Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.325
Likes
1.286
Website
www.air-born.gr
Καλή "ψαριά" Jerry :great:

Απ' την λίστα λοιπόν συμπεραίνουμε ότι η νΟΑ αφήνει έστω και προσωρινά: Τίρανα, Μόντρεαλ-Τορόντο, Κάιρο-Αλεξάνδρεια, Τελ Αβίβ, Βηρυττό, Μόσχα, Βελιγράδι, Γιοχάνες, Κων/πόλη, Η.Α.Ε...

Όσο για τους αποδέκτες, πιστεύω μόνο την Α3 θα απασχολήσει λίγο το ζήτημα αλλά πλέον είναι και μέλος μέλος της αστροσυμμαχίας με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, άντε και τις Αθηναϊκές για τα της γειτονιάς (ΤΙΑ, BEG, IST).

Τέλος, αναμένουμε αν οι διάφορες Miele Aviation, Βοsch Airlines κτλκτλ θα ενδιαφερθούν έστω και για τα μάτια του κόσμου...
 
Δε νομίζω πως τα αφήνει η νΟΑ. Τα αφήνει η πΟΑ, αλλά αυτό δεν περιορίζει τη νΟΑ να τα διεκδικήσει εκ νέου.

Η Α3 σίγουρα θα πάει για BEG/TLV (που επιζητά χρόνια τώρα και ωρύεται για τη διακρατική συμφωνία που επιτρέπει 1 εταιρεία).

Ενδιαφέρουσες περιπτώσεις που δεν ξέρω τι γίνεται :
:arrow: Αν η Α3 ζητήσει τις υπόλοιπες συχνότητες για ΤΙΑ π.χ. ή άλλη γραμμή που ήδη εκμεταλλεύεται
:arrow: (Προφανώς) αν καμία εταιρεία ή καμία πρόταση δεν κριθεί ικανοποιητική, η γραμμή δε θα εκτελείται (αλλά το δικαίωμα θα παραμένει, όπως συμβαίνει και με άλλες συμφωνίες που έχουμε με άλλες χώρες)
 
Κατα τη γνωμη μου ομως ειναι τρελο να αφησει η νΟΑ αυτα τα δρομολογια!!!

Η συμφωνια ελεγε οτι απο τη πρωτη μερα της λειτουργιας της,η νΟΑ μπορει να διεκδικησει τα δρομολογια που θελει μετα το 65%.Δεν βλεπω να το κανει!Αφηνει προορισμους που οπως ειναι οι διμερεις συμφωνιες δεν θα μπορει να τα πραγματοποιει!Και φυσικα δεν ειναι χαζοι στην Α3 να τα αφησουν!Τοσα χρονια για παραδειγμα ηθελαν το Tel Aviv και την Κων/πολη!Και φυσικα μετα θα ακουμε οτι "ειναι αδικες οι συνθηκες που εχουν υπογραφει" απο την νΟΑ, η οποια ομως τα δρομολογια αυτα τα ειχε στα ποδια της.

Δε μπορω να κατανοησω τη σκεψη ορισμενων μεσα στη νεα εταιρια... :oops:
 
Ευχαριστώ Jerry για τις διευκρινήσεις.

Αν κατάλαβα καλά, η ΥΠΑ είναι υποχρεωμένη να τα προκυρήξει λόγω κλεισίματος της πΟΑ αλλιώς θα μπορούσε το ελλ. δημόσιο να ξαναματακατηγορηθεί για προίκα στην νΟΑ και να έχουμε δικαστικές διαμάχες? Αλλά τότε δεν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και η ΝΥ?

Τι ακριβώς παίζει? Η νΟΑ παίρνει τα slot της πΟΑ προίκα αλλά με τις διακρατικές συμφωνίες τι γίνεται? Πάνε πακέτο με τα slot?

Για να δούμε πάντως αν τα κοντινά θα τα κτυπήσουν και η νΟΑ και η Α3... Μετά τα άγονα, σφαγή και σε δεύτερο μέτωπο...

Την ZF πώς την βλέπετε? Μπορεί να ενδιαφερθεί και αυτή?
 
Προς το παρον ειναι πολυ δυσκολο να κανει κατι η ΖF.Η μονη περιπτωση να φανει οτι ενδιαφερεται, ειναι καποιο lease αεροσκαφους γιατι τα δικα της δε φτανουν ουτε για τα δρομολογια που ηδη εχει ανοιξει...

++++Edit++++
Και απ'οτι θυμαμαι τα σχεδια της εταιριας ηταν να ανοιξει γραμμες για Ιταλια απο το 2010 και μετα ομως.
 
OA701":8bgbjzo0 said:
Αλλά τότε δεν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και η ΝΥ?

Τα δρομολόγια EU-US έχουν απελευθερωθεί από 30/03/2008 με την συμφωνία Open Skies οπότε δεν τίθεται θέμα διακρατικής συμφωνίας!
 
Εντούτοις, τα slots στο JFK είναι περιορισμένα και αποτέλεσαν, αν θυμάμαι καλά, αντικείμενο του διαγωνισμού πώλησης. Οπότε έχουν περιέλθει στην ιδιοκτησία της MIG.
 
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση της ΥΠΑ αφορά τα δικαιώματα εκτέλεσης πτήσεων μεταξύ χωρών.
Τα slots αφορούν τα αεροδρόμια και τις εταιρείες. Είναι διαφορετικό θέμα.
 
Ναι, δεν το έθεσα σωστα, κάτι άλλο ήθελα να πω...anyway :wall: :wall: :wall: Mea culpa
 
Top