Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το πρώτο Α321neo με κινητήρες CFM LEAP της Λουφτχανσα ( D-AIOA ) θα παραδοθεί προσεχώς στην εταιρία. Αν και ξεκίνησε με PW GTF στα neo της, πλέον οι επόμενες παραδόσεις ( μερικές ντουζίνες neo, μην φανταστείτε κάτι τρομερό ) θα φοράνε CFM.


Αρχίζω να συμπαθώ πολύ την ιδέα να άλλαζε «στρατόπεδο» και η Aegean…
 
Δεν άλλαξε στρατόπεδο η Lufthansa. Εδώ και χρόνια στην ανακοίνωση για τον σχεδιασμό του στόλου έχει αναφέρει ότι τα neo του ομίλου θα φέρουν και GTF και LEAP.

Επιπλέον, η Lufthansa Technik είναι πλήρως πιστοποιημένος MRO πάροχος και για τους LEAP και για τους GTF κινητήρες. Της είναι εξίσου πρακτικό να επιχειρεί και με τους δύο, κάτι που δεν ισχύει για την Α3 ώστε να αλλάξει πάροχο (σε επόμενες παραγγελίες θα εννοείς, φυσικά).
 
Last edited:
Έχετε ξοδέψει 50Κ ή 100Κ Ευρώ στην εταιρεία, είστε HON Circle και πιστεύετε ότι η LH θα είναι καλή και μαλακή μαζί σας;

Κάνετε λάθος: ένας συχνός επιβάτης από ΑΤΗ προς RUH μέσω FRA και πίσω, παρέλειψε το τελευταίο σκέλος του ταξιδιού του στην επιστροφή - επειδή ένας συγγενής του αρρώστησε στη Γερμανία - και διέκοψε το ταξίδι του στο FRA. Μία αεροσυνοδός τον «κατέδωσε», με αποτέλεσμα η Lufthansa να του ζητήσει €414 για παραβίαση των κανόνων ναύλου με κάποιο εξώδικο. Ο επιβάτης δεν τσίμπησε και προσέφυγε ο ίδιος στη δικαιοσύνη. Η LH απέσυρε την αξίωση αλλά η υπόθεση έφτασε μέχρι το Ανώτατο Αστικό Δικαστήριο της Γερμανίας (BGH) στην Καλσρούη και τελικά βγήκε πιο ξυνό από τα €414.

Το δικαστήριο δικαίωσε τον επιβάτη διότι κατά την κράτηση του υπήρχε πρόθεση να πραγματοποιηθούν όλα τα σκέλη. Ακόμα και αν μεταγενέστερα — λόγω αλλαγής σχεδίων, ασθένειας ή ανωτέρας βίας — δεν πραγματοποιήθηκε κάποιο σκέλος, οι δικαστές (που όσες φορές τους βλέπω στην τηλεόραση, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα ανέκφραστα πρόσωπα τους δεν αφήνουν περιθώρια παρερμηνειών για το αν αστειεύονται), έκρινε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να απαιτήσει επιπλέον χρήματα. Το διαβόητο “skiplagging” δηλαδή, λόγω αλλαγής σχεδίων μετά την κράτηση δεν μπορεί να τιμωρηθεί, εφόσον δεν ήταν εξαρχής προγραμματισμένο και η Lufthansa αναγκάστηκε να τροποποίησει έτσι τους Όρους Μεταφοράς της για πελάτες στη Γερμανία και την Αυστρία. Βέβαια εξακολουθεί να απαγορεύει το σκόπιμο skiplagging, αλλά καλή της τύχη να αποδείξει ότι δεν ένοιωσε ο άλλος απότομη ναυτία ή οτιδήποτε άλλο ως δικαιολογία.

Περισσότερο εντύπωση από την απόφαση του δικαστή, μού κάνει ότι αεροσυνοδός έκανε τον ρουφ και η εταιρεία κυνήγησε HON Circle για να πάρει 400Ε. Προβλήματα που εμφανίζονται όταν τις εταιρείες τις τρέχουν λογιστές (με όλο το συμπάθειο στο επάγγελμα).


 
Top