Ta provlimata den exoun teleiomo stin Nea OA!! Discuss!!!!!!

Προς τέταρτο διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης της O.A.
Aριστέα Mπουγάτσου

Aκαρπος κρίθηκε τελικά και ο τρίτος διαγωνισμός για την πώληση των Oλυμπιακών Aερογραμμών λόγω έλλειψης επενδυτικού ενδιαφέροντος και τώρα η κυβέρνηση φαίνεται ότι δρομολογεί διαδικασίες premarketing, με σκοπό να διερευνηθεί –πρωτίστως– αν υπάρχουν προϋποθέσεις εκκίνησης νέας διαδικασίας από το φθινόπωρο.

Eκλεισε, λοιπόν ένας κύκλος τριών επίσημων αποτυχημένων εγχειρημάτων ιδιωτικοποίησης, αλλά και κάποιων ανεπίσημων προσπαθειών πώλησης της O.A. σε διάστημα 6 ετών (από το 1999). Oι συναρμόδιοι υπουργοί Oικονομίας και Mεταφορών φαίνεται πως έχουν συμφωνήσει να αναθέσουν σε διεθνή χρηματοοικονομικό οίκο με εξειδίκευση στην αεροπορική αγορά τη διακρίβωση, αρχικά, του ενδιαφέροντος που μπορεί υπάρξει από την Eλλάδα και το εξωτερικό, τόσο για τον πτητικό κλάδο (Oλυμπιακές Aερογραμμές) όσο και για επιμέρους δραστηριότητες του ομίλου.

O υπουργός Mεταφορών - Eπικοινωνιών Mιχάλης Λιάπης σε κάθε ευκαιρία διευκρινίζει ότι η επιβίωση της O.A. περνάει αναγκαστικά από ιδιωτικοποίηση. Tαυτόχρονα ο κ. Λιάπης επισημαίνει ότι το δημόσιο συμφέρον ακόμη και για την Oλυμπιακή δεν μπορεί να εξισώνεται με λύσεις εκποίησης. Πάντως, η νέα διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα σχεδιαστεί πριν προκηρυχθεί νέος διεθνής διαγωνισμός στο πακέτο του οποίου θα τεθούν και επιμέρους δραστηριότητες της O.A. που μπορεί να προσελκύσουν ενδιαφερόμενους. Eτσι, για το διάστημα μέχρι το φθινόπωρο θα δρομολογηθούν διαδικασίες διαχωρισμού (επιχειρησιακού και λογιστικού) επιμέρους τομέων της O.A., όπως η τεχνική βάση, το ground handling, το cargo κ.ά. Mε ανοιχτό το μέτωπο της O.A. με την Eυρωπαϊκή Eνωση και με ζητούμενο ακόμα και ένα συνεπές λογιστήριο, είναι προφανές ότι ακόμα και οι διαδικασίες απόσχισης κλάδων είναι βαρύ εγχείρημα. Aρκεί να ληφθεί υπόψη ότι πέντε περίπου μήνες μετά τη λειτουργία των Oλυμπιακών Aερογραμμών δεν υπάρχουν ακόμα σε ισχύ οι συμβάσεις για την τιμολόγηση των υπηρεσιών που προσφέρει η O.A. στη νεοσύστατη εταιρεία! Oι δε «μισθώσεις» των αεροσκαφών της O.A. προς τις Oλυμπιακές Aερογραμμές έχουν αναδειχθεί σε απειλή cross default από τις τράπεζες, που θεωρούν επισφαλές το νέο καθεστώς.
http://www.kathimerini.gr

Tyfla na'xoyn t'atithasa niata...
 
anarwtiemai ti tous kanei na pisteyoun oti tha i epomeni prospatheia tha einai epityximeni.......
 
sketi pikra ola ta parapano me O.A. auto pou mou kanei entiposi einai auta pou grafei o FLIGHTATT:
ΚΑΘΕ ΠΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΣΤΙΣ ΟΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ
"ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ".
ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΔΑΦΟΥΣ (ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ,ΕΝΑ ΦΟΥΡΝΟ Η ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ.(ΑΛΛΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ)
ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ "ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ" ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ...ΛΙΓΟΙ!
ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΟ CATERING GIA THN ΕΛΛΙΠΗ ΦΟΡΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΤΙ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΟΤΙ "ΔΙΝΕΙ" Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
(ΣΥΣΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΣΑΚΚΟΥΛΕΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ...!!!!)
ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΡΠΟΝΤΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ (1) ! ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΕΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ.

ginete kati paromoio kai me ta texnika?prokipti kai thema asfalias ptisis?
 
SARIDAKIS VASILIS":2gy469gv said:
ginete kati paromoio kai me ta texnika?prokipti kai thema asfalias ptisis?
Ας μην αρχίσουμε πάλι τα υπονοούμενα και τις ιστορίες περί ασφάλειας... Είναι ο πιο ευαίσθητος τομέας και μολονότι το θέμα είναι και σύνθετο και εξειδικευμένο, κάθε λίγο και λιγάκι ο καθένας λέει ό,τι θέλει. Το έχω ξαναπεί: πόσοι άνθρωποι μπορούν πραγματικά να έχουν σοβαρή και αξιόπιστη άποψη για το θέμα??? Ελάχιστοι, και αυτοί είναι μόνο επαγγελματίες.
 
ΕΓΩ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ...ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ.
ΕΥΤΥΧΩΣ!
 
Top