4 ptiseis AUG04-SEP04, 1 x AEGEAN, 2 x Olympic, 1 x Condor

  • Thread starter Neki
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Neki":zp53vhrz said:
Skelos nummero 2:

Irthe lipon o keros na apoxaretisoume to soi mou ke na sinexisume tin adia mas se merika nisakia tou aigeou. Ksipnondas ta xaramata ke meta apo 45 lepti diadromi apo komotini ftasame ligo prin tis 6 to proi ston aerolimena tis Alexandroupolis. Eki apeuthias sto check-in, dosame tis aposkeues mas ke pirame ta borading pass gia tis ptiseis AXD - ATH - HER.

To aerodromio sxedon adio. Meta apo ena sanduitsaki perasame to security-check ke perimename stin aithusa anamoneis.

Date:25-08-2004
Route: Alexandroupoli - Athina
Airline/Flight No/Time: Olympic Airlines, OA 941, 07:15

Aircraft: 737-400, SX-BKI


Siga siga h aithusa gemize ke den argise ke na erthei h wra ths epibhbashs.

To aeroskafos mas itane to SX-BKI. Edo merikes photos 1 2 3 4

H apogeiosei kathisterese giro sto 15 lepto, logo oti perimename enan epibati, o opios prepei na ixe epikinonisei me ta atoma tis olympiakis oti vriskete sto dromo. Efoson ke autos o kirios eftase, boresame epitelos na ksekinisoume.

To esoteriko tou skafous katharo, ta kathismata optika fenondusan san kenurgia ke to seat pitch polu aneto :D (kamia sxesei diladi me to esoteriko tu BBU tis AEGEAN ;) ) Ta petsetakia ixane ke to sima ton olymbiakon agwnwn opos vlepete :)

Amesos meta tin apogeiosh (pic2) to pliroma prosfere neraki ke xymo portokali.
H plhrothta itane giro sto 60-70% ke h ptish dixos tipota to idietero.

Etsi ftano ke amesos stin ora (thatane peripou 08:05) pou konteuame sto aerodromio tis athinas opou katafera na vgalo auti tin photo . Edo vlepoume tin armada ellinikon plion pou ksekinaei kathimerina apo pirea gia ta nisia ton kykladon. Apo aristera to Flying Cat Vodafone tis Hellas, stin mesi ena Blue Star ke deksia to AIOLOS. Apo piso pali ena tis Hellas Lines ke ena tis Blue Star. Distixos eprepe na mikreno tin Photo ke etsi den fenonde ta ploia ke toso kala :(

Kato mas vlepete ligaki apo athina opou akolouthise ena fowero touchdown to opio to niosane oloi :D

Kathos kilusame akomi mia foto apo merika aeroskafi tis olympiakis .

Bathmologia: 8-9/10

Sto aerodromio vrethikame me enan palio simathiti mou ton opio ixa na ton do kati xronakia ke autos itane ke o logos pou den pirame tin ptisi gia HER stis 09 ke pou ixe alla autin stis 12:30.

Date:25-08-2004
Route: Alexandroupoli - Athina
Airline/Flight No/Time: Olympic Airlines, OA 506, 12:30
Aircraft: 737-400,


Perimenontas to push back evgala ta dipla mas vriskomena aeroplana... ena A320 tis Air France ke ena IL-96 tis Aeroflot.

Ke se autin tin ptisi servirane neraki ke xymo portokali. H plhrothta itane giro sta 85%.

Traviksa ke apo mia fotografia ta nisakia ta opia tha episkeuomuna meta tin kriti , edo i IOS ke i Santorini :D

Alla pola gia autin tin ptisi den thimame ke etsi klino ke edo pera.
To trito skelos me tin Condor tha akolouthisei apo vdomada :)

ByeBye
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ TRIP REPORT ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!! :D :D :D
 
super report

perimenoume tin synexeia

vale kai times eisitiriwn an thimasai



axel-nektarios
 
Neki":3mkuda0c said:
Skelos nummero 2:

H apogeiosei kathisterese giro sto 15 lepto, logo oti perimename enan epibati, o opios prepei na ixe epikinonisei me ta atoma tis olympiakis oti vriskete sto dromo. Efoson ke autos o kirios eftase, boresame epitelos na ksekinisoume.

Ellas to megaleio sou...Ti allo na pw....


Etsi ftano ke amesos stin ora (thatane peripou 08:05) pou konteuame sto aerodromio tis athinas opou katafera na vgalo auti tin photo . Edo vlepoume tin armada ellinikon plion pou ksekinaei kathimerina apo pirea gia ta nisia ton kykladon. Apo aristera to Flying Cat Vodafone tis Hellas, stin mesi ena Blue Star ke deksia to AIOLOS. Apo piso pali ena tis Hellas Lines ke ena tis Blue Star. Distixos eprepe na mikreno tin Photo ke etsi den fenonde ta ploia ke toso kala :(

Apo tin xroniki stigmi pou anafereis,symperainw oti ta ploia itan:
to Flying Cat 2 (kai oxi Vodafone,aplws i Vodafone diafimizetai mesw tis HFD),
to Blue Star Paros,
to AIOLOS EXPRESS 2,
(pithanws) to Express Santorini
kai teleftaio to Blue Star Ithaki.

An eixate perasei liga lepta nwritera panw apo to idio simeio,tha evlepes kai tin armada twn ploiwn pou ksekinoun kathikmerina gia ton Argosarwniko:)

Poly wraio trip report kai poly wraies oi fwtos.Anamenoume tin synexeia..
 
Skelos nummero 3 (ke teleuteo ;) ):

05-09-2004 ...mera kiriaki...vriskomastane stin Io, ena polu oreo elliniko :?: nisaki sta xeria ksenon touriston :D
Mia ke i ptisi mas tha ginotane tin deutera stis 20:20 ixame kanonisei na pername ena Flying Cat pou tha efeuge giro stis 4 to apogeuma ke tha ithele tria tetarta gia Santorini. Etsi tha ftaname giro stis 6 sto aerodromio ke ola tha itane mia xara... Omos, to AIGEO ixe sikosei edo ke dio meres arketa bofor, me sinepia apo extes to apogeuma na min iparxei ploio na erxete pros Ios. Etsi opos katalavenete o fowos mas oti tha xaname tin ptisi mas itane arketa megalos. Pros megali mas tixi omos, mas idopiisane apo to touristiko grafio oti stis 22 to vradi ksekinise ena ploio tis Hellas Express apo pirea, to opio tha eftane ligo meta tis 6 to proi stin IO me proorismo tin Santorini. Etsi ke emeis ksipnondas ta xaramata, pernontas to legomeno ploio ke katopin ena leoforio apo limena gia aerodromio ftasame giro stis 10:30 sto aerodromio tis santorinis :)

Ekei loipon, psaxnontas gia to katastima fulakseis aposkeuon ti diapistonume? sosta ;) ...adika psaxnume, dioti kati tetio sto aerodromio tis santorinis den iparxei :evil:

Ekso apo to aerodromio omos, giro sta 300 m, iparxune merika estiatoria, sto ena apo ta opia boresame ke afisame gia merikes ores tis valitses mas dixos na mas zitisune kan xrimata. Etsi loipon meta apo ligaki taleporia boresame ke pigame gia liges oritses na dume ta FIRA tis Santorinis :D

Prin omos pame pros tin xora evgala ke merikes photo ...
738 HLF , 738 HLF+Lauda ke ATR Olympic

Date:06-09-2004
Route: Santorini - Frankfurt
Airline/Flight No/Time: CONDOR, DE 1533, 20:20 - 22:25
Aircraft: A320, D-AICC


Anoiksane 3 check-in. H bording card pou sou dinane itane ena xartaki me to onoma tis etairias apano ke ena skitzo apo ena aeroplano (767-300 ke as petusame emeis me ena A320), opou topothetusane ena autokolito me to nummero tis theseis sou. H mia kopela sto ena ckeck-in ixe tis theseis brosta, h allh stin mesi ke h trith tis theseis piso sto aeroskafos me tin sinepia na akous "Maria, dose mou dio theseis brosta parakalo"...meta h allh zituse stin mesh ktl. Auto fisika kathisterize to check-in gia ligo, alla ok, ti na kanane ke oi kopeles. Oi theseis mas itane 23E+F.

Prin perasume apo to security evgala akomi merikes foto apo ena 737-800 me winglets (OE-LNQ) tis LAUDA (den ine to aeroskafos pou idate stis pio pano fotografies):

1, 2 ke 3

H aithusa anamoneis mikri h opia gemise polu grigora mia ke perimenane ke epiwates gia tin ptisi pros athina me tin olympiaki. H ptish auti tha ginontan me to "leuko" 733 (EC-IOR) to opio ixe ftasi ligo prin to A320. Efoson omos eftase ke to airbus ke parkare dipla apo to asprouliko boeing , den argise ke na ksekinisei h epiwiwash.

Me to leoforio mas pigane sto aeroskafos. To 320 ixe akomi tin epigrafi THOMAS Cook me to gnosto powered by CONDOR. Prin anebw tin pisinh skala akomi ena foto apo to 733. Apano evgala akomi mia apo to 320ri.

To aeroskafos apo mesa katharo me polu kalo seat pitch ke me othones oi opoies diksane to video gia to safety, dio mikra astia ergakia ke fisika to airshow. Meta apo tis teleutees ptiseis me 733 ke 734 to A320 emiaze na pezei se mia allh "LEAGUE" ke kapos ekane entuposh pos itane arketa pio "polutismeno" aeroskafos kirios se sxesei me to 733 tis AEGEAN :D . Isos auth h paratirish na ine gia merikous paratravigmenei, alla emena ondos auti thn entuposh mou ekane ekinh tin stigmh.

O pilotos fenotane polu sta kefia tou autin tin mera. Mas ipe pos pire tin adia apo to tower meta tin apogeiosh na minei sta 300m, opou tha eperne mia strofi pros ta deksia ke etsi tha mas dinontan h euekeria na apolausume to nisi gia alli mia fora :D Ontos itane polu entuposiako olo auto to skiniko ke etsi den mas xalase ke toso pou gia fagito mas ferane na fame mono ena sanduitsaki + ena idos chesscake ;)

Argotera o pilotos mas ksanamilise ke mas ipe tin route gia frankfurti tin opia omos den tin thimame allo. Gia alli mia fora kathos vriskomastan pano apo to monaxo akugete h fonh tou pilotou nas mas leei gia ton ton kero tis frankfurtis ke oti siga siga arxizume ke me tis diadikasies prosgioseis... ke katopin mas iposxethike pos gia simera tha mas afisei isixous. Omos den tirisei ton logo tou ke mas ksanaenoxlise o typos ;) Petontas pano apo to Würzburg mas leei "Signomi pou sas ksanaenoxlo alla den boresa na min sas to anafero ...apo ta aristera sas vlepete ena polu oreo theama apo pirotexnimata...apolauste to"...ke sinexise "ke ine pragmati i teleutea fora simera pou sas enoxlw " ipe gelondas...

Ftasame ston proorismo mas ke parkarame dipla apo ena A320 tis Austrian.
Itane mia euxaristh ptish dixos anataraxes ke me enan polu kefato piloto :D

Bathomologia:9/10
H timi tou eisitiriou itane 178 EURO ke auto pou me pareksenepse itane oti anti ta sinithismena eleuthera 20 kila epitrepotane 30 kila waros. Na anafero akomi oti h plirothta stin ptish auth itane 100%.
 
Τελικά, αυτοί οι "κεφάτοι πιλότοι" που αναφέρεις, Neki, είναι το καλύτερο IFE!!! Και ειδικά όταν κάνουν...κολπάκια για να απολαύσεις καλύτερα το σκηνικό από κάτω!
Neki":3o6gv4kb said:
Mas ipe pos pire tin adia apo to tower meta tin apogeiosh na minei sta 300m, opou tha eperne mia strofi pros ta deksia ke etsi tha mas dinontan h euekeria na apolausume to nisi gia alli mia fora
Όσες εξωτερικές κάμερες και όσες οθόνες στην καμπίνα και να βάλουν οι εταιρίες, αυτό δε συγκρίνεται με τίποτα!
 
George":1cct2qly said:
Τελικά, αυτοί οι "κεφάτοι πιλότοι" που αναφέρεις, Neki, είναι το καλύτερο IFE!!! Και ειδικά όταν κάνουν...κολπάκια για να απολαύσεις καλύτερα το σκηνικό από κάτω!
Neki":1cct2qly said:
Mas ipe pos pire tin adia apo to tower meta tin apogeiosh na minei sta 300m, opou tha eperne mia strofi pros ta deksia ke etsi tha mas dinontan h euekeria na apolausume to nisi gia alli mia fora
Όσες εξωτερικές κάμερες και όσες οθόνες στην καμπίνα και να βάλουν οι εταιρίες, αυτό δε συγκρίνεται με τίποτα!

Nai ontos, alla distixos tetioi pilotoi spanizune...pandos autos o pilotos ondos to ixe kataferei na entiposiasei sxedon ollous tous epiwates, afou ke pou perimename gia tis aposkeues akuges pou o kosmos to sizituse ke elege proti fora mas etixe toso kalos pilotos ktl...
 
Πόσο εύκολο είναι να εντυπωσιάσεις έναν επιβάτη, δείχνει πάρα πολύ όμορφα το trip report σου, φίλε Neki. Ένα πολύ καλό παράδειγμα προς όλες τις εταιρείες και όλους του κυβερνήτες αυτός ο πιλότος. Χωρίς IFE και χωρίς μεγάλα έξοδα, απλά μέσω της «αγάπη» του κυβερνήτη για το επάγγελμά του.

Αυτές οι λεπτομέρειες είναι που μένουν στο μυαλό ενός επιβάτη και που θα τον κάνουν και την επόμενη φορά να επιλέξει και πάλι την συγκεκριμένη εταιρεία. Ας ήταν όλοι έτσι και τι άλλο θα θέλαμε ... :oops:
 
nomizw oti to teleytaio skelos itan kai makran to kalytero e?
teleio report, thank you Neki.
mas evales stin mageia tis ptisis!

pantws, me tetoio piloto, aporw pws kai den piges na mpeis sto cockpit!

kai mia erwtisi.
ayto to teleytaio skelos, pote to ekleises kai pws?

pantws ola ta lefta itan to
"Maria, dose mou dio theseis brosta parakalo"...

:thx::thx::thx:
 
Top