ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ 2 DASH-8 ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 2004 ( SX-BIQ & SX-BIO)
EΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ SX-BIS ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ TYROLEAN ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙΤΛΟΥΣ Η LOGO.
AΡΑ,ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ 5 :shock: DASH-8. (SX-BIP/BIQ/BIR/BIS/BIO).
EΠΙΣΗΣ ΤΑ ΝΕΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ...