2109666666

  • Thread starter Thread starter milou
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aakunz":n0gb0yuy said:
Επίσης, το fares structure είναι ανύπαρκτο, με αποτέλεσμα να πρέπει να κλείνεις πτήσεις δοκιμαστικά για να δεις ποια σου δίνει το χαμηλότερο booking class.

Ουτε και στον ανταγωνιστη μπορεις.. Και εκει πρεπει να "κλεισεις" δοκιμαστικα.. ;)
 
makedonas":3eyv4h91 said:
Ουτε και στον ανταγωνιστη μπορεις.. Και εκει πρεπει να "κλεισεις" δοκιμαστικα.. ;)

Πάλι καλά που εκεί σου δείχνει το ναύλο και το booking class και δεν πρέπει να προχωρήσεις πιο κάτω παρά μόνο για να δεις τους φόρους...

CRS και πάλι CRS, το πιο γρηγορο και πιο αξιόπιστο...
 
aakunz":1kn4qrpq said:
Όσοι καλείτε από στο 801-11-44444 από την περιφέρεια, πέρα από την αστική χρέωση, συνδέεστε με το πλησιεστερο προς εσάς γραφείο της ΟΑ. Εκτός των εργασίμων ωρών, συνδέεστε με την Αθήνα. Αυτό τουλάχιστον ίσχυε πριν από αρκετό καιρό που βρισκόμουν στη Θήρα. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.

Αυτό το έπαθα και εγώ. Όταν πήρα από Γιάννενα πριν από δύο εβδομάδες, το σήκωσε κάποια από τις υπαλλήλους του γραφείου πόλης που ήξερα, και έπαθα ένα ψιλο-σοκ. Στο τέλος κατάλαβα ότι είχα πάρει αυτόν τον αριθμό και όχι το 210.
 
Τί άλλο πρέπει να κάνει η ΟΑ για να το πάρετε χαμπάρι?

ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣ.ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΩΧΟΥΟΥΟΥΟΥ

Λυσάξατε.......!
 
george_a":wmawc4mx said:
ε EUR19 (+άλλα 25 που σου τρώει το κράτος ως φόρους και τέλη, άλλο αυτό που κανείς δεν ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ!).

εγω διαμαρτυρομαι εντονα εδω και χρονια για την υπαρχουσα αυτη κατασταση....25 ευρω φορους για αεροδρομια που ζουν σχεδον μονο απο charter....και ουτε λογος για απελευθερωση του management...

παντως εγω πεταξα την παρασκευη στισ 22.45 απο αθ-θεσ με οα με 737-400 και καθομουν σε bussiness class θεσεις ςνω ειχα πληρωσει economy...α!!! το εισητηριο το εκλεισα 5 μερες πριν πεταξω...και η aegean ηταν κατα 60 ευρω πιο ακριβη...και αν θυμηθω την επιστροφη μου απο αθ-θεσ με aegean thn περασμενη τριτη...τοτε ισως θα πρεπει να βαλω νερο στο κρασι μυο και να προτειμω που και που flags...

αρε aegean χανεις πολυ ευκολα πελατες....[/b]
 
no frills":3drpm1b5 said:
... και καθομουν σε bussiness class θεσεις ςνω ειχα πληρωσει economy...α!!! το εισητηριο το εκλεισα 5 μερες πριν πεταξω...και η aegean ηταν κατα 60 ευρω πιο ακριβη...[/b]

Λέγεται 'Yield Management'. Το €19 είναι για να γεμίσουν κάποιες θέσεις στο αεροπλάνο, όχι όλες. Όσο 'γεμίζει' η πτήση τόσο κρατάνε μερικές 'ακριβές' για τους business travellers, αυτούς που δεν μπορούν να προγραμματίσουν βδομάδες πριν, και θέλουν την ευελιξία αλλαγών. Συνήθως 'άλλος' πληρώνει τέτοια εισητήρια, και δεν τους 'λυπάμαι' καθόλου όταν πληρώνουν κάτι παραπάνω. Άρα άλλο το ένα προϊόν και άλλο το άλλο.

Το σίγουρο είναι ότι οι υπερβολικοί φόροι αεροδρομίων είναι βασικό εμπόδιο ανάπτυξης. Ένας ακόμα λόγος που δεν πρέπει να συνεχίζεται ο πίθος των Δαναίδων που λέγεται ΟΑ. Κάτσαμε να υπολογίσουμε πόσο θα μειωνώταν οι φόροι αεροδρομίων (όλων εκτός LGAV) αν δεν πληρώναμε τους ΟΑ-δες;
 
Fetos to kalokairi prospathisa na kleiso eisitirio gia skg-lgw apo to thlephono kai h eksyphrethsh htan poly kallh. mou apanthsan se peripou 5 lepta. To idio synaivei kai otan ekleisa gia skg-jsy. (den xrhsimopoihsa to site afou den eixa pitotikh karta sto onoma mou) otan omos thlefonhsa konta ston dekapentaugousto perimena peripou mish ora (perimena apo periergeia afou exo eniaia xreosh aneksarthta me th diarkeia tou thlephonhmatos) gia na mou kleisoun thn grammh! apo tote den to ksanaprospathsa gia thn agaphmenh mou olympiakh!
 
george_a":3hghka96 said:
no frills":3hghka96 said:
... και καθομουν σε bussiness class θεσεις ςνω ειχα πληρωσει economy...α!!! το εισητηριο το εκλεισα 5 μερες πριν πεταξω...και η aegean ηταν κατα 60 ευρω πιο ακριβη...[/b]

Λέγεται 'Yield Management'. Το EUR19 είναι για να γεμίσουν κάποιες θέσεις στο αεροπλάνο, όχι όλες. Όσο 'γεμίζει' η πτήση τόσο κρατάνε μερικές 'ακριβές' για τους business travellers, αυτούς που δεν μπορούν να προγραμματίσουν βδομάδες πριν, και θέλουν την ευελιξία αλλαγών. Συνήθως 'άλλος' πληρώνει τέτοια εισητήρια, και δεν τους 'λυπάμαι' καθόλου όταν πληρώνουν κάτι παραπάνω. Άρα άλλο το ένα προϊόν και άλλο το άλλο.

Το σίγουρο είναι ότι οι υπερβολικοί φόροι αεροδρομίων είναι βασικό εμπόδιο ανάπτυξης. Ένας ακόμα λόγος που δεν πρέπει να συνεχίζεται ο πίθος των Δαναίδων που λέγεται ΟΑ. Κάτσαμε να υπολογίσουμε πόσο θα μειωνώταν οι φόροι αεροδρομίων (όλων εκτός LGAV) αν δεν πληρώναμε τους ΟΑ-δες;

sorry αλλα μαλλον εννοω κατι αλλο...λεω πως εκλεισα economy..καθομουν στην καμπινα economy αλλα το καθισμα kai to seat pitch ηταν..bussiness...μαλλον το αεροπλανο πριν εκτελεουσε πτηση εξωτερικου που απαιτουσε περισσοτερες θεσεις bussiness..οποτε οταν απλως μετακινησαν την κουρτινα...εμεινα καποιες bussiness θεσεις στην economy πλευρα του αεροπλανου...και ημουν ενας απο τους τυχερους...αυτο υποθετω πως εγινε...
 
diontheo":1lygq5zt said:
(perimena apo periergeia afou exo eniaia xreosh aneksarthta me th diarkeia tou thlephonhmatos) gia na mou kleisoun thn grammh! apo tote den to ksanaprospathsa gia thn agaphmenh mou olympiakh!

Δεν είναι έτσι! Η χρέωση είναι αστική. Αυτό ωφελεί αυτούς που καλούν από επαρχία και συνδέεονται με την Αθήνα ώστε να χρεώνονται αστική κλήση και η ΟΑ να χρεώνεται το υπόλοιπο μέρος. Αν περίμενες 5 λεπτά, χρεώθηκες για μία αστική κλήση 5 λεπτών κ.ο.κ.

Η κατάσταση πάντως είναι απαράδεκτη σε σύγκριση με άλλες εταιρίες που λειτουργούν στην Ελλάδα. Η SAS έχει agent support με αστική χρέωση στην Αθήνα, αλλά η κλήση προωθείται στην Εσθονία (η συνεννόηση γίνεται στα αγγλικά). Οι άνθρωποι σου απαντούν με επαγγελματισμό και άμεσα (όσο πιο πολύ περιμένεις στη γραμμή, τόσο πιο πολύ χρεώνεται η εταιρία, οπότε το ζητούμενο είναι να σε εξυπηρετούν σύντομα). Η ΒΑ σε συνδέει με αριθμό 801-10-χχχχχ (= αστική χρέωση) με την Κύπρο, και πάλι σε εξυπηρετεί άμεσα. Η DL έχει δωρεάν αριθμό κλήσης που σε συνδέει με ελληνόφωνο υπάλληλο στο Λονδίνο (στις πλείστες των περιπτώσεων είναι Κύπριοι). Και πάλι η εξυπηρέτηση είναι υποδειγματική. Η LH και ΑF έχουν ειδική υπηρεσία υποστήριξης για γραφεία.

Δυστυχώς η ΟΑ δε φαίνεται να μπορεί να μας ικανοποιήσει και σε αυτόν τον τομέα. Παρά το γεγονός ότι οι υπάλληλοι είναι φιλότιμοι, είναι πολύ λίγοι και ο όγκος των τηλεφωνημάτων μεγάλος. Αν προσθέσουμε ότι το σύστημα της ΟΑ έχει αρκετές αδυναμίες (π.χ. στα λεγόμενα divided booking files) και δεν υπάρχει και agent support και ότι σε ιδιάζουσες περιπτώσεις πρέπει να περιμένεις για να σου λύσουν το πρόβλημα ο υπάλληλος ή η επόπτρια της βάρδιας, γίνεται αντιληπτό ότι οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες....
 
no frills":rlt5owp2 said:
μαλλον το αεροπλανο πριν εκτελεουσε πτηση εξωτερικου που απαιτουσε περισσοτερες θεσεις bussiness..οποτε οταν απλως μετακινησαν την κουρτινα...εμεινα καποιες bussiness θεσεις στην economy πλευρα του αεροπλανου...και ημουν ενας απο τους τυχερους...αυτο υποθετω πως εγινε...

Τα καθίσματα σ' ένα αεροσκάφος μάλλον είναι σταθερά (για μεγάλο χρονικό διάστημα - προφανώς μπορούν να μετακινηθούν π.χ. κατά τη διάρκεια της συντήρησης), και αυτό που αλλάζει είναι η θέση της κουρτίνας! Οπότε, συνήθως οι μπροστινές θέσεις έχουν καλύτερο seat pitch κτλ., ανεξάρτητα αν έχουμε πτήση εσωτερικού ή εξωτερικού... Μάλλον αυτό ήθελες να πεις κι εσύ, αλλά όπως γράφτηκε, φαίνεται ότι τα καθίσματα ήταν σε αυτή τη διαμόρφωση, μόνο και μόνο λόγω της προηγούμενης πτήσης! :roll: :roll:

Εντομεταξύ, στο topic αυτό, μιλάμε για ένα τηλεφωνικό νούμερο! :wink:
 
Top