Boeing 777X

OveLix

First-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
999
Likes
513
Περιοχή
Elbonia
Οι πρώτες παραδόσεις του 777Χ πάνε για τέλος του 2023 (δλδ σε σχεδόν 3 χρόνια από τώρα) λόγω μεγαλύτερης και ακριβότερης διαδικασίας πιστοποίησης ("with a longer and costlier certification process after scrutiny over the 737 MAX") λέει το Reuters, ή για να το πούμε κομψά, χρειάζονται 2-3 χρόνια για να πείσουν τους πάντες ότι οι μαϊμουδιές που έκαναν με το ΜΑΧ δεν θα επαναληφθούν εδώ.

Όπως αναφέρει η ίδια η Boeing, θα εφαρμόσει "αλλαγές σε λογισμικό και συστήματα [...] προκειμένου να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των ρυθμιστικών αρχών" (ή για να το πούμε κομψά, θα επανασχεδιάσουμε τα συστήματα εκείνα που ξέρουμε ότι φτιάξαμε στο πόδι ελπίζοντας να περάσουν στο ντούκου).

Φυσικά, η παγκόσμια αεροπορική κρίση λόγω Covid παίζει σημαντικό ρόλο στις καθυστερήσεις αυτές.

Στο μεταξύ, λόγω ακυρώσεων, αλλά και μετατροπών των παραγγελιών σε 787, ο αριθμός των παραγγελιών του 777X έπεσε από 350 σε 309.

ttps://www.reuters.com/article/us-boein ... SKBN29W1EY
https://www.flightglobal.com/airframers ... 51.article
 

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
To 777X έπαθε Α380.
:banana: :banana: :banana:
 

OveLix

First-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
999
Likes
513
Περιοχή
Elbonia
Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι οι παραγγελίες (σύμφωνα με επίσημη δήλωση της Boeing στους regulators) είναι πια 191, και όχι 309 που αναγράφει στο site της.

Αυτό οφείλεται στο ότι η καθυστέρηση των πρώτων παραδόσεων (τέλη 2023) θα δώσει σε κάποιους πελάτες το δικαίωμα να ακυρώσουν χωρίς penalty, αλλά και στο ότι κάποια κομμάτια η Boeing τα θεωρεί ήδη χαμένα (λόγω χρεοκοπιών, switch σε άλλο τύπο κ.λπ.).
 

OveLix

First-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
999
Likes
513
Περιοχή
Elbonia
H FAA διεμήνυσε στην Boeing ότι δεν πρόκειται να πιστοποιήσει το αεροσκάφος πριν τα μέσα-τέλη του 2023 επειδή διαπιστώνει βασικές ελλείψεις και καθυστερήσεις στη διαδικασία η οποία θα οδηγήσει στο στάδιο ΤΙΑ (Type Inspection Authorization).

Στις αρχές του χρόνου, η Boeing ανέμενε το entry into service στα τέλη του 2023, αλλά με την πιστοποίηση να αναμένεται περίπου τότε, σίγουρα οι παραδόσεις θα πάνε βαθιά μέσα στο 2024. Και βλέπουμε.


Η FAA επικαλείται κυρίως θέματα ασφάλειας και αναφέρει ένα περιστατικό “uncommanded pitch event” (τι μου θυμίζει) σε μια από τις δοκιμαστικές πτήσεις, καθώς και σοβαρές ελλείψεις στο λογισμικό, αλλά και στα συστήματα του αεροσκάφους.
 
Last edited:
Top