7 Aπριλίου 2014, το τέλος των RF

  • Thread starter Thread starter C421
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Δυστυχώς, στις 7/4/2014 καταργούνται τα Registered Facilities δηλ κυρίως οι σχολές χειριστών ιδιωτικών αεροσκαφών των αερολεσχών. Από τις 7/4/2014 και μετά τα RF πρέπει να λειτουργούν με δομή επαγγελματικών σχολών και θα ονομάζονται πλέον Approved Training Organizations (ATO) και θα μπορούν να παρέχουν εκπαίδευση σε κάθε αντικείμενο (δηλ CPL, IR, ME, MCC κλπ) όπως κάθε επαγγελματική σχολή.
Η εξέλιξη αυτή δηλ το κλείσιμο των RF των αερολεσχών θα έχει ως αποτέλεσμα τη μεγάλη αύξηση των τιμών των εκπαιδεύσεων για τα ερασιτεχνικά πτυχία διότι η λειτουργία τους ως ΑΤΟ είναι πολύ δαπανηρή υπόθεση.
Μέχρι στιγμής, τα RF που θέλουν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους έχουν υποβάλει στην ΥΠΑ τα νέα εγχειρίδια και μερικά έχουν πάρει άδεια ΑΤΟ.
Κρίμα που λήγει έτσι η ρομαντική εποχή των σχολών των αερολεσχών, με τους άμισθους εκπαιδευτές, με την ερασιτεχνική δομή και την εθελοντική προσφορά υπηρεσιών και χρημάτων από τους λάτρεις της γενικής αεροπορίας κλπ κλπ.
 
Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε ποιά RF έχουν πάρει ήδη άδεια για ATO, ποια αναμένουν και ποια δεν σκέφτονται να ζητήσουν άδεια.
 
Απ όσο ξέρω άδεια ΑΤΟ έχουν πάρει οι Αερολέσχες Μεσογείων και Δεκελείας.
Η Αερολέσχη Αθηνών δεν το σκέφτεται.
Αδεια ΑΤΟ έχουν ζητήσει τα RF των υπερελαφρών (δεν ξέρω τίποτε γιαυτό).
Η Αερολέσχη Αρκαδίας (με δευτερεύουσα έδρα τα Μέγαρα) δεν σκέφτεται να ζητήσει άδεια ΑΤΟ γιαυτό και έχει κατεβάσει πάρα πολύ χαμηλά τις τιμές για τα ερασιτεχνικά πτυχία ώστε "όσοι προλάβουν θα δουν τον Κύριο" μέχρι τις 6/4/2014, τελευταία μέρα εκπαίδευσης... Κρίμα βέβαια γιατί πρόκειται για πολύ παραγωγική αερολέσχη -πέρυσι έδωσε 12 πτυχία αν δεν κάνω λάθος- αλλά δεν μπορεί να αντέξει στον κύκλο εξόδων που απαιτεί ένα ΑΤΟ. Πάντως θεωρώ υπερεπαρκή χρόνο μέχρι τις 6/4/2014 για την εκπαίδευση ενός ερασιτέχνη χειριστή διότι -απ όσο ξέρω- στην Αερολέσχη Αρκαδίας οι 45 ώρες μπαίνουν σε 22 πτήσεις. Εννοείται, οτι η 6/4/2014 είναι η τελευταία μέρα εκπαίδευσης αέρος. Αυτό σημαίνει οτι αν κάποιος τον Απρίλη χρωστάει μαθήματα στη ΣΠΟΑ ή θέλει τον Απρίλη ν αρχίσει να γράφει μαθήματα στη ΣΠΟΑ, μπορεί άνετα να έχει τελειώσει την αεροεκπαίδευσή του στις 6/4/2014 και αφού περάσει τα μαθήματα να πάει την εξέταση με το αεροπλάνο της αερολέσχης αφού στις 6/4/2014 κλείνει το RF και όχι η αερολέσχη.
 
Δηλαδη ποσο απλο θα ειναι για μια πρωην RF νυν ΑΤΟ να δινει πτυχιο IR αφου θα ειναι ATO οπως και οι επαγγελματικες σχολες?
 
Καθόλου δύσκολο. Το ΑΤΟ θα υποβάλει το training manual part της εκπαίδευσης που θέλει να παράσχει, η ΥΠΑ θα επιθεωρεί, θα εγκρίνει και θα αδειοδοτεί. Πχ είμαι το ΑΤΟ Αερολέσχης Λάρισας και έχω αρχικά την έγκριση να παράσχω εκπαίδευση PPL. Aποφασίζω να παράσχω εκπαίδευση IR. Θα υποβάλω στην ΥΠΑ ένα πρόσθετο Training Manual εντός του οποίου θα περιγράφω πώς γίνεται η εκπαίδευση του IR. Θα έρθει η επιθεώρηση από την ΥΠΑ, να δει αν έχω το σχολείο εδάφους, τα βιβλία, τα βοηθήματα, τους εκπαιδευτές, τα αεροπλάνα (δικά μου ή νοικιασμένα) κλπ και θα μου δώσει την άδεια. Αρα εάν ένα ΑΤΟ πληροί τις προϋποθέσεις για κάποιες εκπαιδεύσεις, θα ανταγωνίζεται στα ίσια τις επαγγελματικές σχολές στο ίδιο αντικείμενο διότι το ΑΤΟ είναι επαγγελματική σχολή πλέον...
 
Top