Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η 10ωρη πτήση σε narrowbody είναι μια εμπειρία παρόμοια με 10ωρη πτήση σε widebody, επειδή ακριβώς η διαμόρφωση της καμπίνας είναι παρόμοια.

Σημασία έχει πάντα το seat pitch και η άνεση του καθίσματος, όχι αν υπάρχει δεύτερος διάδρομος μερικά μέτρα από σένα. Με άλλα λόγια, η "ευρυχωρία" έχει να κάνει με τα πόδια μας και το κάθισμά μας, όχι αν η καμπίνα είναι διπλάσια και χωράει άλλους 350.

Θα πει κάποιος "αν είναι το ίδιο στρίμωγμα, τότε προτιμώ 787". Κατανοητό. Η εμπειρία του επιβάτη είναι πολλές φορές υποκειμενική, δεν βγαίνει με μεζούρα και μοιρογνωμόνιο.

Από όσα έχω διαβάσει, οι εταιρείες δεν τα προωθούν επειδή είναι ονείρωξη κάποιου, αλλά γιατί δίνουν απευθείας συνδέσεις σε δρομολόγια που αλλιώς δεν θα υπήρχαν καθόλου, επειδή δεν θα γέμιζαν ένα widebody. Η Iberia υποστηρίζει ότι με το XLR έχει 40% οικονομία καυσίμου σε σχέση με ένα widebody σε δρομολόγια πχ στη Βοστόνη.

Ακόμα πετούν πολύ λίγα XLR ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τα economics τους και πώς νιώθει πραγματικά ο επιβάτης. Στην πράξη θα φανεί.

Edit
Εδώ μια τίμια περιγραφή μιας υπερατλαντικής πτήσης με Iberia.
 
Last edited:
Συμφωνώ με τον Ovelix. Τι να το κάνω το wide body αν είναι να είμαι σαν την σαρδέλα; Πρόσφατα που πέταξα οικονομική για Μουμπάι με 772 της ΒΑ (3-4-3 layout) ήμουν σε μεσαίο κάθισμα και έλεγα πότε να φτάσουμε. Αυτή η εμπειρία με έκανε να εκτιμήσω όσο τίποτα την premium economy στην επιστροφή.
 
Φιλε μου με ολο τον σεβασμό αρχίζεις να κουράζεις…
Το ότι βλέπουμε ένα Α320 321 λες και έγινε κάτι εγώ κουράζω, οι τα Γλαρονια που νομίζουν ότι υπάρχουν μόνο τα Α320 στον αεροπορικό χάρτη γιατί ένα πιο μακρόστενο Α320 είναι το Α321,εγώ φίλε μου έχω πετάξει με Α320 το 1989 δεν μιλάς με πιτσιρικά, το έχουμε κάνει σαν κατόρθωμα που έχει αεροπλάνα μονού διαδρόμου και σε διαρρύθμιση δουλεμπορικου
Η 10ωρη πτήση σε narrowbody είναι μια εμπειρία παρόμοια με 10ωρη πτήση σε widebody, επειδή ακριβώς η διαμόρφωση της καμπίνας είναι παρόμοια.

Σημασία έχει πάντα το seat pitch και η άνεση του καθίσματος, όχι αν υπάρχει δεύτερος διάδρομος μερικά μέτρα από σένα. Με άλλα λόγια, η "ευρυχωρία" έχει να κάνει με τα πόδια μας και το κάθισμά μας, όχι αν η καμπίνα είναι διπλάσια και χωράει άλλους 350.

Θα πει κάποιος "αν είναι το ίδιο στρίμωγμα, τότε προτιμώ 787". Κατανοητό. Η εμπειρία του επιβάτη είναι πολλές φορές υποκειμενική, δεν βγαίνει με μεζούρα και μοιρογνωμόνιο.

Από όσα έχω διαβάσει, οι εταιρείες δεν τα προωθούν επειδή είναι ονείρωξη κάποιου, αλλά γιατί δίνουν απευθείας συνδέσεις σε δρομολόγια που αλλιώς δεν θα υπήρχαν καθόλου, επειδή δεν θα γέμιζαν ένα widebody. Η Iberia υποστηρίζει ότι με το XLR έχει 40% οικονομία καυσίμου σε σχέση με ένα widebody σε δρομολόγια πχ στη Βοστόνη.

Ακόμα πετούν πολύ λίγα XLR ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τα economics τους και πώς νιώθει πραγματικά ο επιβάτης. Στην πράξη θα φανεί.

Edit
Εδώ μια τίμια περιγραφή μιας υπερατλαντικής πτήσης με Iberia.
Η Iberia δεν έχει ένα τύπο όμως έχει και Α330 και Α350 άρα ότι ζήτηση υπάρχει ανάλογα παίζει με τους τύπους
 
Αγαπητέ @Osten . Είχα επισημάνει και στο παρελθόν ότι το συγκεκριμένο topic είναι για νέα και updates για τον στόλο των A320/A321 της Aegean. Οπότε και αυτά θα παρατίθενται εδώ και καλώς τα παραθέτουμε. Έχουμε καταλάβει επανειλημμένα το σκεπτικό σου και την εμπάθεια σχετικά με αυτούς τους τύπους αεροσκαφών αλλά δε γίνεται με κάθε post εδώ να γράφεις από κάτω το ίδιο εμπαθές μήνυμα. Το να το επαναλαμβάνεις κάθε λίγο και λιγάκι κουράζει και δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στο topic αλλά και στο φόρουμ γενικότερα.

Όταν μια Ελληνική εταιρία παίρνει ένα νέο αεροσκάφος, ότι τύπος και να είναι αυτό, το παραθέτουμε στο αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ. Δεν έχει να κάνει αν το αεροσκάφος είναι 747, Α320 ή Cessna Caravan. Είμαστε αεροπορικό φόρουμ και ασχολούμαστε με αυτό το αντικείμενο. Μακάρι για όλους μας να πάει η Aegean και η Sky αεροσκάφη wide body. Αυτό θα ήταν εξαιρετικό νέο και θα ευχαριστούσε όλους μας. Όμως δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα προς το παρόν οπότε, αφού μας παρέθεσες επανειλημμένα τη γνώμη σου, προχωράμε παρακάτω.

Μιας και εμπεδώσαμε την αντιπάθεια σου στα narrow αεροσκάφη παρακαλούμε να μην επαναλάβεις εκ νέου σχετικό post αφού το έχουμε διαβάσει δεκάδες φορές εδώ και μήνες, για να μην αναγκαζόμαστε να διαγράφουμε αυτού του είδους τα επαναλαμβανόμενα μηνύματα. Αντίθετα μπορείς να συμβάλεις μια χαρά στο φόρουμ όπως προσπαθούμε να κάνουμε όλοι μας.
 
Να σου απαντήσω έχω πετάξει με 737 747 767 757 787 777 Α319 Α320 Α310 Α330 Α321 Α350 λατρεύω τα αεροσκάφη, η εταιρία με το κομπλέξ της με εκνευρίζει όχι οι τύποι αεροσκαφών.
 
Last edited by a moderator:
Αγαπητοί συνάδελφοι, τι παράξενο και ανακόλουθο ισχυρίσθηκε ο κ. Osten και πέσατε κάποιοι να τον λοιδορήσετε ότι δήθεν σας κούρασε κλπ, δηλαδή το Φόρουμ θεωρείται Βιλαέτι ορισμένων Μελών ;;

Λέει απλά τη γνώμη του όπως όλοι μας, εκτιμώντας απλά και λογικά ότι το επόμενο βήμα της Α3 αφού αποφάσισε να επεκταθεί και σε μακρινότερους προορισμούς, θα έπρεπε ίσως να προχωρήσει στην απόκτηση α/φ wide body. Κατά τη γνώμη του δεν συμφωνεί με τα stretched LR+XLR 320, διότι ουσιαστικά 320 είναι, αποκτώντας ουσιαστικά α/φ όπως της πάλαι ποτέ σωστής τότε εποχής ΟΑ με α/φ Comet B ( Queen Frederica, Queen Olga, Β707 κ.α ) και με κάτι σουράβλια… τρένα Stretched DC 8 της Pan American που κάναμε δυο μέρες ψόφιοι ( που λέει ο λόγος ) να έρθουμε από Αμερική??

Όλοι μας θα πρέπει με επιχειρήματα να παραθέτουμε τις απόψεις μας είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε, ούτως ή άλλως η εταιρεία διοικείται κυρίως από τους ίδιους τους Μετόχους της και επειδή προέρχονται από Εμπορικές κυρίως δραστηριότητες ( αυτοκινήτων/Ξενοδοχείων κλπ ), είναι θεμιτό και δικαιολογείται η όποια διστακτικότητα των αποφάσεών τους, ελαχιστοποιώντας τον οιοδήποτε εν δυνάμει ρίσκο!
 
Μήπως να περιμένουμε δορυφορική σύνδεση Starlink από την εταιρεία στα LR/XLR .? Δεδομένου από τις φωτογραφίες δεν έχει το γνωστό καρούμπαλο που έχουν συνήθως τα Α321 ευρέως με το αργό ίντερνετ σε σχέση με του Musk που ειναι μια πλάκα για να ανεβάσει το πήχη στον ανταγωνισμό.
Στη πρώτη φωτογραφία ίντερνετ κεραία Starlink τοποθετημένη σε A321neo της Hawaiian.
Στη δεύτερη φωτογραφία τυπική ίντερνετ κεραία σε αεροσκάφος Α321neo της united.

1000061460.jpg
1000061461.jpg
 
Last edited:
Συμφωνώ. Εγώ μίλησα απλά για την επανάληψη του ίδιου μηνύματος κάθε λίγο και λιγάκι και όχι για τις προτιμήσεις του καθενός μας. Σαφώς όλοι έχουμε τη γνώμη μας και είναι όλοι ελεύθεροι να την μοιράζονται. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Η εταιρία μέχρι εκεί μπορεί για τους λόγους της. Εκφράσαμε τη γνώμη μας γι αυτό. Πάμε παρακάτω. Δε χρειάζεται κάθε 3-4 posts να ξαναλέμε ότι έχουμε ήδη πει δεκάδες φορές πιο πάνω.
 
Η 10ωρη πτήση σε narrowbody είναι μια εμπειρία παρόμοια με 10ωρη πτήση σε widebody, επειδή ακριβώς η διαμόρφωση της καμπίνας είναι παρόμοια.

Σημασία έχει πάντα το seat pitch και η άνεση του καθίσματος, όχι αν υπάρχει δεύτερος διάδρομος μερικά μέτρα από σένα. Με άλλα λόγια, η "ευρυχωρία" έχει να κάνει με τα πόδια μας και το κάθισμά μας, όχι αν η καμπίνα είναι διπλάσια και χωράει άλλους 350.

Θα πει κάποιος "αν είναι το ίδιο στρίμωγμα, τότε προτιμώ 787". Κατανοητό. Η εμπειρία του επιβάτη είναι πολλές φορές υποκειμενική, δεν βγαίνει με μεζούρα και μοιρογνωμόνιο.

Από όσα έχω διαβάσει, οι εταιρείες δεν τα προωθούν επειδή είναι ονείρωξη κάποιου, αλλά γιατί δίνουν απευθείας συνδέσεις σε δρομολόγια που αλλιώς δεν θα υπήρχαν καθόλου, επειδή δεν θα γέμιζαν ένα widebody. Η Iberia υποστηρίζει ότι με το XLR έχει 40% οικονομία καυσίμου σε σχέση με ένα widebody σε δρομολόγια πχ στη Βοστόνη.

Ακόμα πετούν πολύ λίγα XLR ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τα economics τους και πώς νιώθει πραγματικά ο επιβάτης. Στην πράξη θα φανεί.

Edit
Εδώ μια τίμια περιγραφή μιας υπερατλαντικής πτήσης με Iberia.
Θα διαφωνησω εν μερει. Προσφατα πεταξα με στενο σε πτηση 4 και κατι ωρων. Οικονομικη ημουν, οπως οικονομικη θα ημουν και σε ενα φαρδυ. Το προβλημα ειναι οτι την περισσοτερη ωρα (καθομουν διαδρομο, καθ οτι απο τοτε που αρχισε να ταξιδευει μαζι μας ο τζουνιορ το παραθυρο παει περιπατο :) ) ειχα απο πανω μου ορθιους που εκαναν ουρα να επισκεφτουν την τουαλετα. Τρομερα ενοχλητικο για τον προσωπικο μου χωρο αν προσθεσεις και το οτι κουβεντιαζαν κιολας φωναχτα. Σε ενα φαρδυ, ολοι αυτοι εχουν απλετο χωρο να μαζευτουν εξω απο τις - περισσοτερες - τουαλετες και να πανε για τεντωμα/καυλαντα στο γκαλεϊ.
 
Αν θυμάμαι καλά καθε χρονο βγαίνει καλύτερη Περιφερειακή.. Καιρός να πάει παραπέρα. Θα πρεπε ολοι να χαίρονται με κάτι τέτοιο.
 
Top