Αν η τιμή είναι όντως στα 200Ε return και flex, νομίζω δεν χρειάζεται να πούμε παραπάνω. Αυτό είναι 100Ε η πτήση, από την οποία αν βγάλεις φόρους κλπ θα μείνουν τα μισά στην Α3. Δεν μιλάω για κέρδος, μιλάω για έσοδα. Η ζήτηση στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι ελαστική, αν του άλλου του ζητήσεις 150Ε, θα πάρει αμάξι. Η διαδρομή βλέπω στο maps είναι 4.5 ώρες, και θα φύγεις όταν θες να ξυπνήσεις, θα πάρεις τον μαζί τον καφέ σου, όλες τις βαλίτσες σου, δεν χρειάζεται να αδειάσεις τις τσέπες σου και να βγάζεις την ζώνη σου, να υποστείς τα ΜΜΜ της Αθήνας ή ακόμα χειρότερα τα ταξί της, και το πιο πιθανό είναι να σου μείνουν και 30% των χρημάτων στην τσέπη. Για άλλες διαδρομές είναι πιο ανελαστική, ο Αμερικανός που θα σκάσει από United και θέλει να δει την Σαντορίνη ή τα Χανιά, θα πληρώσει όσο-όσο και για αυτό η Α3 θα πάει εκεί τα αεροσκάφη της.
Είναι ψυχρά νούμερα και δεν έχει να κάνει με Αθηνοκεντρισμό. Μια χαρά βλέπω το KLX να τσιμπάει δρομολόγια για εξωτερικό και γενικά πχ αν δούμε τα χωριά της Γαλλίας που η Α3 πετάει, όπου της δίνεις ψωμάκι με γκρουπάκια έρχεται. Οι Ηπειρώτες γνωστοί μου που ξέρω από εξωτερικό είτε πετάνε Κέρκυρα, είτε Άκτιο με τις γνωστές τσαρτεριές. Οπότε και τα ΙΟΑ έχουν ανταγωνισμό.
Σχετικά με τους τοπικούς δημοσιογράφους, το 95% από αυτούς δεν κάνουν καν τον κόπο για βασική έρευνα στο google, ''λαχτάρισαν στον αέρα, τρόμος στον αέρα, ελικοφόρα-ντροπή στον τόπο μας'', μην έχετε αμφιβολίες ότι πάνω κάτω παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν έχουν καμιά σχέση με την δημοσιογραφία.