Δυστυχώς, στις 7/4/2014 καταργούνται τα Registered Facilities δηλ κυρίως οι σχολές χειριστών ιδιωτικών αεροσκαφών των αερολεσχών. Από τις 7/4/2014 και μετά τα RF πρέπει να λειτουργούν με δομή επαγγελματικών σχολών και θα ονομάζονται πλέον Approved Training Organizations (ATO) και θα μπορούν να παρέχουν εκπαίδευση σε κάθε αντικείμενο (δηλ CPL, IR, ME, MCC κλπ) όπως κάθε επαγγελματική σχολή.
Η εξέλιξη αυτή δηλ το κλείσιμο των RF των αερολεσχών θα έχει ως αποτέλεσμα τη μεγάλη αύξηση των τιμών των εκπαιδεύσεων για τα ερασιτεχνικά πτυχία διότι η λειτουργία τους ως ΑΤΟ είναι πολύ δαπανηρή υπόθεση.
Μέχρι στιγμής, τα RF που θέλουν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους έχουν υποβάλει στην ΥΠΑ τα νέα εγχειρίδια και μερικά έχουν πάρει άδεια ΑΤΟ.
Κρίμα που λήγει έτσι η ρομαντική εποχή των σχολών των αερολεσχών, με τους άμισθους εκπαιδευτές, με την ερασιτεχνική δομή και την εθελοντική προσφορά υπηρεσιών και χρημάτων από τους λάτρεις της γενικής αεροπορίας κλπ κλπ.
Η εξέλιξη αυτή δηλ το κλείσιμο των RF των αερολεσχών θα έχει ως αποτέλεσμα τη μεγάλη αύξηση των τιμών των εκπαιδεύσεων για τα ερασιτεχνικά πτυχία διότι η λειτουργία τους ως ΑΤΟ είναι πολύ δαπανηρή υπόθεση.
Μέχρι στιγμής, τα RF που θέλουν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους έχουν υποβάλει στην ΥΠΑ τα νέα εγχειρίδια και μερικά έχουν πάρει άδεια ΑΤΟ.
Κρίμα που λήγει έτσι η ρομαντική εποχή των σχολών των αερολεσχών, με τους άμισθους εκπαιδευτές, με την ερασιτεχνική δομή και την εθελοντική προσφορά υπηρεσιών και χρημάτων από τους λάτρεις της γενικής αεροπορίας κλπ κλπ.