Εγώ θυμάμαι τα είχα μάθει (εκτός απο τα πολύ γνωστα τοτε απο τηλεόραση και cart postal της ΟΑ 707, 727, 737, 747, Α300) απο το παιχνίδι με κάρτες υπερ-ατου. Υπήρχε στα 80's ένα με τίτλο μοντέρνα τζετ το οποίο περιέιχε σχεδόν όλους τους ως τότε τύπους δυτικούς και ανατολικούς. :great: