Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόνο εξαργύρωσης λεει η ανακοίνωση
 
Επίσης το κάνω το δρομολόγιο EWR-ATH 3 φορές το χρόνο, ως gold επειδή είναι codeshare λογικά θα έχω access στο lounge σωστά;
Κιας τοχω κλείσει μέσω Emirates
 
Gold στην A3? Όχι, λόγω του οτι ειναι codeshare. Αν ήταν με United ναι. Η συνεργασία εχει να κανει μονο με συγκέντρωση μιλίων εξαργύρωσης και award tickets.
Στην αναζήτηση των award tickets έχει προστεθεί η Emirates λόγω αυτής της συνεργασίας. Πιο πριν ειχε μόνο της εταιριες της Star Alliance.
Βέβαια αν ειναι business ναι
Post automatically merged:

Θέλω να οω πως δεν γινεται καποιο status match ετσι ώστε να εξισωθεί το star alliance gold με το αντίστοιχο των skywards
Post automatically merged:

Πάντως μπορείς να το ρωτήσεις και στην Gold γραμμή για σιγουριά. Μπορεί να υπάρχει και αυτο στην συνεργασία.
 
Last edited:
Πάντως στη δικιά μου περίπτωση η πίστωση των μιλίων αργεί χαρακτηριστικά... έχει περάσει πάνω από μήνας που έχω ζητήσει την πίστωση των μικρών σε πτήση της emirates και ακόμη περιμένω.
 
Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς πως μπορώ να κάνω αναβάθμιση μόνο στο ένα σκέλος μιας κράτησης που αποτελείται από 2 πτήσεις από την εφαρμογή. Παλαιότερα τηλεφωνικά γινόταν, με το app ;
 
Πήγαινε στις αναβαθμίσεις στο προφίλ σου και θα δεις τι μπορείς να αναβαθμίσεις γιατι σου βγάζει ολες τις κρατήσεις και αν αναβαθμιζονται ή οχι
 
Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς πως μπορώ να κάνω αναβάθμιση μόνο στο ένα σκέλος μιας κράτησης που αποτελείται από 2 πτήσεις από την εφαρμογή. Παλαιότερα τηλεφωνικά γινόταν, με το app ;
Από το app μπορείς να το κάνεις εύκολα (επιλέγεις το σκέλος).
 
Εντόπισα το πρόβλημα. Κολλάει η εφαρμογή. Τώρα μου ανοίγει την μπλε μπάρα και ξεδιπλώνει τις πτήσεις από κάτω αλλά δε κάνει δεξιά αριστερά οπότε δε μπορώ να δω τη δεύτερη πτήση. Έκανα μετά από 8 προσπάθειες αίτημα για μια πτήση στο πρώτο σκέλος, αλλά καθώς δε πάει δεξιά αριστερά δε μπορώ να επιλέξω στο 2ο σκέλος τη δεύτερη πτήση. Θενκς
 
Αυτό μου είπαν και στο τηλεφωνικό κέντρο. Έχει θέμα η εφαρμογή αλλά θα το φτιάξουν.
 
Top