Συντριβή B787-8 της Air India

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε Osten σωστά αυτά που λες περί σεναρίων simulator κλπ αλλά εν προκειμένω περί του Τετράμπαρου και........ “ κατά τον Χίλωνα Λακεδαιμόνιο εκ των επτά Σοφών της αρχαιότητας “γλώτταν μη προτρεχέτω της διανοίας “....... ο σύντροφος Ovelix έχει δίκιο!!!!!!!!
 
Κύριοι, υπάρχει ανάμεσά μας συγκεκριμένο άτομο (έχει όνομα, εργάζεται σε συγκεκριμένη εταιρεία και μάλιστα φωτογραφίζει και τα α/φη με τα οποία πετάει) το οποίο ανεβάζει πολύ συχνά φωτογραφίες τραβηγμένες όχι μόνο στο έδαφος ή σε κάποιο ύψος πτήσης, αλλά το κυριότερο κατά την προσέγγιση/προσγείωση και τροχοδρόμηση. Υπάρχουν επίσης και κάποιοι που τους αρέσει και του κάνουν Like!!
 
.....είναι κάτι πολύ σύνηθες με την διάδοση των νέων τεχνολογιών και για να το κάνει υποθέτω πως είναι νόμιμο και ηθικό.
 
Last edited by a moderator:
Gioannis13 τι εννοείς με το ότι είναι νόμιμο και ηθικό; Ποιος χειρίζεται το α/φος την συγκεκριμένη στιγμή και μάλιστα σε κρίσιμες φάσεις; Έστω και αν δεν είναι αυτός ο active pilot πως του το επιτρέπει ο active και ποιος παρακολουθεί τον active? Τέτοιες ενέργειες υποβαθμίζουν για να μην πω εξευτελίζουν το επάγγελμα.
 
Eίναι σκληρό το επάγγελμα του επαγγελματία χειριστή οπότε ας "ξεδίνουνε" και αυτοί/ες λίγο....;)

Το πολύ sterile δεν κάνει καλό στο ψυχισμό . . . παλιά είχε μια και μια αίγλη ο/η πιλότος...
 
Last edited:
 
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι η έρευνα για το δυστύχημα επικεντρώνεται στα fuel switches του αεροσκαφους. Ειδικός μάλιστα αναφερει ότι ειναι σχεδιασμένες ώστε να μην ενεργοποιηθούν / απενεργοποιηθούν κατα λάθος.

Air India jet's fuel switches in focus

Λέτε;; :oops:

Προχθές ανάφερα αυτό που επισημοποιήθηκε σήμερα: η μετακίνηση τους στην θέση Shut Off που μόνο ηθελημένα μπορεί να γίνει αφού πρόκειται για δύο διακόπτες που χρειάζονται έκαστος δύο κινήσεις για να απενεργοποιήσουν την τροφοδοσία καυσίμου: τράβηγμα και κατέβασμα.

Οπότε ξανά ρωτάω: λέτε ( να έγινε επίτηδες ) ;
 
Last edited:
Αν ο πιλότος λέει ότι ''δεν το έκανε'' ενώ το έκανε (όπως φαίνεται) ή υπάρχει δόλος ή απώλεια μνήμης. Δύσκολα να φανταστεί κανείς κάποιον πιλότο 787 να τραβάει και να γυρνάει 2 διακόπτες (των καυσίμων!) αμέσως μετά την απογείωση και να μην το έχει καταλάβει. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε αλλά ας περιμένουμε. Και στα 737ΜΑΧ στον πιλότο πήγε αρχικά το φταίξιμο και μετά ξέρουμε την συνέχεια - αν και αυτό το αεροσκάφος πετάει ήδη 15 χρόνια χωρίς θέμα.
 
Και με κάθε επισημότητα πλέον:
https://aaib.gov.in/What's%20New%20Assets/Preliminary%20Report%20VT-ANB.pdf
σελ 14:
"
The aircraft achieved the maximum recorded airspeed of 180 Knots IAS at about 08:08:42
UTC and immediately thereafter, the Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned
from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec.
The Engine N1
and N2 began to decrease from their take-off values as the fuel supply to the engines was cut
off.
In the cockpit voice recording, one of the pilots is heard asking the other why did he cutoff.
The other pilot responded that he did not do so.

"
(Βεβαίως στην αρχική τους σελίδα εξακολουθούν να έχουν τη "Yoga Day Celebration")
 
Εύγε AGV, πριν λίγα δεύτερα βρήκα κι εγώ το PDF και ετοιμαζόμουν να το ανεβάσω. Κάποιοι δεν αρκούμαστε στο ΠΘ και τα σκουπίδια του.

Μεταξύ άλλων, το report έχει εικόνα των flap levers στη θέση 5, την κανονική για απογείωση (κουβάς τα σενάρια), και τα fuel switches στη θέση run, σημάδι ότι το πλήρωμα έκανε προσπάθεια επανεκκίνησης των κινητήρων μετά το cutoff.

Συνιστώ σε όλους να μελετήσουν το PDF, και αν θέλουν μια σοβαρή πρώτη ανάλυση ένα καλό άρθρο είναι αυτό.
 
Top