Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
@aakunz
Να πάψει η volotea να πουλαει πτησεις aegean μέχρι να λύσει τα συστημικά προβλήματα. Και όταν ο επιβατης παει στο αεροδρομιο και του λενε "δεν εχετε εισιτηριο", να του λυνουν το προβλημα αντι να τον αφηνουν να χασει την πτηση του κλπ
Ποσώς ενδιαφέρει τον επιβάτη τι σύστημα έχει η volotea και τι σύστημα η aegean.
Ας μην αποφάσιζαν να πουλάει η volotea πτήσεις aegean αν έχουν συστημικά θέματα
 
Κι εγώ μαζί σου. Δε δικαιολογώ καμία Volotea και καμία Αιγαίου, απλά προσπάθησα να δώσω μια εξήγηση για το χάλι που επικρατεί (και ισχύει και αντίστροφα, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό).
 
Την ευθύνη εδώ έναντι του πελάτη την έχει αυτός που είναι σε άμεση συναλλαγή με τον πελάτη.Ας ζητήσει μετά αυτός το λογαριασμό από τον Τρίτο που τον εξέθεσε.
 
Επίσης σημαντικό είναι να ξέραμε πως κλείστηκαν τα εισιτήρια: από Aegean, από Volotea ή από τρίτο site.
Διάβασα λίγο πιο προσεκτικά το thread στο linkedin. Η Volotea δίνει τους αριθμούς εισιτηρίων, που ξεκινούν από 712, άρα ο εκδότης είναι η ίδια η Volotea (αν ο εκδότης ήταν η Αιγαίου, θα είχαμε 390). Άρα υπόλογος είναι η Volotea. Αν η κράτηση ήταν αμιγώς Volotea (χωρίς codeshares) και η αγορά είχε γίνει μέσω της ιστοσελίδας της Volotea, τότε θα υπήρχε μόνο ο αλφαριθμητικός κωδικός του Navitaire. Το πιο πιθανό είναι να αγοράστηκε μέσω online travel agency (εκδίδονται εισιτήρια από 712) ή επειδή υπάρχει πτήση της Αιγαίου, να δημιουργήθηκαν αριθμοί e-ticket, ώστε να μεταδοθούν στην Αιγαίου η οποία λειτουργεί μέσω EDIFACT.
 
Top