andreas-cyprus
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/02/2010
- Μηνύματα
- 346
- Likes
- 40
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- CYP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Επανέρχομαι με την υπερλατρεμένη πλέον LH. Business class εισιτήριο FRA-JFK, το πρώτο σκέλος με τρένο. Καθώς έκλεινα τα εισιτήρια, το μόνο τρένο που μου έβγαζε σαν συνδιασμό με την πτήση ήταν αυτό που θα έφτανε 1 ώρα πρίν από την πτήση, έτσι αποφασίσαμε να πάρουμε το προηγούμενο για να μην είναι τόσο οριακό με την πτήση. Το online check-in δεν ήταν διαθέσιμο για εμάς, καθώς υποθέτω ήθελαν να ελέγξουν τη visa μας. Αφού επιβιβαστήκαμε στο τρένο, πέρασε ο ελεγκτής εισιτηρίων. Επειδή δεν μπορούσαμε να κάνουμε online check-in, δεν είχαμε boarding passes για το τρένο. Γι αυτό τον λόγο είχα πάρει τηλέφωνο 30 λεπτά πριν την αναχώρηση του τρένου και ο υπάλληλος με διαβεαίωσε πως η επίδειξη του αεροπορικού εισιτηρίου, στο οποίο αναγραφόταν και το τρένο, αρκεί για τον έλεγχο.Αυτό που με προβληματίζει είναι πως έχω άλλες 4 πτήσεις με την λατρεμένη και απορώ τι θα είναι το επόμενο που θα προκύψει…
ΟΧΙ. ΟΧΙ. ΟΧΙ. Αυτά τα 15 χρόνια που ζω στη Γερμανία έτυχε πολλές φορές να βιώσω ειρωνική, υπεροπτική, σιχαμένη αντίδραση από κάποιον με "εξουσία", αλλά πάντα τους έγραφα στα @@ μου, καθώς είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να χαλάω τη διάθεση μου και την ψυχική μου ηρεμία επειδή οι άλλοι είναι τόσο δυσαρεστημένοι και δυστυχισμένοι με τη ζωή τους που αποφασίζουν να μεταχειρίζονται τους υπόλοιπους σαν να είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ. Αυτή τη φορά ξεπέρασα τον εαυτό μου. Ο ελεγκτής δεν ήθελε καν να ακούσει τι συνέβη, έκανε επανελημμένα eye roll σε ό,τι του λέγαμε, αγνοούσε επιδεικτικά να δει το αεροπορικό εισιτήριο που του είχαμε οριακά χώσει στη μούρη και τελικά μας έδωσε ένα υπέροχο πρόστιμο 270,20 ευρώ στον καθένα, επειδή ταξιδεύαμε χωρίς εισιτήριο. Και τότε ήταν που τον ενημέρωσα, πως το εισιτήριο αυτό το πλήρωσα > 2000 ευρώ. Χωρίς περιττά λόγια μας ενημέρωσε πως μπορούμε να αποταθούμε στην αεροοπορική εταιρία για να μας επιστρέψει το ποσό. Του είπα κι άλλα τα οποία δεν θυμάμαι πλέον. Ήμουν εκτός εαυτόυ.
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο μας ενημερώνει η υπάλληλος πως το εισιτήριο μας ακυρώθηκε, επειδή λέει δεν μπήκαμε στο τρένο που είχαμε κλείσει. ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΑΝ. Βρήκα στα γρήγορα στην ιστοσελίδα της LH που αναγράφει ξεκάθαρα, πως αυτά τα τρένα είναι ενδεικτικά και μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο τρένο θέλεις εντός 24 ωρών. Επίσης της ανέφερα πως η πρώτη πτήση, που ήταν το τρένο, δεν χάθηκε, καθώς στεκόμασταν ακριβώς μπροστά της με σάρκα και οστά. Απλά πήραμε το προηγούμενο, καθώς αλλιώς θα ήταν πολύ οριακό. Η λύση που μας έδωσε ήταν να καλέσουμε το τηλεφωνικό κέντρο για να λύσουμε το πρόβλημα αλλά η επανέκδοση του εισιτηρίου θα έχει επιπλέον πρόστιμο!!! Τότε ήταν που τρελάθηκα και μου γύρισε το μάτι.¨Ετρεξα στο customer service της LH και όταν ήρθε η σειρά μου είπα στην υπάλληλο πως είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, αφού είναι η δεύτερη φορά μέσα σε 2 βδομάδες που μου ακυρώνουν το εισιτήριο για το κ@@οτρένο τους!!! Η ευγενέστατη υπάλληλος με καθυσήχασε, λέγοντας μου πως γνωρίζει το πρόβλημα και απλά θα μας επανεκδόσει τα εισιτήρια. Φτάσαμε στο αεροδρόμιο 8:50 με την πτήση να φεύγει στις 10:50 και καταφέραμε να παραδόσουμε τις αποσκευές στις 9:45. Απλά χαίρομαι που αυτή ήταν η τελευταία φορά που κλείνω τρένο με πτήση μαζί. 2 φορές μέσα σε 2 βδομάδες είναι μεγάλο ποσοστό. Κρίμα και πάλι κρίμα. Ελπίζω μόνο να μας επιστρέψουν τα 270 ευρώ.