Αν η Αθήνα ήταν εκεί που είναι το Παρίσι, η Βαρκελώνη ή η Λισαβόνα, σίγουρα θα μπορούσαμε να περιμένουμε πολλαπλάσιο αριθμό XLR και όχι μόνο δυο.... Για δρομολόγια σε ΗΠΑ προφανώς.
Με την δεδομένη θέση της Αθήνας στον χάρτη, δεν βλέπω μέλλον για περισσότερα XLR καθώς κάποιες πιθανές αγορές όπως Μπανγκοκ και Γιοχάνεσμπουργκ είναι ανέφικτες είτε λόγω απόστασης είτε λόγω hot and high περιορισμών. Από την Αθήνα λοιπόν οι βιωσιμοι και ρεαλιστικοί μακρινοι περιορισμοί είναι ήδη ειτε εντός της εμβέλειας των LR είτε εκτος εμβέλειας / δυνατοτήτων του XLR και χρειαζονται widebodies.
Αλλά και μια ανθρώπινη ερώτηση: θέλουμε πραγματικά πτήσεις 10 ωρών σε narrowbodies;;; Αυτή είναι μια ονείρωξη των λογιστών της εκάστοτε αεροπορικής εταιρίας που έχουν λόγους να μας το πλασάρουν ως the next best thing. Δεν χρειάζεται να γίνει και δική μας.