Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Φαντάζομαι λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις κινητήρων και απο tην CFM και Pratt επηρεάζεται και το after market service πέρα απο τις καθυστερημένες παραδόσεις κινητήρων σε Airbus και Boeing.
Ακριβώς αυτό που λέει ο Καραμήτρος ισχύει, απλά δεν υπάρχουν κινητήρες διαθέσιμοι για παράδοση από την PW. Οι μεγάλες εταιρείες που πιθανώς να έχουν διαθέσιμους κινητήρες τους κρατάνε για τον εαυτό τους.

Επίσης, όπως ανέφερε και ο ECO παραπάνω, οι PW1100 πάσχουν ακόμη από παιδικές ασθένειες οι οποίες επηρρεάζουν τις διαθεσιμότητες κινητήρων σε όλο τον πλανήτη.
Δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο μία ένδειξη από τον chip detector για debris στο λάδι να κρατάει στο έδαφος ένα αεροπλάνο για εβδομάδες (πόσο μάλλον το πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα που ανέφερε ο mroa412).

Επειδή μπορεί να ρωτήσει κάποιος γιατί η Α3 δεν έχει εφεδρικούς κινητήρες, να πω ότι συνήθως έχει, αλλά κάποιες φορές, οι απρόβλεπτες βλάβες σε συνδυασμό με τις προγραμματισμένες αλλαγές φέρνουν την παρούσα κατάσταση.

Σε αυτήν την περίπτωση, οι συμβάσεις ενοικίασης και το αν έχει λεφτά η Α3 μάλλον δεν έχουν σχέση.
 
Επειδή μπορεί να ρωτήσει κάποιος γιατί η Α3 δεν έχει εφεδρικούς κινητήρες, να πω ότι συνήθως έχει, αλλά κάποιες φορές, οι απρόβλεπτες βλάβες σε συνδυασμό με τις προγραμματισμένες αλλαγές φέρνουν την παρούσα κατάσταση.
Η P&W έχει σοβαρά προβλήματα με τους 1100G τα οποία έχουν εκφραστεί στην Airbus αρκετές φορές και ακόμη και για νέα αεροσκάφη. Πολύ πιθανό να περιμένουν κάποιο RDAF( Repair Design Approval Form) ή δεν υπάρχει spare engine όπως λέει ο φίλος μας ο GEM.
Με τα προβλήματα του κινητήρα πιστεύω ότι η Αιγαίου θα έχει σίγουρα spare engine, αλλά θα έχει πάει αλλού. Όσο για τις προγραμματισμένες αλλαγές, εάν έχουν κινητήρα σε shop visit μέσα στο καλοκαίρι κάτι δεν πάει καλά με το planning τους.Δεν νομίζω ότι θα έκαναν κάτι τέτοιο με το προφίλ που έχουν σαν Engineering.

Θα περίμενα να είναι σε κάποιο pool agreement ή σε loan agreement για spare engines επίσης.
Post automatically merged:

Σε αυτήν την περίπτωση, οι συμβάσεις ενοικίασης και το αν έχει λεφτά η Α3 μάλλον δεν έχουν σχέση.
100% δεν υπάρχουν περιοριστικοί όροι στο lease agreement και οι πληρωμές συνήθως είναι μετά από 60ημερες οπότε δεν επηρεάζουν το AOG, όπως σωστά λές
 
Ένα ακόμα Α320Ν αποκαλύφθηκε και πρόκειται για το 11308 το οποίο (εφόσον ακολουθήσει το sequence) θα γίνει SX-NEG. Εντωμεταξύ το επόμενο προς παράδοση 320Ν (SX-NEF) όπως και το επόμενο Α321Ν (SX-NAG) δεν έχουν πραγματοποιήσει ακόμα την πρώτη τους πτήση.
 
Τελικά πρώτη πτήση για το NAG σήμερα
 
Καλώστονε και ας άργησε…
Το SX-NEC προσγειώνεται στις 6.20μμ στην Αθηνα μετά από 5 εβδομάδες καθήλωσης στο Όσλο.

 
Να ρωτήσω όποιον ξέρει, κάποτε η Aegean είχε ένα πολύ καλό πρόγραμμα ανανέωσης στόλου. Βλέπω ότι πετάει ακόμη και νοικιασμένο από fly2sky πάνω από 20ετίας και γενικά υπάρχουν στο στόλο πολύ παλιά 320 για τα δεδομένα που είχαν κάποτε. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που κόλλησε η ανανέωση ή προχωράει πολύ αργά;
 
Η ανανέωση απαιτεί χρήμα, τα νέα συμβόλαια έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και είναι πολύ ακριβότερα.
 
Δηλαδή παλιότερα είχαν καλύτερους όρους εννοείς;
 
Οι ευκαιρίες αυτή την στιγμή είναι στην δευτερογενή αγορά για A320 όχι οι παραλάβες neo από την airbus.
Τα προγράμματα ανανέωσης έχουν προχωρήσει αρκετά οπότε υπάρχουν πολλά A320 classic προς χρήση, οπότε η αγορά είναι ποιο ανταγωνιστική και τραβάει τα μισθώματα προς τα κάτω. Εν μέσω COVID κάποια συμβόλαια μετατράπηκαν σε powered by hour οπότε για ότι δεν χρησιμοποιούν τον χειμώνα, δεν πληρώνουν όπως για τα άλλα. Πιστεύεις ότι υπό αυτές τις συνθήκες το πρόγραμμα ανανέωσης έχει κολλήσει;
Post automatically merged:

Να ρωτήσω όποιον ξέρει, κάποτε η Aegean είχε ένα πολύ καλό πρόγραμμα ανανέωσης στόλου. Βλέπω ότι πετάει ακόμη και νοικιασμένο από fly2sky πάνω από 20ετίας και γενικά υπάρχουν στο στόλο πολύ παλιά 320 για τα δεδομένα που είχαν κάποτε. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που κόλλησε η ανανέωση ή προχωράει πολύ αργά;
Αυτό είναι ACMI απο την FLY2SKY δεν είναι της A3 και το μίσθωσαν εκτάκτως λόγο των καθηστερησεων στα deliveries της airbus και των τεχνικών προβλημάτων σε άλλα αεροσκάφη.
20 χρόνια είναι περίπου τα 2/3 του προσδόκιμου. Έχει ακόμα πολύ δρόμο.
 
Last edited:
Έχεις δίκαιο, απλά είχα την εντύπωση ότι η Aegean δεν εξαντλεί το προσδόκιμο "ζωής" ενός αεροσκάφους. Νομίζω ότι ήταν της νοοτροπίας πάνω στη δεκαετία τα αλλάζω με καινούρια αλλά μπορεί να κάνω λάθος ή να άλλαξαν οι καιροί και οι χειρισμοί. Πάντως ευχαριστώ για την πληροφορία!
 
Top