2 νεα αεροπλανα για την ΠΟΛΚΕΟΑ

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.285
Likes
835
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Αυτά είναι πολύ καλά νέα! Άντε, μπας και δικαιολογήσουμε και λίγο τον τίτλο "Χώρα του Ίκαρου" ...!
Ενδιαφέρον θα ήταν να τους παραχωρούσε και η ΥΠΑ το Bac1-11 και το Dc-3 που βρίσκονται επίσης εκεί.

Να δούμε τον Αετούλη ξανα με χρώματα ΟΑ, και τί στον κόσμο! 8)
 
Para polu euxarista ta mandata sou G. :D Toulaxiston uparxei kinitikotita. Sundoma 8a uparxei kai episimi protasi voi8eias/subarastasis pros tin POLKEOA. Einai xreos olwn mas na voi8isoume opws boroume se auti tin prospa8eia.
 
Σχετικά με το περιεχόμενο της έκθεσης του μουσείου, τι ακριβώς προτίθεται να δημιουργήσει η ΠΟΛΚΕΟΑ? Ένα μουσείο για την ιστορία της Ολυμπιακής Αεροπορίας ή ένα μουσείο για την ιστορία της πολιτικής αεροπορίας, στην Ελλάδα, γενικά?

Γιατί αν έχουμε τη 2η περίπτωση, σίγουρα χωράνε και το BAC1-11 αλλά και το DC-3 της ΥΠΑ (SX-ECD), που ανέφερε ο Αλέξανδρος...
 
Σε όλες τις επίσημες ανακοινώσεις τους κάνουν λόγο για "Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας" γενικώς. Φαντάζομαι, βέβαια, ότι θα δίνεται έμφαση στην Ολυμπιακή, αλλά δεν πιστεύω ότι ο σκοπός τους είναι να περιοριστούν μόνο σε αυτήν. Από εκεί και πέρα ο χρόνος θα δείξει.
 
Μουσειο Πολιτικης Αεροποριας θα ειναι. Μαλιστα με ρωτησε αν ξερω κανεναν στην ΥΠΑ που να εχει το ιδιο μερακι. Πιθανως θα ηθελε η ΠΟΛΚΕΟΑ και τα αλλα 2 αεροπλανα για το μουσειο. Ξερει κανεις μας καποιον στην ΥΠΑ για να σωσουμε και τα BAC 1-11 & DC-3?
 
GP707":r87mkx6n said:
Μουσειο Πολιτικης Αεροποριας θα ειναι. Μαλιστα με ρωτησε αν ξερω κανεναν στην ΥΠΑ που να εχει το ιδιο μερακι. Πιθανως θα ηθελε η ΠΟΛΚΕΟΑ και τα αλλα 2 αεροπλανα για το μουσειο. Ξερει κανεις μας καποιον στην ΥΠΑ για να σωσουμε και τα BAC 1-11 & DC-3?

Pws ame! H YPA ayto prospathei na kanei tosa xronia: ola ta aeroplana sthn Ellada na ta kanei mouseiaka!

Sobara twra... aeroplana exoun. Xwro exoun?
 
panos81 wrote
Σχετικά με το SX-CBF είναι όντως λυπηρό το ότι δεν αποφάσισαν να κρατήσουν εκείνο αντί του -CBA, όμως δεν πρέπει να κατηγορούμε τον Αμερικάνο για την καταστροφή του, αυτή ήταν ατύχημα και θα μπορούσε να συμβεί ακόμα και κατά την διάρκεια εργασιών αποκατάστασης. Απ'όσο ξέρω, οφείλεται σε σπινθήρα που ξέφυγε κατά την διαδικασία οξυγονοκόλλησης.

Για το BAC1-11 της Hellenic Air, δεν ξέρω κατά πόσο έχει ιστορική σημασία καθώς αυτό έκανε ελάχιστες πτήσεις (ίσως και καμμία) με τα χρώματα της βραχύβιας αυτής Ελληνικής εταιρείας, και ήταν το μοναδικό BAC1-11 που αγοράστηκε ποτέ από Ελληνική εταιρεία.
[/u]
 
Λογω τεχνικων προβληματων το πρωτο μου post σβηστηκε οποτε παραθετω ενα παρομοιο ωστε να ξερουν ολοι περι τινος προκειται:
Μετα απο συναντηση μου με τον προεδρο του ΠΟΛΚΕΟΑ Κο Τσατσαραγκο, σας ενημερωνω οτι πλεον στην ιδιοκτησια του ΠΟΛΚΕΟΑ ανηκουν ενα YS-11 και ένα DC-3, τα οποια παραχωρηθηκαν από την Π.Α. Τα αεροπλανα αυτά θα ενταχθουν στο «Μουσειο Πολιτικης Αεροποριας» το οποιο συμφωνα με τον Κο Τσατσαραγκο βρισκεται στα τελευταια σταδια της ολοκληρωσης του. Ο ευρυτερος χωρος στο Ελληνικο που βρισκονται τα ηδη 3 αεροπλανα του ΠΟΛΚΕΟΑ (727,737,747) εχει ηδη παραχωρηθει στο ΠΟΛΚΕΟΑ και ευελπιστουν ότι η ΥΠΑ θα παραχωρησει και τα ηδη 2 υπαρχοντα αεροπλανα της (ΒΑC 1-11 & DC-3) ώστε να ενταχθουν και αυτά στο Μουσειο.
Σε ερωτηση μου για την ενταξη καποιου από τα δυο 720 στο Μουσειο, μου ειπε ότι δυστυχως δεν γινεται τιποτα γιατι ενώ η τιμη αγορας είναι πολύ μικρη, τα μεταφορικα και το κοψιμο και δεσιμο των 4 κομματιων (ατρακτος, 2 φτερα και ουρα) είναι ασυμφορη και δεν το συζηταει.
Του εξεφρασα και τη λυπη της αεροπορικης κοινοτητας για το κοψιμο των 727 και κυριως την καταστροφη του ιστορικου SX-CBF. Μου απαντησε ότι γνωριζε ότι το F ηταν το πρωτοτυπο 727-200 και εκανε τιτανιες προσπαθειες για να περασουν όλα τα 727 στο ΠΟΛΚΕΟΑ. Δυστυχως όμως η ΟΑ τα πουλησε σε καποιον Αμερικανο-εβραιο επιχειρηματια για κοψιμο. Ο επιχειρηματιας αυτος μετα από επικοινωνια με τον Κο Τσατσαραγκο, δεχθηκε να μεταπουλησει τα 727 στο ΠΟΛΚΕΟΑ, το οποιο στραφηκε στο τοτε υπουργειο για χρηματα. Παρ’ολες όμως τις υποσχεσεις του υπουργειου, χρηματα δεν δοθηκαν με αποτελεσμα το κοψιμο των 727 και το καψιμο του CBF (κατά τη διαρκεια του κοψιματος του).
Φυσικα του προτεινα να βαψει τα 2 νεα αποκτηματα με τα χρωματα της ΟΑ, αλλα αυτό που τον ενδιαφερει προς το παρον (και δικαιολογημενα) είναι η ιδρυση του Μουσειου.
 
panos81":e2spprli said:
Σχετικά με το SX-CBF είναι όντως λυπηρό το ότι δεν αποφάσισαν να κρατήσουν εκείνο αντί του -CBA, όμως δεν πρέπει να κατηγορούμε τον Αμερικάνο για την καταστροφή του, αυτή ήταν ατύχημα και θα μπορούσε να συμβεί ακόμα και κατά την διάρκεια εργασιών αποκατάστασης. Απ'όσο ξέρω, οφείλεται σε σπινθήρα που ξέφυγε κατά την διαδικασία οξυγονοκόλλησης.

Για το BAC1-11 της Hellenic Air, δεν ξέρω κατά πόσο έχει ιστορική σημασία καθώς αυτό έκανε ελάχιστες πτήσεις (ίσως και καμμία) με τα χρώματα της βραχύβιας αυτής Ελληνικής εταιρείας, και ήταν το μοναδικό BAC1-11 που αγοράστηκε ποτέ από Ελληνική εταιρεία.

...δεν κατηγορησε κανεις τον επιχειρηματια για το καψιμο του F ή για το κοψιμο των υπολοιπων. Αφου τα αγορασε, καλα εκανε και τα εκοψε. Η ΟΑ φταιει που προτιμησε να τα πουλησει για κονσερβες. :evil:
Οσο για το BAC 1-11, η ιστορικη του αξια δεν παει σε συναρτηση με το ποσες φορες πεταξε με τα χρωματα της HELLENIC, αλλα οπως και να το δεις ειναι ενας πλεον ιστορικος τυπος στην παγκοσμια αεροπορικη ιστορια και εχει ηδη τα χρωματα ελληνικης εταιρειας, ασχετα αν τελικα δεν πηρε το AOC. Δεν εξεταζω την ελληνικη ιστορικη του αξια αλλα την ιστορικη αξια του σαν τυπος αεροσκαφους.
 
Νά τονίσω επίσης εδώ οτι όπως αναφέρθηκε πιό πάνω,ο εν λόγω επιχειρηματίας είχε δεχθεί να μεταπωλήση τα α/φη στην ΠΟΛΚΕΟΑ,άν και πιθανώς τά χρήματα που θά έπαιρνε θά ήταν λιγώτερα από όσα θά έπαιρνε πουλώντας τα ώς scrap.

Σχετικά μέ το BAC1-11,νομίζω οτι αρκετά από αυτά είναι ακόμη εν ενεργεία,άν και η παραγωγή τους έχει σταματήσει πλέον.Συνεπώς,η "ιστορική αξία" τους είναι ακόμη μικρή.

Τό συγκεκριμένο όμως,ώς το μοναδικό που νηολογήθηκε στην Ελλάδα-καί επομένως συνέβαλε στην "διαμόρφωση" τής ιστορίας τής Ελληνικής πολιτικής αεροπορίας,πρέπει να θεωρήται πλέον ώς ιστορικό στοιχείο καί νά διασωθή.
 
Top