Aegean marketing

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν θέλανε, θα μπορούσαν να το οργανώσουν όπως π.χ. η SK που το light ναύλος σου δίνει τελευταίο group στην επιβίβαση (group 5), οπότε τους τσιμπάνε όλους εκεί. Αλλά και αυτή η μιζέρια που υποβάλουν τους υπαλλήλους της Goldair να ζητάνε π.χ. από γυναίκες (σε Golight) να βάλουν την τσάντα τους (που ομολογουμένως είναι μικρή) στην αποσκευή (ειδικά όταν φαίνεται πως κάλλιστα χωράει) μόνο και μόνο επειδή έχουν δύο κομμάτια, ε, είναι λίγο αστεία.

Καλό να εφαρμόζουμε τους κανονισμούς, αλλά και να κάνουμε και μια σωστή ερμηνεία με βάση τα δεδομένα. Αυτά βλέπει η Sky και βγάζει τέτοιες διαφημίσεις.
PHOTO-2025-07-26-21-49-17.jpg
 
Σε όποια κυρία δεν αρέσουν οι περιορισμοί του Light της Aegean, μπορεί κάλλιστα να ταξιδέψει με τη Sky. Οι υπόλοιποι πάντως δεν φταίμε σε κάτι να σκάμε λεφτά για ναύλο Comfort Flex και να ψάχνουμε που θα βολέψουμε τα πράγματα μας γιατί κάποιες κυρίες θέλουν και τη χειραποσκευή τους και τη γυναικεία τσάντα τους και τα ψώνια από το duty free και όλα βολεμένα στο ντουλαπάκι.
 
Καταρχάς ας μην είμαστε σεξιστές - το έχουν ζητήσει και σε μικρά αντρικά τσαντάκια που εκ των πραγμάτων δε τα βάζεις ούτε πάνω στα ντουλαπάκια και που εφόσον τα βάλεις μέσα να περάσεις το gate θα το βγάλεις μετά.

Κατά τα άλλα συμφωνώ με αυτό που λες, η απάτη του comfort flex είναι μεγάλη - το point μου είναι πως το πρόβλημα δε λύνεται με το υπάρχον σύστημα ελέγχου που γίνεται συνήθως στο gate πριν αρχίσει η επιβίβαση αλλά πχ με ένα group based boarding system.

Για να δούμε τι θα γίνει και με την ευρωπαϊκή νομοθεσία που θέλει να επιβάλει και carryon και προσωπικό αντικείμενο στο ναυλο και πρέπει να έχουν πέσει με τα μούτρα όλες οι εταιρείες να το εμποδίσουν
 
Καλα αυτο συμβαίνει και στην sky. Έχω ακουσει άπειρες φορες να απειλούν οτι θα βάλουν τυχαία βαλίτσες κάτω σε πύλες της sky παραδίπλα.
Όμως πολυ σημαντικό όντως. Παίρνει τη μπάλα και άλλους επιβάτες
 
Αλλά και αυτή η μιζέρια που υποβάλουν τους υπαλλήλους της Goldair να ζητάνε π.χ. από γυναίκες (σε Golight) να βάλουν την τσάντα τους (που ομολογουμένως είναι μικρή) στην αποσκευή (ειδικά όταν φαίνεται πως κάλλιστα χωράει) μόνο και μόνο επειδή έχουν δύο κομμάτια, ε, είναι λίγο αστεία.
@jerry εσύ δεν επιχειρηματολόγησες με τον τρόπο μεταχείρισης προς τις γυναίκες; Και με χαρακτηρίζεις εμένα σεξιστή γιατί ανταπάντησα στα λεγόμενά σου;
 
Για να δούμε τι θα γίνει και με την ευρωπαϊκή νομοθεσία που θέλει να επιβάλει και carryon και προσωπικό αντικείμενο στο ναυλο και πρέπει να έχουν πέσει με τα μούτρα όλες οι εταιρείες να το εμποδίσουν

Δύσκολα θα αλλάξει κάτι πριν το 2027. Και αυτό αν δεν υπάρξουν αντιρρήσεις από μέλη που έχουν μεγάλες loco (Ιρλανδία, Ουγγαρία κ.ά)

Αν έχω καταλάβει σωστά τις διαδικασίες, το Ευρωκοινοβούλιο ψήφισε την αναθεώρηση του κανονισμού για δωρεάν χειραποσκευή και τώρα η απόφαση πάει στο συμβούλιο/σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών. Οι υπουργοί θα υπερψηφίσουν (κάααποτε, δεν υπάρχει προθεσμία, αλλά συνήθως παίρνει μερικούς μήνες) ή θα καταψηφίσουν. Αν υπερψηφίσουν, γίνεται άμεσα νόμος (με κάποια προθεσμία προσαρμογής, κάπου 12 μήνες). Αν όχι, η πρόταση πάει σε νέα διαπραγμάτευση και ζήσε Μάη μου.

------

Είναι πολύ σημαντικό να σημειώσουμε ότι το Ευρωκοινοβούλιο ψήφισε ότι οι μέγιστες διαστάσεις της δωρεάν cabin bag πρέπει να είναι μέχρι 100cm (άθροισμα μήκος+πλάτος+ύψος) δηλαδή κάτι σαν 40×30×30 και μέχρι 7 κιλά.

Σήμερα η Α3 έχει ανακοινωμένο όριο 56x45x25 και μέχρι 8 κιλά.
Για την GK δεν βρίσκω διαστάσεις. Παράξενο....
 
Last edited:
Γελάω με τους κατασκευαστές αποσκευών που βγάζουν cabin guaranteed χειραποσκευές (π.χ. η American Tourister έβγαζε ένα φεγγάρι Ryanair Approved-guaranteed in cabin χειραποσκευές) και τώρα θα πρέπει να βγάλουν νέα σειρά, σε νέες διαστάσεις. Προσωπικά είμαι πάντα υπέρ του να δίνω τα πάντα για φόρτωση στο αμπάρι και να παίρνω μαζί μου μόνο το laptop. Το θεωρώ απίστευτη ταλαιπωρία να σέρνω την 8κιλη και να ψάχνω χώρο να τη βάλω στα ντουλαπάκια.
 
Η εσωτερική οδηγία της Α3 πάντως που ισχύει από τέλος Απριλίου λέει πως όλοι οι ναύλοι δικαιούνται δυο κομμάτια και χρέωση απλά επειδή κάποιος με Light έχει δύο κομμάτια δε υφίσταται, πάρα μόνο αν η χειραποσκευή δε χωράει στο sizer (και άρα ειναι μεγαλύτερη των προβλεπόμενων διαστάσεων) ανεξαρτήτως fare family, οπότε αυτό δεν βγάζει και πολύ νόημα:
(ΜΕ χρέωση εφόσον έχουν και προσωπικό αντικείμενο) από επιβάτες Light.

Ενώ βάσει της ίδιας οδηγίας πέραν των δύο αντικειμένων οι επιβάτες μπορούν να έχουν μαζί τους και μια λεπτη θήκη λαπτοπ και μία τσάντα duty free εφόσον και αυτά χωράνε να μπούν κάτω από το κάθισμα.

Τώρα γιατί η Α3 ακόμα αναφέρει 1 κομμάτι για το Light στην ιστοσελίδα άγνωστο αλλά ίσως να είναι στην προσπάθεια να πείσει μερίδα επιβατών που θα το επιλέξουν να φέρουν όντως 1 κομμάτι (αν και δε θα υπάρξουν «κυρώσεις» σε διαφορετική περίπτωση πέραν του να πάει η χειραποσκευή στο αμπάρι)
 
Γενικά τηρείται (τουλάχιστον στις περισσότερες πτήσεις που έχω ταξιδέψει με Aegean). Ακόμα και αν έχει χώρο το αεροσκάφος πολλές φορές παίρνουν τις χειραποσκευές (ΜΕ χρέωση εφόσον έχουν και προσωπικό αντικείμενο) από επιβάτες Light...
Εγώ πάντως έχω την αντίθετη εμπειρία.
Λίγα άτομα από το προσωπικό εδάφους είναι όσο "αυστηροί" πρέπει ώστε να περιοριστεί η κατάχρηση των κανονισμών σε Α3.
Σε Ryan βέβαια, λίγοι κάνουν το μάγκα όταν τους πουν να πληρώσουν...
Στην Α3 έχω δει και άτομο με 2 βαλίτσες ΚΑΙ backpack (ότι ναύλο και να είναι το εισιτήριο) να περνάει χωρίς να του πουν τπτ.
Βέβαια αν αρχίσουν τις διαφωνίες με τους Ελληναράδες στην επιβίβαση, κάθε πτήση θα είχε 1.5 ώρα καθυστέρηση...
 
Top