Olympic Airlines

  • Thread starter Thread starter psil
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
tia idies skepseis san ton giorgo eho kanei kai ego, kapou to eiha grapsei sto forum, alla den thimame pou. anyway:

eplizo ama i OA antikatastisi ta A300 me B737 toulahiston tote na zitisei epipleon slots gia ta singekrimena dromologia (Parisi, Frankfourti, Londino) allios , mporei na ehei me plirotota 100 % alla sto telos bgaini hameni kathos hani arketous epibates stous antagonistes tis.

oso gia ta A321 kai ta B737-900:
den pisteuo oti ta A300 tha antikatastatoun me aeroplana neas genias. pisteuo oti i OA tha agorasei i tha parei meso leasing syntoma 737 Classik kai ohi NG. Gia Airbus oute syzitisi : makriprothesma eisos kati gini.

to 737-900 ti nato kani ?? apoti ksero i moni diafora apo to -800 einai to baros apogioseos.

gia charter ondos, oute leksi den eoun pi
 
Αυτή τη στιγμή όντως τα Α300 δε γίνεται να αντικατασταθούν από Α321 ή Β737NG και γι' αυτό είπα ότι ίσως και να μη φύγουν τόσο γρήγορα, εφόσον δεν είναι εύκολο να υπάρξει άμεσος αντικαταστάτης σε αυτή την κατηγορία μεγέθους.

Όσο για τη λύση των Β737-900, αυτά είχαν προταθεί (μαζί με τα Α321) από τη Speedwing ως αντικαταστάτες των Α300-600. Οι άγγλοι δήλωναν ότι θα ήθελαν να γίνει στο μέλλον κάποιος διαγωνισμός για την επιλογή του ενός ή του άλλου τύπου (μιλούσαν βέβαια και για Α330, αλλά ως συμπλήρωμα του long haul στόλου).

Εξάλλου:
typical 2-class seating configuration για τα Β737-800: 162 θέσεις, για τα Β737-900: 177 θέσεις (το Β739 είναι περίπου 2,5 μέτρα μακρύτερο του Β738).
 
Pantos de tha mou kane ekplixi an ftasoun oi Olympiakoi kai i OA exei akoma ta A300 kai ta B717 :)

Pistevo pantos oti tha paroun B737-300 kai -400 alla kai pali to keno metaxi ATR72 (68 seats) kai B737-300 (130 peripou) den einai kai mikro...

Alla theoro oti an paroun tora B737 classic, ta B737NG i Airbus pote tha apoktithoun? Dioti de borei na paroun me leasing B737 kai meta apo ligo na ta allaxoun... Kati mou leei oti tha paixtei to idio me ta B732 kai tha petane mexri na apagoreftoun...
 
jerry":35nuat57 said:
Alla theoro oti an paroun tora B737 classic, ta B737NG i Airbus pote tha apoktithoun? Dioti de borei na paroun me leasing B737 kai meta apo ligo na ta allaxoun... Kati mou leei oti tha paixtei to idio me ta B732 kai tha petane mexri na apagoreftoun...

Αμα πεσει ελληνικη μιζα ολα γινονται.... :lol: :lol:
 
Αποστέλλονται τα ειδοποιητήρια για πρόωρες συνταξιοδοτήσεις στις Ολυμπιακές Αερογραμμές


Αθήνα: Σε ισχύ τίθεται ο νόμος για τη δημιουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών, ο οποίος δημοσιεύτηκε την Παρασκευή στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, από τις αρχές της εβδομάδας θα αρχίσουν οι διαδικασίες για την αποχώρηση του ιπτάμενου προσωπικού που θα συνταξιοδοτηθεί πρόωρα, καθώς και για τη λήψη άδειας εμπορικής και τεχνικής λειτουργίας της νέας εταιρείας.

Ωστόσο, έντονες αντιδράσεις αναμένονται από τους συνοδούς-φροντιστές, οι οποίοι διαμηνύουν ότι δεν θα παραλάβουν τα ειδοποιητήρια και θα προσφύγουν σε κάθε νόμιμο ένδικο μέσο.

Η Ένωση Ιπτάμενων Συνοδών και Φροντιστών (ΕΙΣΦ) εξήγγειλε στάσεις εργασίας για την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου, από τις 8 έως τις 11 το πρωί, και από τις 5 έως τις 8 το βράδυ.

Στην Ολυμπιακή επικρατεί πυρετός προετοιμασιών, προκειμένου να ετοιμαστούν οι φάκελοι για τις απαραίτητες άδειες, να συνταχθούν νέα εγχειρίδια, καινούργιοι κανονισμοί εργασίας και μισθολόγια, καθώς και να ενημερωθούν οι διεθνείς οργανισμοί.

Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και στα συναρμόδια υπουργεία Οικονομίας και Μεταφορών, για τη σύσταση της νέας εταιρείας και για το πρόγραμμα των γενικών συνελεύσεων και αποφάσεων των διοικητικών συμβουλίων που απαιτεί το τυπικό της διαδικασίας
 
Σε αναζήτηση ιδιωτικών κεφαλαίων που θα αγοράσουν τη Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία ή θα επενδύσουν σε αυτή με αντάλλαγμα μικρό πακέτο μετοχών, βρίσκεται για άλλη μια φορά η κυβέρνηση.
Όπως αναφέρει σήμερα το Έθνος, η νέα προσπάθεια πώλησης της εταιρείας, με το εμπορικό όνομα «Ολυμπιακές Αερογραμμές» διατυπώθηκε πλέον και επισήμως από τις τρεις τράπεζες που χειρίζονται την υπόθεση.
Αμέσως μετά τη δημοσίευση του ν.3185 για τα ΕΛΤΑ, όπου περιλμβάνεται η τροπολογία για τη ΝΟΑ, οι τράπεζες ΕΤΕΒΑ, Alpha Finance της Alpha Bank και Investment Bank της Εμπορικής, προχωρούν στην αναζήτηση υποψήφιων αγοραστών με προθεσμία κατάθεσης εγγράφου ενδιαφέροντος την 15η Οκτωβρίου.
Απάντηση Βερελή στην Κομισιόν
Εν τω μεταξύ, το υπουργείο μεταφορών απέστειλε προχθές στην Κομισιόν απάντηση συνοδευόμενη από φάκελο 650 σελίδων, στην οποία αναλύεται ο νόμος και τονίζεται ότι δεν υπάρχει καμία παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα, η Κομισιόν έχει ζητήσει νέα παράταση για την εκδίκαση της υπόθεσης σχετικά με την προσφυγή της ΟΑ στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τις «παράνομες κρατικές ενισχύσεις» ύψους 153 εκατ. ευρώ.
Για τα υπόλοιπα χρήματα (τα 41 εκατ. ευρώ που δόθηκαν στην ΟΑ ως αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου το 1994, εξετάζεται το ενδεχόμενο προσφυγής της εταιρείας σε ελληνικά

Apo to in.gr

Ok, den einai tipota singlonistika nea, olla pano kato gnosta.

Auto pou entiposiazei ligo einai oti tora milane propantos gia mikra paketa metohon kai ohi gia oli tin OA, kai oti dinoun prothesmia mono 15 meres, gia na doume ti tha akouousoume pios tha kenei prosfores tora


Kai sto telos: 650 selides !!!!! gia na eksigisoun enan nomo !! eksipnos o berelis, tous skotoni sta sartia kai tous anagazei na zitne parataseis ktl. Kai kerdizi hrono (o berelis). Auto tha pei elliniki grafiokatia !!!
 
Aντιγραφω απο το την Ελευθεροτυπία

"Στην πράξη πρόκειται περί συγχώνευσης, με την Air France να καταβάλει 746 εκατ. ευρώ για να αποκτήσει τον έλεγχο της KLM. Ωστόσο οι δύο εταιρείες θα διατηρήσουν τις επωνυμίες τους, ώστε να μην τεθούν υπό επαναδιαπραγμάτευση ή αμφισβήτηση οι συμφωνίες που έχουν υπογραφεί με πολλές χώρες για την εκτέλεση δρομολογίων."

Στην περίπτωση της ΝΟΑ πως θα δικαιολογήσουν τις διακρατικές συμφωνίες που έχουν υπογραφεί για την παραχώρηση των δικαιωμάτων εκτέλεσης δρομολογίων. Αν δεν κάνω λάθος η ΝΟΑ νομικά δεν θα έχει καμιά σχέση με τη ΟΑ. Και τέτοιου είδους δικαιώματα δεν ξέρω αν μεταβιβάζονται. Οι δικηγόροι των ανταγωνιστών καιροφυλακτούν. Περιμένω τα σχόλια αυτών που γνωρίζουν περισσότερα.
 
ama thimame kala, tote me tin Crossair pou pire ta dikeomata tis Swissair, ke metanomastike se Swiss den ypirkse kanena megalo problima,

allo idio paradigma: i istoria DAT/Sabena me apotelesma tin SN Brussels
 
Εγω μιλάω για μη απελευθερωμένες αγορές π.χ. Αθήνα-Καιρο, Αθήνα-Ντουμπάι κτλ. Μέσα στην Ευρωπαίκη Ένωση όλα είναι ελεύθερα. Πετάς όπου θέλεις αρκεί να έχεις το slot. Και φαντάζομαι η Sabena και η Swissair πέρα από το γεγονός ότι μεγάλο μέρος του δικτύου τους ήταν μέσα σε ελεύθερες αγορές δεν είχαν ανταγωνιστές στη χώρα τους που να εποφθαλμιούν το δίκτυο τους. Απλώς σκέψεις κάνω.
 
Τοιχοκολλήθηκαν οι πρώτες αποχωρήσεις υπαλλήλων στην Ολυμπιακή Αεροπορία
Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2003

Τοιχοκολλήθηκαν οι πρώτες 255 διαπιστωτικές πράξεις πρόωρης συνταξιοδότησης ιπτάμενων συνοδών και φροντιστών της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ενώ ακόμα το σωματείο τους δεν έχει υπογράψει συμφωνία για την απασχόληση των μελών του στις Ολυμπιακές Αερογραμμές, των οποίων η σύσταση ξεκινά.

Εξάλλου, όπως ανακοινώθηκε μέχρι τις 15 Οκτωβρίου θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να καταθέσουν έγγραφη δήλωση ενδιαφέροντος για την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού των Ολυμπιακών Αερογραμμών τα ενδιαφερόμενα επιχειρηματικά σχήματα.

Οι έγγραφες δηλώσεις των υποψήφιων αγοραστών θα πρέπει να κατατεθούν στους συμβούλους της ιδιωτικοποίησης, ήτοι στις τράπεζες ETEBA, Alpha Finance της Alpha Bank και Investment Bank της Eμπορικής, οι οποίοι έχουν διατυπώσει επισήμως την πρόθεση της κυβέρνησης για πώληση πακέτου πάνω από 51%.

Μετά την τοιχοκόλληση των απολύσεων, η Ένωση Ιπτάμενων Συνοδών και Φροντιστών (ΕΙΣΦ) προγραμμάτισε για σήμερα στάσεις εργασίας από τις 8 έως τις 11 το πρωί και από τις 5 το απόγευμα έως τις 8 το βράδυ.

Η ΕΙΣΦ καταγγέλλει τη διοίκηση της Ο.Α. ότι εκπαιδεύει με παράνομες διαδικασίες συμβασιούχους ιπταμένους συνοδούς και φροντιστές, για να καλύψει τις ανάγκες πτήσεών της, με παράκαμψη του τακτικού προσωπικού.


apo traveldailynews.gr
 
Top