Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Aν φτανουν μεχρι MRU τοτε θαπρεπε πρωτα να σκεφτουν JNB..Αλλα ποιος θα πεταξει 9ώρες στο XLR?
 
Υπάρχουν άνθρωποι που ταξιδεύουν από Orly σε Μαυρίκιο και St Denis, με a330 της Corsair και French Bee με configuration 3-3-3 και 3-4-3. Πιστεύεις ότι αυτό είναι καλύτερο από το να ταξιδέψεις με XLR;
Επειδή το 3-4-3 με a350 το έχω δοκιμάσει από San Francisco και δεν μιλάω θεωρητικά, είναι απλά αφόρητο.
 
Nαι ειναι η αισθηση της ευρυτερης καμπινας..Αλλά ειναι για τον καθενα διαφορετικα πως το βιώνει
 
Δεν είναι εφικτή η απευθείας επιστροφή από Γιοχάνεσμπουργκ με το μέγιστο βάρος απογείωσης λόγω υψομέτρου.
 
Πάμε για τρέλες στις Σευχέλλες!

Η ΑΠΑ έβγαλε πρόσκληση για ανάδειξη αερομεταφορέα σε πτήσεις προς SEZ και MRU. Εικάζω πως η Α3 θα ζητήσει το δικαίωμα, ασχέτως αν δε θα πετάξει σε αυτή τη φάση. Που να πρωτοπάνε πια και τα 2 XLR.
Και ως αναμενόταν η ανάθεση στην Α3 3 εβδομαδιαία δρομολόγια για "Πορτ Λουί" και 4 για "Βικτώρια" (δεν εννοούν τον ΗΣΑΠ).
 
Πέρα από την ανάθεση, φαίνεται ότι υπάρχει και ξεκάθαρη προθεσμία για την εκτέλεση αυτών των δρομολογίων - εντός 6 μηνών από την ανάθεση τους, δηλ ως τον Απρίλιο του ‘26.
Λέτε; Με τι αεροσκάφη; Πού θα πρωτοπάνε αυτά τα έρμα τα XLR?
Εκτός και αν δούμε και ένα τρίτο να έρχεται από τα μέρη μας…
 
Αν και δεν έχω ούτε σεντ να ποντάρω, ίσως υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε XLR από Wizz κλπ που μπορούν να ενταχθούν σχετικά σύντομα.
Θα μπορούσε να βάλει δοκιμαστικά πτήσεις με στάση για ανεφοδιασμό χωρίς να βάλει XLR αλλά εκεί αρχίζει να θολώνει το τοπίο. Είναι εντελώς leisure οπότε ίσως θα είχε πιθανότητες και έτσι.
Ίσως πάλι είναι και τα γνωστά φούμαρα…
 
Top