LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απ' ότι φαίνεται (αν είναι αυτό γιατί η ορατότητα απ' έξω είναι περιορισμένη) είναι εκεί μισοσκεπασμένο (φαίνεται το κάθετο σταθερό πράσινου χρώματος)
 
απο το Σαββατο η βραδυνη πτηση επιστρεφει Αθηνα υποψιαζομαι λόγω των ανέμων?
Χτες η SAS που ηταν ιδια ωρα κατεβηκε.
Σημερα πριν λιγο με ισχυρο ανεμο προσγειωθηκε κανονικα η ολυμπιακη.
 
Και χθες για 4η συνεχόμενη μέρα το ίδιο.. πραγματικά απορώ γιατί δεν βάζουν καετυθείαν airbus και τωρα και τις περιόδους του χειμώνα με τις συνεχείς ακυρώσεις. Συμφέρει περισσότερο να πληρώνεις διαμονή και διατροφή σε όσους ταλαιπωρούνται συν το κόστος του αεροπλάνου που ούτως ή άλλως κάνει το δρομολόγιο αλλά δεν προσγειώνεται;
 
Last edited by a moderator:
Σήμερα ακόμη χειρότερα... η έκτακτη πτήση που προστέθηκε το πρωί ΟΑ162 μετά από αρκετούς κύκλους πάλι δεν προσγειώθηκε και γυρνάει πίσω... και μιλάμε για τους ίδιους επιβάτες που δεν προσγειώθηκαν χθες το βράδυ.. και τώρα ξεκινάει η Α3160 από Αθήνα πάλι με ATR.... ενώ θα μπορούσαν να έρθουν όλοι μαζί με Airbus...
 
Η Apollo πουλάει ήδη τα πακέτα της για το 2026 με τις παρακάτω πτήσεις charter προς το παρόν (αυξημένες σε σχέση με το 2025):

Copenhagen: May 11 - Oct 5 every Monday by SAS
Aalborg: June 1 - Oct 12 every Monday by Atlantic Airways
Billund: May 25 - Oct 12 every Monday by Atlantic Airways
Sundsvall: Aug 15 - Sep 26 every Saturday by Braathens
Stockholm: May 15 - Sep 25 every Friday by SAS
Göteborg: May 9 - Oct 3 every Saturday by Braathens
Göteborg: May 15 - Sep 25 every Friday by SAS
Lulea: May 16 - June 13 every Saturday by Braathens
Örebro: June 20 - Aug 08 every Saturday by Braathens

Δεν υπάρχουν ακόμη στο πρόγραμμα Όσλο και Ελσίνκι που υπάρχουν φέτος, αλλά εχουν προστεθεί Aalborg και Sundsvall.
Με βάση τα αεροσκάφη και τις πληρότητες που μας έχει συνηθίσει η Apollo, αναμένονται περίπου 44.000 επιβάτες μέσω 284 πτήσεων, καθόλου άσχημα, κάθε χρόνο και καλύτερα!
 
Χτες ειχαμε και divert καιρου στην πτηση απο billund....μου κανει εντυπωση σε αναχωρησεις της sas τα αεροπλανα στην απογειωση κανουν εναν κυκλο και μετα συνεχιζουν....
 
Φαντάζομαι επειδή πάνε βόρεια, πρέπει να προλάβουν να πάρουν το απαραίτητο ύψος πριν τα βουνά του Πωγωνίου. Το ίδιο κάνουν και στην προσγείωση. Ενώ όταν προσεγγίζουν από νότια, δεν χρειάζεται, μειώνουν ύψος αρκετή απόσταση νωρίτερα.
 
Top