LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Ο aris320 βλέπει την ιδιαίτερη πατρίδα του ως τόπο με δυνατότητες ( που οι υπόλοιποι δεν τις βλέπουν) όπως οι Θεσσαλονικείς τη Θεσσαλονίκη (που οι Αθηναίοι δε τις βλέπουν), οι Αθηναίοι την Αθήνα και οι Έλληνες την Ελλάδα γενικότερα. Ας μην ξεκινήσουμε τη συζήτηση τι θέλει ποιος και τι πραγματικά ισχύει.

Στο δια ταύτα...Το SKG είναι από τα Ιωάννινα 02.30 μακριά. SKG = gateway για Γερμανία.
 
Πω πω, σα να διαβάζουμε άρθρα της δεκαετίας του 1990. Λίγη επαφή με την (αεροπορική) πραγματικότητα δε βλάπτει.

Το βαθύ καλοκαίρι η κίνηση προσαρμόζεται. Επίσης, κόβονται και τουλάχιστον 3-4 καθημερινές συχνότητες στο ATH-SKG. Υποβάθμιση της συμπρωτεούσσας θα έλεγε κάποιος για να πηγαίνουν Κινέζοι στη Σαντορίνη. Αλλά αυτά γιατί δε τα λέτε; Υπάρχουν και άλλοι προορισμοί και δη τουριστικοί που εξυπηρετούνται δις ημερησίως και παρόλα αυτά δεν έχουν πρωινή πτήση (π.χ. EFL το βαθύ καλοκαίρι έχει επίσης 2 πτήσεις με την πρώτη να αναχωρεί 13.15 από ATH). Να τους το πούμε μήπως να ξεσηκωθούν και εκεί; Και μετά να ενημερώσουμε και τους Καβαλιώτες που ντάλα καλοκαίρι μένουν με μία πτήση τη μέρα μόλις (απόγευμα). Απαράδεκτες τακτικές. Ας σοβαρευτούμε.
 
Πώς φαίνεται ότι οι διαμένοντες εις το αθηναϊκόν κράτος δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για τα τεκταινόμενα βόρεια της Θήβας και δυτικά της Κορίνθου...
 
Τωρα σοβαρά??? Εμενα προσωπικά με προσβάλει το ύφος του ποστ!! Ακου λεει "αθηναϊκον κράτος" το 2024... Εγω φίλε δε μένω στην Πρωτεύουσα. Εμένα μέχρι τα 30 μου... Εδω κ σχεδόν 15 χρόνια οχι... Οποτε μια χαρα αποψη έχω κ για τα εντός κ για τα εκτός... Ο καθένας εχει την άποψή του κ ειναι σεβαστή. Απόψεις ανταλλάσουμε, δε σημαίνει ότι συμφωνούμε... Κ επειδή μπορώ σίγουρα να γινω κ αγενής... Μηπως λίγο να σκεφτομαστε πρώτα τι γράφουμε κ λεμε.... Ουτε για αστείο δεν το εκλαμβάνω!!! Αντε να σοβαρευτουμε λιγάκι
 
@mimithem ευχαριστούμε για την πολύτιμη συμβολή σας στο θέμα.
 
Με 14 δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων τη μέρα από την Αθήνα που διαρκούν 3:30 ώρες το αεροπλάνο απλά δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί.
Και για όσους θέλουν να ταξιδέψουν από τα Γιάννενα στο εξωτερικό από τον σταθμό του Κηφισού αναχωρεί λεωφορείο εξπρές προς αεροδρόμιο.

Μια καλή ιδέα (για να γελάσουμε βασικά) θα ήταν να ενημερώσει κάποιος την μορφή αυτή ώστε να ζητήσει και την κατασκευή διηπειρωτικού hub αεροδρομίου στα Ιωάννινα παράλληλα με το δίκτυο Μετρό!

 
Last edited:
Με 14 δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων τη μέρα από την Αθήνα που διαρκούν 3:30 ώρες
Είναι πεντέμισι ώρες. Μάλλον μπερδεύτηκες από το 330' (330 λεπτά) που δείχνει όταν πας να κλείσεις εισιτήριο.

Επίσης, είναι πέντε δρομολόγια τη μέρα, όχι 14.
Αναμένεται ηχηρή αντίδραση.

Αναμένουμε από την εταιρεία να επανεξετάσει και να επαναφέρει την πρωινή πτήση για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Επί της ουσίας, είναι δικαίωμα του καθενός να διεκδικεί ό,τι νομίζει κάνοντας όσο ηχηρή αντίδραση θέλει. Μπορεί να είναι για το θεαθήναι («οι τοπικές αρχές αντιστέκονται στα ντόπια μονοπώλια»), μπορεί όντως να έχουν μετρήσει ότι η απουσία της πρωινής πτήσης είναι χαμένα λεφτά από επισκέπτες και επαγγελματίες, ή ότι πλέον είναι αδύνατον να βρεις connection αυθημερόν προς την Ευρώπη μέσω ATH, δεν θα το κρίνω εγώ αυτό.

Αυτό που μπορώ όμως να κρίνω είναι πως τα Ιωάννινα και η γύρω περιοχή δεν είναι καλοκαιρινός προορισμός πρώτης γραμμής (για να το πω κομψά). Είναι λογικό να μην έχει προτεραιότητα στις επιλογές της Α3 (ή της όποιας άλλης) Και τα νησιά έχουν μειωμένες συχνότητες τον χειμώνα, αλλά «ηχηρή αντίδραση» δεν άκουσα.

Άσε που (αν κατάλαβα καλά) εδώ δεν κόβουν συχνότητα, αλλάζουν απλώς την ώρα.

Άσε που με άφιξη 12 το μεσημέρι, «πρωινή» δεν τη λες.

Τέλος, αν το πρωινό δρομολόγιο είναι γεμάτο και πανάκριβο, γιατί δεν έρχεται η Sky Express;
 
Last edited:
Το Ιανουαριο εκανα 2 ταξιδια πηγενελα για δουλεια στα Γιαννενα
Σχετικα με την πληροτητα ,και στα 4 σκελη το ATR ηταν περιπου στο 85-90% γεματο. Πρεπει να μετρησα με το ματι περιπου 6-7 καθισματα αδεια σε καθε πτηση.Οι τιμες ηταν χοντρικα στα 200 ευρω πηγαινελα σε flex εισιτηριο που κλειστικε 3-4 μερες πριν το ταξιδι
Προφανως και η Aegean προτιμαει να διαθεσει τα αεροπλανα της για το καλοκαιρι καπου που θα εχει περισσοτερο κερδρος και να μεταφερει την πτηση σε ωρα που μαλλον υπαρχει κενο.Επειδη αναφερθηκε παντως δεν νομιζω οτι και μετα υπαρχοντα δρομολογια μπορει ευκολα καποιος να παει για ημερησιο επαγγελματικο ταξιδι στα Γιαννενα.Στην καλυτερη θα φτασει καποιος 11.30 πραγμα που σημαινει οτι χανει τη μιση μερα.Τα ιδια ισχυουν και για ανταποκρισεις κλπ.
 
Δε μπορούν όλοι οι προορισμοί να έχουν πτήσεις μόνο πρωί και βράδυ και τις υπόλοιπες ώρες της μέρας ο στόλος να κάθεται. Παλαιότερα μπορούσα να φεύγω κάθε Σ/Κ για τον τόπο καταγωγής μου, εκμεταλλευόμενος τη βραδυνή επιστροφή της Κυριακής, η οποία τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει με ΟΑ ενώ φέτος διαπίστωσα ότι δε θα την εκτελεί ούτε η GQ, την οποία ο τοπικός τύπος «πολέμησε» επειδή πετούσε αργά και με «μεταχειρισμένα αεροπλάνα» (ενώ η ΟΑ τα είχε πάρει του κουτιού, ας πούμε) και οι τουρίστες δεν είχαν που να μείνουν μετά το check-out (who cares).

Θέλω να πω: α) οι ημιμαθείς συντάκτες του τοπικού επαρχιακού τύπου που υποτίθεται ότι εκφράζει την τοπική κοινωνία αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει για να βγάζει λεφτά από συνδρομές και διαφημίσεις τοπικών επιχειρήσεων, νομίζουν ότι μια δημοσίευση που εκφράζει αγανάκτηση, αρκεί ώστε ο Βασιλάκης και ο Γρύλλος να πάθουν κρίση πανικού και να στείλουν άρον-άρον αεροπλάνα στις ώρες που θέλει η τοπική κοινωνία και β) αν είναι όλα τόσο εφικτά και αυτονόητα, ας ιδρύσουν οι τοπικοί παράγοντες μία δική τους αεροπορική κι ό,τι βγάλουν, δικό τους.
 
Αν η τιμή είναι όντως στα 200Ε return και flex, νομίζω δεν χρειάζεται να πούμε παραπάνω. Αυτό είναι 100Ε η πτήση, από την οποία αν βγάλεις φόρους κλπ θα μείνουν τα μισά στην Α3. Δεν μιλάω για κέρδος, μιλάω για έσοδα. Η ζήτηση στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι ελαστική, αν του άλλου του ζητήσεις 150Ε, θα πάρει αμάξι. Η διαδρομή βλέπω στο maps είναι 4.5 ώρες, και θα φύγεις όταν θες να ξυπνήσεις, θα πάρεις τον μαζί τον καφέ σου, όλες τις βαλίτσες σου, δεν χρειάζεται να αδειάσεις τις τσέπες σου και να βγάζεις την ζώνη σου, να υποστείς τα ΜΜΜ της Αθήνας ή ακόμα χειρότερα τα ταξί της, και το πιο πιθανό είναι να σου μείνουν και 30% των χρημάτων στην τσέπη. Για άλλες διαδρομές είναι πιο ανελαστική, ο Αμερικανός που θα σκάσει από United και θέλει να δει την Σαντορίνη ή τα Χανιά, θα πληρώσει όσο-όσο και για αυτό η Α3 θα πάει εκεί τα αεροσκάφη της.

Είναι ψυχρά νούμερα και δεν έχει να κάνει με Αθηνοκεντρισμό. Μια χαρά βλέπω το KLX να τσιμπάει δρομολόγια για εξωτερικό και γενικά πχ αν δούμε τα χωριά της Γαλλίας που η Α3 πετάει, όπου της δίνεις ψωμάκι με γκρουπάκια έρχεται. Οι Ηπειρώτες γνωστοί μου που ξέρω από εξωτερικό είτε πετάνε Κέρκυρα, είτε Άκτιο με τις γνωστές τσαρτεριές. Οπότε και τα ΙΟΑ έχουν ανταγωνισμό.

Σχετικά με τους τοπικούς δημοσιογράφους, το 95% από αυτούς δεν κάνουν καν τον κόπο για βασική έρευνα στο google, ''λαχτάρισαν στον αέρα, τρόμος στον αέρα, ελικοφόρα-ντροπή στον τόπο μας'', μην έχετε αμφιβολίες ότι πάνω κάτω παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν έχουν καμιά σχέση με την δημοσιογραφία.
 
Top