να κάνω μερικές επισημάνσεις:
1. τα ψωμάκια από Αθήνα θα είναι από δω και στο εξής συσκευασμένα (για την Υ/C) οπότε δεν θα ζεσταίνονται.Πολλοί επιβάτες τα προτιμούν ζεστά αλλά η Υπηρεσία εξυπηρέτησης εν πτήσει αποφάσισε ότι είναι πιο υγιεινό να προσφέρονται σε ατομική συσκευασία. :roll: Μάλλον...