Τι κρίμα που δεν έχει συμπεριλάβει στον στόλο της και μικρότερα α/φη καλύπτοντας έτσι την εσωτερική και ενδοευρωπαική μεταφορά φορτίων και κυρίως την εξαγωγή ευπαθών Ελληνικών προϊόντων!!!!. Μεγαλεπήβολα σχέδια!!!!. Τελικά γνωρίζει κανείς άν πραγματοποιήθηκαν οι εξαγγελθείσες προγραμματισμένες...