112 θέσεις για τα AVRO RJ-100

  • Thread starter Thread starter avidriver
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

avidriver

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/05/2005
Μηνύματα
102
Likes
0
Περιοχή
FL370 most of the time ;-)
Η εταιρία προσανατολίζεται στην αλλαγή του configuration των AVROs από 100 θέσεις με διάταξη 3 & 2 θέσεις ανά σειρά, σε 112 θέσεις με διάταξη 3 & 3.

Ας συμειωθεί ότι το variant RJ-100 είχει πιστοποιήσει για 117 θέσεις.

Τα αεροσκάφη έχω την εντύπωση ότι θα αλλάξουν το configuration εντός του προσεχούς χειμώνα καθώς θα εκτελούν το "C" check τους.

Avidriver 8)
 
kai pios tha choraei mesa? ego pou eime 188 ipsos pou tha chono ta podia mou
 
Έχω την εντύπωση ότι το seat pitch δεν θα επηρεαστεί δραματικά. Η επέκταση λογικά θα γίνει σε ...φάρδος... :idea:
 
captainjumbo":1xd7o7uv said:
Έχω την εντύπωση ότι το seat pitch δεν θα επηρεαστεί δραματικά. Η επέκταση λογικά θα γίνει σε ...φάρδος... :idea:

Δεν θα αλλάξει καθόλου το seat pitch. Απ' ότι φαντάζομαι θα μικρίνει το φάρδος του διαδρόμου.

Avidriver 8)
 
Ean ginei auto pou lete to platos ton kathismaton mikreni kata 3cm apo 45 se 42 kai auto tou diadromou kata 20cm peripou. Ean to kanoun xanoun to pleonektima tou anetou aeroplanou kai dimofilis stous epibates.
 
CaptainChris":35zt1y0c said:
Ean ginei auto pou lete to platos ton kathismaton mikreni kata 3cm apo 45 se 42 kai auto tou diadromou kata 20cm peripou. Ean to kanoun xanoun to pleonektima tou anetou aeroplanou kai dimofilis stous epibates.

Λοιπόν αν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε 20% φθηνότερο εισητήριο ή 20% στενότερη θέση ποιό ακριβώς θα ήταν το κριτήριό σου στο να είναι δημοφιλής η εταιρεία;

Σίγουρα το 5-σειρά είναι πολύ άνετο, και το 6- αγγίζει τα όρια του στενάχωρου. Για να δούμε όμως, έχει κανείς στοιχεία πόσο είναι τώρα το πλάτος του καθίσματος στα ATR των ΟΑ σε σύγκριση με τα ARJ με 5 και 6 στη σειρά; Γιατί αυτοί είναι τώρα οι κύριοι ανταγωνιστές στις γραμμές εσωτερικού.

Εκτός από το πλάτος είναι και άλλα πράγματα όπου το ATR δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το ARJ. Άνεση πτήσης, ταχύτητα, ηλικία στόλου, δυνατότητα μεταφοράς cargo, είναι μερικά από αυτά. Το αρνητικό των ARJ είναι η κατανάλωση καυσίμου, περί τα 2,000 λίτρα την ώρα vs 700 λίτρα την ώρα για το ATR. Αλλά πρίν βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα, το ATR μπορεί να κάνει και το ...διπλάσιο χρόνο να φτάσει στον προορισμό του, και δεν πετάει νύχτα, με αποτέλεσμα να αποφέρει πολύ λιγότερη μεταφορική ικανότητα.

Αυτά τα λίγα για τώρα
 
Δεν πετάει νύχτα? :shock:
 
george_a":1hxpo3ve said:
Το ATR [..] δεν πετάει νύχτα

Γιατί το λες αυτό :?: Έχεις δει τι ώρες φεύγουν από Αθήνα τα καθυστερημένα ATR των ΟΑ το καλοκαίρι :?: π.χ. σήμερα η ΟΑ560 για JTR αναχώρησε μετά τις 00.00
OA 560 THIRA 2135 0005 B21 ATR-42 C L O S E D

Επίσης, προσωπικά επί εκλογών 04 είχα πετάξει 01.00 από ATH για EFL με ATR και αντίστοιχα από EFL για ATH.

Anyway, η κίνηση αυτή της Α3 δείχνει για εμένα ότι ρίχνει το προσωπείο που είχε στην αρχή και σιγά,σιγά ένα-ένα τα «κάστρα» της πέφτουν (βλέπε on-time performance που τον τελευταίο καιρό έχει χάσει το αρχικό image του)
 
ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ή ΟΧΙ
ΜΕ seat pitch width 42 και οχι 45
ΜΕ ΑΠΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ και ΟΧΙ Cabernet του 68

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΤΩΡΑ....
 
Top