Δεν προσπαθώ να εκφράσω τίποτα άλλο πέρα από αυτά που έγραψα.
Σχολίασα με βάση και ένα σχόλιο του ΟΑ702, όπου εκφράζει μια βεβαιότητα για το μέλλον για την οποία είμαι επιφυλακτικός, όχι τόσο σε σχέση τις προθέσεις της κυβέρνησης, αλλά για το αν τελικά μπορεί να πραγματωθεί το σενάριο των...