμή. Και οτι ολα αυτα που ακούγονται για τη θεση του Κ1 οτι πηγε πισω και τραβηξε τις μανετες ειναι αστεία. Πολυ σωστά μου ακούγονται.
Ετσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα το ατυχημα εγινε είτε από fuel contamination είτε απο λάθος εντολή και στους 2 κινητηρες. Το θεμα ειναι αν πηραν λάθος εντολή ( electronic signal) τα fadec και στους 2 κινητήρες να βρουν τι φταίει. Ειναι κατασκευαστικό το λάθος απο τη BOEING ή εγινε κάποιο λάθος σε κάποιο maintenance απο τους μηχανικους της AIR INDIA.
Εισαι απαράδεκτος να χαρακτηριζεις καποιον έτσι!
Εχω πετάξει και BOEING και AIRBUS με πολλες χιλιάδες ωρες και δεν θα αναφερόμουν ποτε με τέτοιους χαρακτηρισμους για εναν αλλο χειριστή.
 
Last edited by a moderator:
Top