2109666666

  • Thread starter Thread starter milou
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως επίσης και το e-shop... :roll:
 
aakunz":35p3r07y said:
Να προσθέσω ότι το AXSRES (το οποίο πιστεύω ότι έρχεται δεύτερο μετά το αξεπέραστο Amadeus Altea) είναι έτη φωτός μπροστά από τον ΕΡΜΗ που είχαν κάποτε, αλλά επειδή ακριβώς είναι προϊόν μιας ξένης εταιρείας, τα επιπλέον modules (π.χ. booking management, fleet management, crew management, operations) χρεώνονται αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Σκεφτείτε μόνο ότι αν η ΟΑ είχε αγοράσει κάποια επιπλέον modules, ως επιβάτες θα είχατε τις ίδιες δυνατότητες εξυπηρέτησης με αυτές της ιστοσελίδας ή του τηλεφωνικού κέντρου της Swiss, η οποία και είναι ο μεγαλύτερος χρήστης του συστήματος αυτή τη στιγμή, με την Brussels Airlines να ακολουθεί δεύτερη και την ΟΑ τρίτη, τουλάχιστον στην Ευρώπη.

Το AXSRES ειναι οντως πολυ καλο,εχει τρομερη βοηθεια(μπορεις να βρεις ακομα και αν δε ξερεις τιπορα σχεδον τα παντα απο τα βασικα στο manual που εχει μεσα απο μονο του).και εχει γενικα απειρες δυνατοτητες.Αλλα θα προτιμουσα τον ΕΡΜΗ διοτι ολα αυτα που τωρα δεν εχουμε θα εμπαιναν απλα απο τους τεχνικους της ΟΑ χωρις να πληρωνεις την EDS...Η εστω πολυ φθηνοτερα!
 
Τμημα τηλεφωνικων κρατησεων Ελληνικου και εργαζομενοι σ'αυτο

Σας ενημερωνω,οσους δειτε το τοπικ και θελετε να κανετε τηλεφωνικες κρατησεις, οτι δευτερα-τριτη το τμημα κρατησεων θα ειναι σχεδον off!Και αυτο γιατι χτες εληξαν οι συμβασεις πανω απο 10 εργαζομενων στο τμημα κρατησεων και καποιοι πηραν την υποχρεωτικη αδεια πριν τη ληξη της συμβασης (για να μη τους τη πληρωσει η εταιρια στο τελος) και μεν δευτερα θα εργαζονται στις γραμμες 5(!!!)ατομα(2 εξωτερικο'3 εσωτερικο)και μια για εκδοση ηλεκτρονικων εισιτηριων και τηλεφωνικες ειδοποιησεις για αλλαγες στο προγραμμα!Και ενταξει τη δευτερα δεν εχει και τοση δουλεια μιας και ειναι αργια,αλλα τη τριτη που θα ειναι 8-9 ατομα ολη μερα τι θα γινει?ΠΑΝΙΚΟΣ ειναι η απαντηση.
Αυτο βεβαια οφειλεται αποκλειστικα στις χαζες συμβασεις που υπογραφονται και ουσιαστικα πλεον με την αδεια ειναι για 7 μηνες κ κατι μερες,και μετα αναγκαζεσαι να περιμενεις ενα τριμηνο(μονο σε εκτακτες περιπτωσεις οι 45 μερες που ισχυαν παλιοτερα) για να σε ξαναφωναξουν να δουλεψεις.Στατιστικα η δυναμη του τμηματος ηταν 37 ατομα καθε ωρα σε μεσο ορο το 2002-2003,το 2006 27,το 2007 17 και το 2008 9!Το 2009 πανε να σπασουν και αυτο το ρεκορ!Αυτος ο αθλιος προγραμματισμος συμβασεων και φυσικα η ελλειψη μονιμων υπαλληλων στο τμημα μας οδηγει παλι σε αυτο που ειχε γινει πριν λιγα χρονια οπου 3 ατομα κρατουσαν ολο το τμημα καθως εληξαν παλι ολες οι συμβασεις μαζι!Απο τεταρτη και πεμπτη ερχονται 5 ατομα στο τμημαα και ισως η κατασταση καλυτερεψει.Δυστυχως κανενας δε το ηθελε αυτο απο τους εργαζομανους και παρακαλω οσους δουν το τοπικ αυτο να δειξουν κατανοηση(οχι για μενα,για τους φουκαριαρηδες που θα τα'κουσουν για τις αναμονες!Να κανουμε και λιγο χιουμορ :wall: )και να οπλιστουν με υπομονη αν επιθυμουν να καλεσουν.Το μονο που θα μπορουσε να σωσει τη μερα θα ηταν να μη παρουν τοσα ατομα τηλεφωνο αλλα δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα.
 
Re: Τμημα τηλεφωνικων κρατησεων Ελληνικου και εργαζομενοι σ'αυτο

Θέλω να αγοράσω ένα εισιτήριο με την Ο.Α για τον Σεπτέμβριο,ένα χρονικό διάστημα αρκετά μεγάλο αλλά βρίσκω καλή τιμή,το πρόβλημα είναι τι θα γίνει αν η εταιρεία κλείσει ή αλλάξει ιδιοκτήτη.Θα πάρω τα χρήματα μου πίσω,ή θα τα χάσω;Έτσι όπως έκαναν την Ο.Α δεν μπορείς να αγοράσεις εισιτήριο ακόμα και αν το θέλεις...
 
Re: Τμημα τηλεφωνικων κρατησεων Ελληνικου και εργαζομενοι σ'αυτο

Βασικα αυτο δεν κολλαει εδω αλλα μιας και αναφερθηκε στην αρχη ελεγαν οτι δεν χανει κανενας τα χρηματα του καθως τυχων ακυρωσεις δρομολογιων απο την ΟΑ λογω της πωλησης, θα βγουν πιο νωρις και θα μπορουν οσοι εκλεισαν να τα εξαργυρωσουν η να πεταξουν με αλλη εταιρια(ειτε Codeshare οπως με τη flybaboo ειτε ως αποζημιωση αφου για τα εισιτηρια του εξωτερικου γινεται να μεταφερθουν με εξοδα των ΟΑ σε αλλη εταιρια).Στη τελικη αν τα θες κλειστα, δε θα σου ελεγα να φοβασαι,αλλα και παλι εχεις χρονο ως τοτε.
 
Re: Τμημα τηλεφωνικων κρατησεων Ελληνικου και εργαζομενοι σ'αυτο

Το ότι θα μειώνεται σταδιακά το προσωπικό τηλεφωνικών κρατήσεων είναι φυσιολογικό, καθώς όλο και πιο πολλοί πελάτες αγοράζουν εισητήρια online. Τα νούμερα που παρέθεσε ο NFEEFE όμως είναι πολύ δραστικά, και σίγουρα δεν φαίνεται να οφείλονται μόνον στις online κρατήσεις.
Πάντως ενδιαφέρον θα ήταν αν κάποιος ξέρει τι ποσοστό των κρατήσεων των ΟΑ γίνεται online.
 
Δε ξερω για το ποσοστο των online κρατησεων σε σχεση με το συνολο,ομως σε λιγες μερες θα εχω στοιχεια απο το τηλεφωνικο κεντρο τουλαχιστον οσων αφορα το 2008 και το 2007.Τα στοιχεια αυτα φυσικα δειχνουν τη μεγαλη πτωση κλησεων ανα περιοδους, με κυριοτερη τη φορα που βγηκε η μεγαλη φημη οτι η ΟΑ κλεινει οπου τα τηλεφωνηματα επεσαν στα 2/3 και οι εκδωσεις εισιτηριων στο 1/3 μεσα σε ενα μηνα,ομως σταδιακα αρχισαν και παλι να ανεβαινουν!Ομως ακομα κι ετσι ειναι αρκετα δυσαναλογα με τη δυναμη του τμηματος.

Προς το παρον εχω ετοιμη μονο τη συγκριση φθινοπορου 2006 και 2007,αλλα θα προσπαθησω να εχω και τα αλλα συντομα ωστε να μπορεσω να δωσω καποια στοιχεια παραπανω ωστε να φαινονται οι διαφορες!
 
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το προσωπικό που απαρτίζει το τηλεφωνικό κέντρο των Ο.Α είναι αγενέστατο,και αν και τακτικός επιβάτης των Ο.Α έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι να σταματήσω τις πτήσεις με αυτή την εταιρεία.Λογικό είναι να υπάρχουν μειώσεις τηλεφωνημάτων,αφού ο κόσμος φοβάται ότι θα χάσει τα λεφτά του αν κλείσει/πουληθεί η Ο.Α.Και απ'ότι βλέπω και οι υπάλληλοι έχουν συμβιβαστεί με αυτή την εξέλιξη και δεν ενδιαφέρονται να κάνουν τη δουλειά τους σωστά.
 
Φιλε Φρεεπορτερ γεια σου,

Για ποιο λογο το θεωρεις αγενεστατο???
Εχε υποψιν οτι μπορεις να απευθυνθεις στην διοικηση για παραπονα σου αν εχει γινει κατι χοντρο.Τα παιδια με οσους απευθυνομουνα μου μιλουσανε κ πολυ καλα μαλιστα.
Εκει που ειχα και εχω ασχημη εμπειρια ειναι με το τηλεφ κεντρο του ΟΤΕ.Που να δεις αγενεια απεναντι στους πελατες.
 
Ρε παιδια ειναι πολυ απλο το πραγμα.Καθε εταιρια σιγουρα εχει και τον υπαλληλο "μαργαριταρι" η τον υπαλληλο που θα ειναι σε κακη μερα.Μη ξεχνατε οτι περα απο τον εργαζομενο υπαρχει και ο ανθρωπος που δε θα ειναι καλα,θα ειναι αρρωστος η τελος παντων δε θα του βγει η μερα...!Δε ξερω γιατι το λες αυτο αλλα θα ηθελα να μου παραθεσεις και τη συζητηση για να καταλαβω και γιατι μιλαμε!
Αλλα κι εγω ας πουμε στη Hol που πηρα μου μιλουσαν λες και με ηξεραν και απο χτες και ειμασταν και κολληταρια και μου την ελεγαν κιολας!Αλλα δε πρεπει βγαζεις γνωμη για μια ολοκληρη εταιρια για εναν ανθρωπο.Κι εμενα δε με πειραξε και τοσο η μια φορα.Αν καθε φορα που παιρνω γινεται αυτο τοτε ναι,θα με πειραξει.
 
Top