Boeing 777X

  • Thread starter Thread starter AirNamibia
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προς μεγάλη έκπληξη κανενός, που θα έλεγε κι ο jj_lgkr, η Boeing ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις του 777X πάνε για το 2026.

Αυτό είναι έξι ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη πτήση και 13 χρόνια μετά την έναρξη του προγράμματος. Και μιλάμε για upgrade και όχι clean sheet.

Θυμίζω ότι το 787 έκανε πρώτη πτήση το 2009 και EIS το 2011.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το πρόγραμμα έχει μέλλον, κάπως πρέπει να αντικατασταθούν τα 840 777-300ER που πετούν ήδη.

.
 
Θα αντικατασταθουν με τα A350-1000, ήδη η Emirates τα εχει πάρει άσχημα με την Boeing. Πραγματικά το πως κατάντησε η εταιρεία αυτή είναι άξιο απορίας.
 
Last edited by a moderator:
Μετά από τέσσερις μήνες καθήλωσης λόγω του προβλήματος στο thrust link, ξεκίνησαν χθες εκ νέου οι δοκιμαστικές πτήσεις.

Στις 25/1 κλείνουν πέντε χρόνια από την πρώτη πτήση και το αεροσκάφος δεν είναι καν σε διαδικασια πιστοποίησης, αυτή είχε ξεκινήσει το καλοκαίρι, αλλά το πρόβλημα στο thrust link τη διέκοψε μέχρι νεωτέρας. Αν η FAA κρίνει ότι το πρόβλημα επηρεάζει τα ήδη ελεγμένα συστήματα ίσως απαιτηθεί επανάληψη κάποιων ή όλων των δοκιμαστικών πτήσεων.

Θα δούμε.
 
Φαίνεται είναι η σειρά μου να αναφέρω ότι το ανέκδ...εεε με συγχωρείτε το έπος του 777x συνεχίζεται.
Ο νέος CEO είπε ότι έχουν "βουνό χαρτούρας" και οι τελευταίες ενδείξεις λένε για παραδόσεις αρχές του 2027 και αναλυτές λένε για τέλη του 2027. Η LH ήδη δεν υπολογίζει το 777x για το 2026.
(Περιμένω απντέητ από τον Οβελίξ σε μερικούς μήνες ότι πάμε για 2028.)
 
Υπενθυμιστικά να αναφέρω ότι θα έμπαινε σε υπηρεσία με τις αεροπορικές εταιρίες το 2021(!!!). Η πρώτη πτήση του 777-9 έγινε 25/1/2020 (δηλαδή σχεδόν στην ώρα του) και από τότε τραβάει την μία καθυστέρηση μετά την άλλη. Η πρώτη παράδοση αναφέρεται το δεύτερο μισό του 2027 αλλά και πάλι... ποιος ξέρει.
Έχει 565 παραγγελίες με τις Emirates και Qatar να έχουν τη μερίδα του λέοντος με 205 & 124 αεροσκάφη αντίστοιχα.
 
Η κωμωδία της Boeing συνεχίζει να είναι κακόγουστη ακόμα και στον καλύτερο πελάτη της.
Ο Tim Clark της Emirates δήλωσε ότι έμαθε από τα ΜΜΕ για τη μετάθεση της πρώτης παράδοσης του 777-9 για το 2027, και όχι απευθείας από την Boeing.

«Ήμουν μαζί τους πρόσφατα, στη Νέα Υόρκη, και πριν από αυτό στο Σιάτλ. Δεν υπήρξε ποτέ η παραμικρή ένδειξη ότι θα έκαναν επίσημη ανακοίνωση πως το 2027 θα ήταν το έτος παράδοσης».

Αυτό, βέβαια, δεν τον εμποδίζει να ζητάει από την Boeing να κατασκευάσει το 777-10 (3,8 μέτρα μακρύτερο από το 777-9 με πέντε ή έξι σειρές καθισμάτων ακόμα). Επιπλέον, πιέζει επίσης την Airbus για μια έκδοση του A350 με μεγαλύτερη χωρητικότητα, καθώς η Emirates αναζητά διάδοχο του A380. Βάζετε στοίχημα ποια έκδοση θα πετάξει πρώτη; :mrgreen:

Εδώ το άρθρο του Aviation Week
 
Top