3 πτήσεις, χωρίς φωτογραφίες... ATH-MUC-OSL-SVG

  • Thread starter Thread starter vassdel
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

vassdel

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2009
Μηνύματα
1.197
Likes
4
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Δεν είχα σκοπό να γράψω trip report. Δεν πήρα καν φωτογραφική μαζί μου. Το ό,τι συνέβη σήμερα όμως (και χθες), αξίζει μιας ειδικής μνείας, οπότε το παραθέτω - έστω όσο πιο απλά μπορώ, μιας και χωρίς φωτογραφίες, καταλαβαίνω πως θα είναι κάπως κουραστικό...



Μέρος 1ο: Η σχεδίαση
Ένα μήνα πριν:
Τότε περίπου παραλάβαμε τα simulator slots από την εταιρία και αρχίσαμε να προγραμματίζουμε τα ταξίδια μας στο Σταβάνγκερ. Αποφάσισα να κλείσω νωρίς τα εισιτήρια για να έχω "βολικές πτήσεις" - βολικές για μένα σημαίνει μόνο 2 πράγματα:
α) είναι αυθημερόν (εύκολο)
β) μπορώ να πάω από και προς το Βενιζέλο με Προαστιακό (από Μαγούλα) (πράγμα που τελικώς δεν είναι και τόσο εύκολο).
Έτσι τελικά κατέληξα στο
LH5915 20NOV SU ATHFRA 0815 1025

LH6230 20NOV SU FRAOSL 1130 1325

SK4025 20NOV SU OSLSVG 1430 1520
Αυτή ήταν η αρχή για ένα φαινομενικά απλό ταξίδι...


20 μέρες πριν:
Τότε ήταν που για υπηρεσιακούς λόγους έπρεπε να πάω το ταξίδι μία εβδομάδα πίσω. Πρόβλημα με τα εισιτήρια δεν αντιμετώπισα, αλλά ήθελα να αποφύγω την καθυστέρηση αυτή, για ένα πολύ συγκεκριμένο λόγο: λόγω μετακόμισης, στο καινούριο μου σπίτι δεν έχω internet, με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι ελαφρώς στην επικοινωνία και την πληροφόρηση. Παρόλα αυτά, όλα έβαιναν καλώς...
Το ταξίδι πήρε την εξής καταληκτική μορφή:
LH5917 27NOV SU ATHMUC 0830 1010 Airbus A320 operated by Aegean Airlines

LH6170 27NOV SU MUCOSL 1155 1410 Boeing 737-700 operated by Scandinavian Airlines

SK4039 27NOV SU OSLSVG 1625 1715 Boeing 737-800 operated by Scandinavian Airlines
Βάζω και λίγο χρώμα στο ριπόρτ...


1 μέρα πριν:
Σάββατο πρωί, κάθομαι στο σπίτι και σκέφτομαι: να κάνω web check-in ή όχι;
Για να κάνω, θα πρέπει να σταματήσω ό,τι δουλειά κάνω (και έχει πολύ δουλειά μια μετακόμιση, από ένα τεράστιο σε ένα μικρότερο σπίτι...) και να κάνω ένα ταξίδι 6 χιλιομέτρων στο πλησιέστερο νετ-καφέ.
Από την άλλη, αν δεν κάνω, θα προλάβω το πρωί να κατέβω από τον προαστιακό στις 07:15 και να έχω τσεκάρει εγκαίρως; Μάλλον όχι... Οπότε αναγκαστικά, έπρεπε να πάω σε νετ-καφέ. Η ώρα ήταν 10:30, όταν έκανα την πρώτη μου προσπάθεια...


Προσπάθεια #1#
Μπήκα στο site της Lufthansa, αφού δικό της ήταν το εισιτήριο. Παρόλες μου τις προσπάθειες, δεν τα κατάφερα. Έχασα όμως πολύτιμο χρόνο και έπρεπε να φύγω από το νετ άπραγος. Πήρα όμως το τηλέφωνο της Aegean, μπας και τα καταφέρω με αυτούς. Μετά από επικοινωνία με την Α3, επιβεβαίωσα πως το check-in για το πρώτο σκέλος θα μπορούσε να γίνει στο site της Aegean και όχι της Lufthansa. Να τα βράσω και τα codeshare σας και τις συμμαχίες σας. Επιστροφή στο νετ-καφέ.

Προσπάθεια #2#
Μπήκα στο site της Aegean και έκανα check-in για το Αθήνα - Μόναχο. Πήρα και σε φλασάκι το pdf με το boarding pass για να το εκτυπώσω σπίτι (είχε χαλάσει ο εκτυπωτής του νετ-καφέ - μιλάμε για ευχή του μητσοτάκη όλο το ταξίδι μου....). Μπήκα στο site της Lufthansa και προσπάθησα να τσεκάρω το δεύτερο σκέλος - ανεπιτυχώς. Βρήκα όμως το τηλέφωνο της Lufthansa -0027κάτι... πού να είναι αυτό άραγε;- και πήρα από το κινητό για να συννενοηθώ. Δυστυχώς, από το νετ-καφέ ούτε καλό σήμα είχα, ούτε άκουγα με όλους τους κάγκουρες γύρω μου να ουρλιάζουν παίζοντας WoW & DOTA. Έφυγα από το νετ για να βρω ησυχία. Μετά από 15 λεπτά κλήσης, βρήκα το σφάλμα: Ενώ έχω και κωδικό κράτησης και αριθμό πτήσης και αριθμό εισιτηρίου, αλλά και φυσικά συμπληρώνωνω όλα τα ανωτέρω μαζί με το ονοματεπώνυμό μου, η δουλειά ΔΕΝ μπορεί να γίνει, γιατί στο όνομα έγραφα VASILEIOS, ενώ θα έπρεπε να γράψω VASILEIOSMR :wall: :wall: :wall: Έλεος ρε μίστερ....

Προσπάθεια #3#
Μπήκα στο site της Lufthansa, έβαλα το σωστό όνομα (αλήθεια, μπορώ να αλλάξω το username μου στο φόρουμ σε VassMRdel;) και κατάφερα να τσεκάρω το 2ο σκέλος (Μόναχο - Όσλο). Για κάποιο μυστήριο λόγο, μου βγάζει μόνο τις σειρές 4-5-6 για επιλογή θέσης... 3 σειρές έχει μόνο το αεροπλάνο;;; Πάμε τώρα για το τρίτο... ώπααααα, δεν πάμε πουθενά. Η Lufthansa δεν μου εμφανίζει πουθενά το τελευταίο σκέλος. Ξαναμιλάω μαζί τους μέσω τηλεφώνου και μου λένε πως η πτήση αυτή είναι καθαρή Skandinavian και πως μπορώ να τσεκάρω μόνο από το δικό τους site. Efkaristo star alliance που θα έλεγε και ο Χάσελχοφ...

Προσπάθεια #4#
Μπήκα στο site της SAS και παλεύω να κάνω check-in. Τζίφος.
Παλεύω να βρω τηλέφωνο επικοινωνίας. Τζίφος.
Τα παρατάω και πάω σπίτι....



Με ζώνουν λίγο τα φίδια, γιατί ανησυχώ πως το πρωί θα φάω πόρτα στο αεροδρόμιο. Παίρνω τηλέφωνο τον ΟΑ701 και ζητάω βοήθεια. Αυτός βάζει το λιθαράκι του εδώ:
viewtopic.php?f=32&t=3906&st=0&sk=t&sd=a&start=960#p141797

....περνάνε 3 ώρες...
...και νέα από τον 701 δεν έχω...
Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο στην Α3 (επειδή οι κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο ήταν πολύ εξυπηρετικές και επειδή η κλήση εσωτερικού κοστίζει σαφώς λιγότερο :D ) και μου βρίσκουν τη λύση: Η SAS δέχεται το web-check-in 22 ώρες πριν την πτήση. Αφού πετάω Κυριακή στις 16:25 ώρα Νορβηγίας, έπρεπε να περιμένω ως τις 19:30 ώρα Ελλάδας, πριν επιχειρήσω να τσεκάρω.... Έλεος και πάλι...

Προσπάθεια #5#
Μπήκα στο site της SAS στις 21:30 το βράδυ. Πάλεψα όσο μπορούσα, αλλά δεν μπόρεσα να τσεκάρω. Ο λόγος; Δεν ήταν το πρώτο σκέλος της πτήσης και ως εκ τούτου, δεν μπορούσα να τσεκάρω μέσω διαδικτύου... εεε; Τί θέλει άραγε να πει ο ποιητής;;;

Απελπισμένος, γυρνάω σπίτι και κάνω ένα τελευταίο τηλεφώνημα στην Aegean:
"Αν πάω αύριο στο Βενιζέλο, με εισιτήριο για SVG αλλά τσεκαρισμένος μόνο για MUC & OSL, θα με δεχτούν στο baggage drop ή όχι;
Φυσικά, η πρώτη (εύκολη) απάντηση ήταν όχι, αλλά μετά από 16 λεπτά διαβουλεύσεων, πήρα την απάντηση που ήθελα: ΔΕΝ θα υπάρξει πρόβλημα...

Πέφτω για ύπνο κουρασμένος και ανήσυχος. Τι θα μου ξημερώσει η Κυριακή;

Hint: πολύ ενδιαφέρουσες καταστάσεις.... στη συνέχεια...
 
Μέρος 2ο: Το ταξίδι

2α) Ελευσίνα - Αεροδρόμιο
Παρόλο που το site του Προαστιακού έλεγε πως ο συρμός φτάνει στο αεροδρόμιο στις 07:15, λίγο πριν τις 7 είχαμε φτάσει. Σε χρόνο dt είχα παραδώσει βαλίτσα (tagged για Σταβάνγκερ) και είχα επιβεβαιώσει το τσεκάρισμά μου για Μόναχο και Όσλο. Όλα τέλεια. (εκτός από το 3,80 που πλήρωσα σε κάποιο καφέ για ένα φρέντο... ήταν και ο τελευταίος καφές που ήπια ποτέ σε αεροδρόμιο - period).

2β) ΑTH - MUC
με Α320 της Aegean. Όλη η πτήση σε 3 φράσεις:
1) Ο πιο entertainer κυβερνήτης. Η αναγγελία του ήταν και εγκάρδια και χαρούμενη και χαβαλετζίδικη. Τον απόλαυσα.
2) Το πιο όμορφο ΠΚ (πλήρωμα καμπίνας). 4 κοπέλες, όλες ιδιαίτερα όμορφες και φρέσκιες και νεαρές και με αληθινό χαμόγελο. Ακόμη κι αν ήταν ψεύτικο, ήταν αληθινά όμορφο.
3) Το πιο large πρωινό. Ομελέτα που σπάει κόκκαλα, γιαούρτι με μέλι, ψωμάκι(α) με βούτυρο και μαρμελάδες και ό,τι άλλο ζήτησα, ήρθε ASAP.

Ήταν η πρώτη μου πτήση με Α3 (λόγω συγκυρίας δεν είχα ξαναπετάξει μαζί τους - όχι πως έχω κάτι εναντίων των γλάρων...). Με γλύκαναν...



Μικρό ευτράπελο της πτήσης: Καθόμουν στην 11Α. Στην 11F, ένας τύπος, ίδιος με το γιατρό μας - φτυστός. Τον κόβω σε όλη τη διαδρομή, αλλά είμαι σίγουρος πως αν ο γιατρός πήγαινε Μόναχο μαζί με μένα, θα το ήξερα - αλλά μιας και δεν έχω διαδίκτυο τις τελευταίες 10-12 μέρες, έχω αμφιβολίες. Έβγαλε και μια γκουμούτσα τηλέφωνο (αυτά με το γιώτα μπροστά - i-phone, i-pad, i-ron, θα σας γελάσω) και τραβάει φωτογραφίες και βίντεο τα αεροπλάνα και την απογείωση... Τελικά, στο λεωφορείο από το αεροπλάνο για το τέρμιναλ, τον ρώτησα αν τον λένε Σωτήρη,μου απάντησε όχι και έδωσε τέλος στην αγωνία μου...

2γ) MUC - OSL
Μικρή κρυάδα στο gate: Διαλέγω πάντα θέση στην έξοδο κινδύνου, για να χωράνε τα πόδια μου. Εκεί λοιπόν που δίνω το boarding pass, μου βγάζει "αλλαγή θέσης'. Πάγωσα. Τους ρωτάω γιατί... Ήταν λόγω αλλαγής αεροσκάφους (από 737 σε 734). Απογοήτευση. Κοιτάω τη νέα μου θέση: 1F. Μη μιλάς καθόλου Μπιλ....

Εδώ η κατάσταση είναι διαφορετική. Η εμπειρία μαζεμένη. Στο in-flight magazine έχει φωτογραφία ένα πλήρωμα να κάνει pre-flight briefing. Στη φωτό είναι οι αρχαιότεροι της κάθε ειδικότητας. Η "αρχαιότερη" στη φωτό, ήτανε και ηγουμένη της πτήσης μου. Ένιωσα μια ασφάλεια γνωρίζοντας πως θα πετάξω με τόσο έμπειρο ΠΚ κι ας μην είναι τόσο όμορφο όσο το προηγούμενο.
Το αίσθημα της ασφάλειας χάθηκε, μόλις η ηγουμένη ξεκίνησε το passenger briefing. Τα είπε στα Αγγλικά-σουηδικά-Γερμανικά-Ελληνικά-Σουαχίλι και στη γλώσσα των Μάγια. Όλα ίδια μου φάνηκαν: I didn't understand Jesus...
Πήρα το περιοδικό με το on-board shopping και είδα πως πουλάγανε αναψυκτικά και σάντουιτς. Μαζί με την ανακοίνωση της ηγουμένης, κατάλαβα πως θα την βγάλουμε στην πείνα.
Προσθέστε και το γεγονός πως καθόμουν στην πρώτη σειρά και θα καταλάβετε γιατί όταν ήρθε μία εκ του πληρώματος fur etwas zu trinken απάντησα όχι. Ούτε νερό. Ούτε zu essen (για φαΐ). Νηστικός ο τύπος. Στραβώνει η κυρία και μου λέει δεν μπορεί, κάτι θα πιείτε. Ρωτάω αν έχει χυμό ντομάτας. Πηγαίνει μέσα και μου φέρνει 2 κουτάκια με έτοιμο χυμό bloody mary (χωρίς τη βότκα αλλά και χωρίς χρέωση). Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα. Κάτι κατάλαβα λάθος, οπότε και άρχισε το πανηγύρι. Δεν ξέρω αν η κυρία κατάλαβε πως είμαι buisiness class traveller λόγω της θέσης, ή απλά κατάλαβε πως έχω να φάω 3 χρόνια, αλλά οι δίσκοι έρχονταν σε τρελούς ρυθμούς. Έσκασα στο φαΐ.


Μικρό ευτράπελο της πτήσης: Η ηγουμένη μετά την προσγείωση, έκανε μια ανακοίνωση σχετικά με τις βαλίτσες. Νομίζω την έκανε στα Αραμαϊκά ή σε C++. Πάντως, ήταν σε κάποια γλώσσα που και πάλι δεν κατάλαβα. Τελικά, ρώτησα έναν συνεπιβάτη και μου είπε πως έχουμε όλοι την υποχρέωση να παραλάβουμε τις βαλίτσες μας, να περάσουμε τελωνείο και να ξανακάνουμε baggage drop. Δεν κατάλαβα για ποιό λόγο πρέπει να το κάνουμε αυτό και για ποιό λόγο δεν με ενημέρωσε κανείς εκ των προτέρων, ώστε να μην τραβήξω τόση αγωνία από την προηγούμενη μέρα.Ρώτησα την ηγουμένη και μου απάντησε πως είτε η Νορβηγία δεν είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, είτε πως η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι σε αυτόν τον πλανήτη. Αποφάσισα να μην ξαναρωτήσω τίποτα την ηγουμένη.

2δ) OSL - SVG
Στο αεροδρόμιο Gardemoen, είχα 2,5 ώρες αναμονή. Η μία κύλισε ομαλά και ευχάριστα, προσπαθώντας να εξηγήσω στους Νορβηγούς υπαλλήλους το πώς γίνεται η βαλίτσα μου να είναι checked-in για Σταβάνγκερ και να βρίσκεται στα χέρια μου, ενώ εγώ να είμαι τσεκαρισμένος για Όσλο και στα χέρια τους. Άλλη μισή ώρα χάθηκε στο security check, όπου αν με έπαιρνε, θα τους τσάκιζα: Ήμουν ο τελευταίος που πήγε για έλεγχο και πίσω μου δεν ερχόταν κανείς (φυσικά προσωρινά). Τα carry-on luggage όμως, αφού screen-αριστούν, πρέπει να φτάσουν στα χέρια του ταξιδιώτη.Για να φτάσει όμως το laptop μου σε εμένα, έπρεπε ο ηλίθιος σεκιουριτάς να κυλίσει την ταινία λίγο ακόμα χωρίς όμως να υπάρχει άλλο αντικείμενο πάνω της. Σύμφωνα με τα SOP's του (έλεος), δεν κούναγε την ταινία χωρίς να υπάρχει αποσκευή προς έλεγχο. Και έτσι περίμενα κάμποση ώρα, να έρθει ο επόμενος επιβάτης.... Απαύγασμα σοφίας.... Για να ηρεμήσω μπήκα λίγο στο internet και είδα πως στο Σταβάνγκερ είχε χαλάζι και ανέμους εντάσεως 85 χιλιομέτρων, με καθυστερήσεις και ματαιώσεις πτήσεων...

Η επιβίβαση στο 735 (και όχι 738 όπως μου είχαν τάξει) έγινε στην ώρα της. Άλλη περίπτωση εδώ: Κυβερνήτης, Συγκυβερνήτης και 4 άτομα ΠΚ - όλοι άντρες. Όλα τα είχε ο μπαξές σήμερα. Έκατσα στην 11Α (κινδύνου) και ήρθε ένας από το ΠΚ να μου εξηγήσει τα της πόρτας. Τον άκουγα να μιλάει για 5-6 λεπτά σε άπταιστα Σκανδιναυικά. Έχω την εντύπωση πως μου μίλησε και για άλλα - Πολιτική, καιρός, ίσως και αθλητικά. Ο τύπος πρέπει να είχε καταγωγή (μακρινή) από την Κάλυμνο. αλλιώς δεν εξηγείται το πως μιλούσε 5 λεπτά χωρίς να πάρει ανάσα. Τελικά του απάντησα: I agree with all you said and I know how to open the emergency exit, but I only speak english. Δεν με ξαναενόχλησε.

Επίσης, δεν με ενόχλησε καθόλου το ότι η πτήση ήταν γεμάτη μωρά - ένα εκ των οποίων είχε και ιδιαίτερα δυνατό κλάμα. Αναγνωρίζω την προσπάθεια που έκαναν οι γονείς του να το κρατήσουν ήσυχο, αλλά αυτό ήθελε απλώς να κλάψει για όλη τη διάρκεια της πτήσης...

Μικρό ευτράπελο της πτήσης: Λόγω ισχυρών ανέμων, είχαμε πολύ ισχυρές αναταράξεις. Κάθε φορά λοιπόν που το αεροπλάνο κλυδωνιζόταν, το μωρό σταμάταγε να κλαίει... μάλλον πάει για ελικοπτεράς....

Εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα όταν πετώντας πάνω από την νυκτερινή Νορβηγία - χαμηλά - είδα κάποια γιγάντια φωτεινά κτίσματα στο έδαφος: τεράστια θερμοκήπια με ηλιακές λάμπες που κάνουν τη νύχτα μέρα και φαίνονται από του διαόλου τη μάνα. Αυτά φροντίζουν να έρχονται τακτικά στο πιάτο μας τα "βιολογικά αγγουράκια" που ο ΑΒ τα πουλάει 8 ευρώ το κιλό...
Επίσης εντυπωσιάστηκα όταν ο καπετάνιος άναψε το landing light και αυτό φώτισε κατευθείαν πάνω στο κάλυμμα του κινητήρα - βαμμένο κατακόκκινο. τρομερά εντυπωσιακή εικόνα, μέσα στη νύκτα.
Εξίσου εντυπωσιακό και το πόσο πολύ μπορεί να δονείται ο εν λόγω κινητήρας σε σχέση με την άτρακτο, όταν σε χτυπάνε αναταράξεις από 50 μίλια άνεμο κοντά σε φιορδ. Τόσο, που δεν τον ξανακοίταξα...

Αλήθεια, αυτοί οι δύσμοιροι γιαπωνέζοι που πάνε τακτικά στο Ναρίτα και προσγειώνονται με κάθετο (οι επιβάτες), πόσα εσώρουχα αλλάζουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους; Έχω 3000 ώρες πτήσης και τα χρειάστηκα. Αυτοί πως αντέχουν;

Εν μέσω αναταράξεων, κλυδωνισμών και έντονης χιονο-χαλαζο-βροχόπτωσης, ο καπετάνιος έφερε το 735 στο κατώφλι του αεροδρομίου. 2-3 πλευρικά που μας χτύπησαν έκαναν και τους φαινομενικά ψύχραιμους να πιάσουν τα μπράτσα του καθίσματός τους. Τα thrust reversers τα είδα να βγαίνουν ελαφρώς νωρίτερα από το touch down, but who's gonna blame the captain? Αν και σκάσαμε λίγο στο διάδρομο, ο τύπος το άξιζε το προσγειωκρότημα. Δεν το έκανα, αλλά του έδωσα συγχαρητήρια βγαίνοντας...

Εδώ κανονικά κολλάει ένας καλός επίλογος, αλλά είμαι πτώμα και απλά σας λέω καληνύχτα. Χιονίζει κιόλας έξω.... :mrgreen:
 
ήμουν έτοιμος να πάω για ύπνο, άλλα όχι έβαλε ο Βασίλης νέα ιστορία κι έπρεπε να κάτσω να την διαβάσω. Ωραία ήταν, μια χαρά πριν το ύπνο. Καλύτερο κι απο χαμομήλι ;)
 
vassdel":3gtwj6iu said:
Μικρό ευτράπελο της πτήσης: Καθόμουν στην 11Α. Στην 11F, ένας τύπος, ίδιος με το γιατρό μας - φτυστός. Τον κόβω σε όλη τη διαδρομή, αλλά είμαι σίγουρος πως αν ο γιατρός πήγαινε Μόναχο μαζί με μένα, θα το ήξερα - αλλά μιας και δεν έχω διαδίκτυο τις τελευταίες 10-12 μέρες, έχω αμφιβολίες. Έβγαλε και μια γκουμούτσα τηλέφωνο (αυτά με το γιώτα μπροστά - i-phone, i-pad, i-ron, θα σας γελάσω) και τραβάει φωτογραφίες και βίντεο τα αεροπλάνα και την απογείωση... Τελικά, στο λεωφορείο από το αεροπλάνο για το τέρμιναλ, τον ρώτησα αν τον λένε Σωτήρη,μου απάντησε όχι και έδωσε τέλος στην αγωνία μου...

Ωωω, αγαπητέ, με συγκονεί ιδιαίτερα η μνεία σου εις το ταπεινό πρόσωπό μου.

Βρε λες να ταξίδευε ο κλώνος μου για Μόναχο? Απ' την άλλη φωτογραφίζω ΤΑ ΠΑΝΤΑ με φωτογραφική μηχανή και όχι με κινητό. Άρα ο κάγκουρας ο διπλανός σου ΔΕΝ ήταν εγώ. Απολαυστική η Οδύσσειά σου στα γρανάζια της Αστροσυμμαχίας. Μου έχει τύχει και σε μένα σε codesharing πτήση να τραβάω τα πάνδεινα μέχρι να κλείσω τη θέση που θέλω. Ίσως ένα μικρό feedback προς τις εταιρείες να βελτιώσει το πρόβλημα.

Αναμένομεν τη συβνέχεια, ελπίζοντας να συναντήσεις το Νορβηγό κλώνο μου (θα τον γνωρίσεις εύκολα, ψηλός, ξανθός με φαρδιές πλάτες, αρρενωπός...)
 
flying Doc":2vnfk948 said:
Αναμένομεν τη συβνέχεια, ελπίζοντας να συναντήσεις το Νορβηγό κλώνο μου (θα τον γνωρίσεις εύκολα, ψηλός, ξανθός με φαρδιές πλάτες, αρρενωπός...)
Έτσι, έτσι :lol:
Δεν είμαι και στην καλύτερη διάθεση φέτος... έχω πολλά ταξίδια να κάνω, έχει και χάλια καιρό εδώ...
Γιαυτό και δεν πήρα ούτε φωτογραφική, ούτε κάμερα, αλλά ούτε και είχα σκοπό να γράψω κάτι (αν και με αυτό που είπες για το feedback με ενέπνευσες και θα στείλω ένα χεστήριο τηλεγράφημα στους Γερμανούς...).

Πάντως, αν συναντήσω τέτοιο κλώνο και τον μπερδέψω με εσένα, θα γράψω κι άλλο report :mrgreen: ...
 
Η SAS κάνει διαχείριση των κρατήσεών της μέσω δύο διαφορετικών συστημάτων. Ανάλογα με το σε ποια χώρα και με ποιο τρόπο έχεις κλείσει ένα εισιτήριο της SAS, το PNR είτε δημιουργείται μέσω του Amadeus, είτε δημιουργείται στο ίδιο το σύστημα κρατήσεων της SAS, το ResAid. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάποια hick-ups :? κατά την προσπάθεια πραγματοποίησης check-in μέσω της ιστοσελίδας, όταν εισάγεται ο κωδικός του ResAid. Παλιότερα, συνηθίζαμε να περνάμε κάποιο FOID μέσα στην κράτηση (π.χ. κάρτα μιλίων) και το πρόβλημα λυνόταν. Ήταν μία εντολή "σιδηρόδρομος", αλλά θυμάμαι ότι μετά άνοιγε το check-in μέσω της ιστοσελίδας για την πτήση. Πριν από ένα χρόνο, η SAS υπέγραψε συμφωνία με την Amadeus, για την πλήρη εγκατάσταση της Amadeus Altea και κατάργηση του ResAid. Μέχρι την εγκατάστασή της, κάντε υπομονή.
 
Top