Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά το θέμα με τα σάιτ το έχω λύσει με Revolut Metal, είναι κάπου στα 150Ε το χρόνο η κάρτα αλλά συμπεριλαμβάνει ασφάλιση ταξιδίου που δεν σε ρωτάνε πολλά-πολλά και εφόσον δεν κάνεις κατάχρηση, σού επιστρέψουν όλα τα λεφτά σου.
Την μόνη φορά που έπρεπε να τους ζητήσω βοήθεια με κάτι εξυπνάδες της booking και της Tunisair, σε ακυρωμένη πτήση, μού επιστρέψαν μέσα σε λίγες ημέρες όλα τα χρήματα του εισητηρίου και 2 μήνες αργότερα θυμήθηκε και η booking να κάνει το ίδιο. Το ίδιο και με άλλες εξυπνάδες σε ενοικιαζόμενα οχήματα, που βρίσκουν γρατσουνιές που δεν σου διορθώνουν ποτέ αλλά σου ζητάνε 300ρια. Παλιά δεν ξόδευα δραχμή σε ασφάλειες αλλά πλέον ο κόσμος έχει πονηρέψει αρκετά και αξίζει πιστεύω.

Για την υπόθεση παραπάνω, η διαφωνία μου δεν είναι στο ότι πρέπει να πας στην booking και όχι στην αεροπορική. Η διαφωνία μου είναι στο ότι η Aegean μπλοκάρει όλες τις γρηγορότερες προς τον επιβάτη (και άρα νόμιμες) λύσεις, λες και η πτήση είναι της booking και όχι της Aegean και λες και ο νόμος καθιστά υπεύθυνη την booking και όχι την αεροπορική σε περίπτωση ακύρωσης. Αποποίηση ευθυνης για δικό σου κωδικό πτήσης; Υπάρχει μια εταιρική ευθύνη και κυρίως πρέπει να υπάρχει και λίγη ντροπή και τσίπα: όταν ακυρώνεις μια πτήση (που δεν είναι καν force majeure), πρέπει να έχεις την εντιμότητα να αναλαμβάνεις την ευθύνη της πράξης σου και όχι να κρύβεσαι πίσω από τον πράκτορα...Γλύτωσες κάποια δεκάδες χιλιάρικα που η πτήση δεν θα πετάξει ψιλοάδεια, δώσε ένα μέρος στους επιβάτες που σε εμπιστεύτηκαν. Ο Μοχάμεντ της booking όταν του είπαν ότι η Aegean ανέφερε ότι δεν έχουν λάβει καμία αίτηση για Μόναχο (ψευδώς), είπε ''mir ist egal /για μένα είναι το ίδιο'' ότι δηλαδή είτε Μόναχο είτε Βιέννη είτε Πεκίνο να πας, η ίδια η booking δεν θα τα βάλει από την τσέπη της. O Moχάμεντ που δουλεύει σε βασικό μισθό σε κάποιο call centre είναι πιο ειλικρινής από την στρατηγική της Aegean που ουσιαστικά σου λέει f*ck off, βάλε τα παιδιά σου να ταξιδεύουν όλη την νύχτα προς Κηφισό επειδή έτσι. Και καμιά φορά συγκρίνω πώς ήταν η εταιρεία καμιά 10-15ρια χρόνια πίσω και βλέπω διαφορά στην εξυπηρέτηση πελατών (για να μην πω τι γινόταν παλαιότερα με τις χειραποσκεύες κλπ)...
 
Top