Α3 200 ATH-RHO

  • Thread starter Thread starter giorgos738
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

giorgos738

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2005
Μηνύματα
52
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BLF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ 10/09/05.ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΩΡΑ 04.10.Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΠΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΤΗΝ Α3,ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΕΓΟΝΟΣ!ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ.ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.ΠΤΗΣΗ Α3 200 ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 05.30.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΩΡΑΣ (ΚΑΘ'ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ),ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ,ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ.ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΡΙΜΟ.ΟΙ...ΓΑΛΑΤΑΔΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ,ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΝΑ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΟΡΟ,ΤΗΝ ΟΑ 950 ΓΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΙΣ 05.20 ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ,Η "ΔΙΚΙΑ" ΜΑΣ Α3 200,Η Α3 330 ΓΙΑ CHQ,Η Α3 550 ΓΙΑ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ,Η ΟΑ 600 ΓΙΑ CFU,H "ANTAΓΩΝΙΣΤΡΙΑ" ΟΑ 700 ΓΙΑ RHO,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΟΑ 940 ΓΙΑ ALX,ΟΛΕΣ ΜΕ ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΣΤΙΣ 05.30.ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟ CHECK-IN ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΧΑΛΑΡΑ,ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΠΕΝΤΑΛΕΠΤΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.ΕΤΣΙ,ΜΕ ΤΟ BOARDING PASS ΣΤΟ ΧΕΡΙ (WINDOW SEAT ΦΥΣΙΚΑ!) ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ..ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΑΓΟΥΡΟΞΥΠΝΗΜΕΝΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ,ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ B28.ΜΙΚΡΗ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΣΤΟ...ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΟΤΑΝ SX-BGY (737-31S)!.Η ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΛΗΝ ΒΙΑΣΤΙΚΩΝ..ΓΑΛΑΤΑΔΩΝ ΕΓΙΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΣΚΟΠΕΥΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ!ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ,ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!
ΤΟ WINDOW SEAT ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ (ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ,ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ),ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ,ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ.
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΕΥΛΑΒΙΚΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ,ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΠΑΘΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ ΤΗς ΗΜΕΡΑΣ..!Η ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΞΑΠΛΩΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΓΛΥΚΥΤΑΤΩΝ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΩΝ,ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΤΗ..ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ!
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΛΕΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ.BOARDING MUSIC ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ.ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ!
ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΡΟΛΟΙ ΜΟΥ.05.32 ΡΙΧΝΩ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ.ΤΟ PUSHBACK ΕΙΧΕ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.ΟΙ ΔΥΟ CFM-56 ΠΗΡΑΝ ΖΩΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ TAXIING ΓΙΑ ΤΟΝ 03L.ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΣ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕ,ΜΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΡΟΔΟ,ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΙΠΕ "ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΥΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΙΝΩΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΣΕ 10-15 ΛΕΠΤΑ"
ΕΥΤΥΧΩΣ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΘ'ΟΤΙ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ HOLDING TOY 03L,ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΤΟ TAKE-OFF ROLL,ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΑ Α3 550.ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΔΩ,ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ RJ-100 ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ 2-3 ΕΛΑΦΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΑ 700,ΑΥΤΗ ΠΟΥΘΕΝΑ!ΠΑΛΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ,ΣΚΕΦΤΗΚΑ.
ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ!ΜΑΝΕΤΕΣ ΕΛΑΦΡΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ BRAKES OFF KAI ΤΑΚΕ-OFF POWER!
Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η,ΚΑΙ Η Vr ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ.Η ΑΝΟΔΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΜΑΛΗ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ.ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ,ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΕΞΩ,ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΤΟ RJ-100 NA ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΧΑΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ.
ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ,Η ΓΝΩΡΙΜΗ ΠΛΕΟΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΟΤΙ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟ FL 290!MOY EKANE ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΟΔΟΥ ΜΑΣ.Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ ΜΑΣ.ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ).ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ,ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ.
ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ,ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΙΧΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ,ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ Η ΠΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ,ΑΥΤΕΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΑΨΟΓΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!
Η ΠΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΔΙΑΓΟΡΑ".
Η ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΑΣ ΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΟΡΑ.ΧΡΟΝΟΣ ΡΕΚΟΡ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ,ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΑΙΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ.
ΤΑ SPEED BRAKES ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΝ ΕΔΩ,ΚΑΘΩΣ ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ...ΠΟΛΛΑ ΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ILS APPROACH,ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ.Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΛΥΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ,ΟΤΑΝ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΡΟΦΗ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥ 25.ΕΚΕΙΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ "ΕΙΣΒΑΛΟΥΜΕ" ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ."ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!"ΣΚΕΦΤΗΚΑ.ΒΛΕΠΕΤΕ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
FLAPS DOWN,GEAR DOWN KAI TO ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!
"ΞΕΠΕΤΑΜΕ" ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΙΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ WELL BALANCED ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ 25.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ COCKPIT,ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ...ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΚΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ...
LANDING FLARE,ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟ IDLE ΚΑΙ ΤΟ BGY ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ.ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΜΕ REVERSE THRUST KAI GROUND SPOILERS H ΟΠΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ,ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ.
ΤΡΟΧΟΔΡΟΜΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑPRON,ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ Η ΟΑ 700 (SX-BKF "ΔΙΟΝ" ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΞΕΦΟΡΤΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!ΠΑΡΟΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ BKF ΚΑΙ Ο "ΚΩΣΤΑΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ" (DASH 8),ETOIMΟΣ ΝΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙ ΩΣ OAL 026 ΓΙΑ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ.
ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΕΞΟΔΟ,ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ ΝΑ ΣΦΙΞΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ!ΚΥΒΕΡΝΗΤΑ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ!
ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ,ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ!SEE YOU AGAIN UP IN THE SKIES!
 
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ REPORT.
KAI MOY ΑΡΕΣΕ Ο ΟΠΟΣ "ΓΑΛΑΤΑΔΙΚΕΣ" ΠΤΗΣΕΙΣ......
ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΤΗΣ skg-ath...(0700)

ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΚΑΦΕΔΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ , ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΠΤΗΣΗ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.....

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ AEGEAN MHN ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΥΖΟ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΕΤ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΕΚΡΟΥΛΙΑΖΕΣ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ...
 
Ευχαριστούμε για το report! :great:

Αν γίνεται όμως από την επόμενη φορά να χρησιμοποιείτε μικρά γράμματα, γιατί η χρήση κεφαλαίων στο internet δηλώνει ότι "φωνάζουμε", και ίσως δεν είναι και τόσο ευχάριστα στην ανάγνωση. :wink: :D
 
Δεν χρειάζεται να πω και γω ότι το το ευχαριστήθηκες το ταξίδι :D
Η περιγραφή ήταν κατευθείαν από το...cockpit.. :lol:
Πάντα καλές και ευχάριστες πτήσεις.
 
Ευχαριστω για τα καλα σας λογια!Η μονη στιγμη που "χαλασε" το πρωινο μου "ονειρο" και που ξεχασα να αναφερω ηταν,πως αμεσως μετα την αποβιβαση και πριν να μπω στο λεωφορειο,προσπαθησα να τραβηξω 1-2 close-ups απο το αεροσκαφος.Τη στιγμη λοιπον εκεινη εμφανιστηκε ενας υπαλληλος πιστας και κυριολεκτικα επεσε πανω μου,προκειμενου να αποτρεψει την...εγκληματικη ενεργεια της κοντινης φωτογραφισης ενος αεροπλανου,φωναζοντας χαρακτηριστικα "it is prohibited" (δις) και παραλληλα μου εδειχνε το δρομο για το λεωφορειο!Οταν δε,του απαντησα "μα καλα,μου κανεις πλακα?",εξαγριωθηκε περισσοτερο και με ανυπομονο υφος μου ειπε "μεσα"!!!
Εννοειται οτι εκνευριστηκα αφανταστα με τη χωριατικη συμπεριφορα του,αλλα δεν εδωσα συνεχεια.
Και για το τελος,να αναφερω οτι τα πραγματα μας που ειχαμε δωσει στο cargo (ταξιδευαμε 4 ατομα),ξεμειναν στο ΕΛΓΑΒ,και χρειαστηκε να περιμενουμε μεχρι τις 10.30 οποτε ηρθαν με την επομενη Α3.Να σημειωσω οτι το λαθος ανηκε στον ελεγχο ασφαλειας της Αθηνας και οχι στην Α3.
Αυτα τα παραλειπομενα...!
 
Δηλαδή πόσα άτομα ήσασταν στο 733?

Επιστροφή δε θα μας περιγράψεις??? περιμένουμε...

giorgos738":i64sxiqa said:
αμεσως μετα την αποβιβαση και πριν να μπω στο λεωφορειο,προσπαθησα να τραβηξω 1-2 close-ups απο το αεροσκαφος.Τη στιγμη λοιπον εκεινη εμφανιστηκε ενας υπαλληλος πιστας και κυριολεκτικα επεσε πανω μου,προκειμενου να αποτρεψει την...εγκληματικη ενεργεια της κοντινης φωτογραφισης ενος αεροπλανου,φωναζοντας χαρακτηριστικα "it is prohibited" (δις) και παραλληλα μου εδειχνε το δρομο για το λεωφορειο!Οταν δε,του απαντησα "μα καλα,μου κανεις πλακα?",εξαγριωθηκε περισσοτερο και με ανυπομονο υφος μου ειπε "μεσα"!!!
Εννοειται οτι εκνευριστηκα αφανταστα με τη χωριατικη συμπεριφορα του,αλλα δεν εδωσα συνεχεια.
Υπάρχει ένα χαρτί της ΥΠΑ που λέει ότι επιτρέπεται η φωτογράφηση σε πολιτικά αεροδρόμια...Μάλλον το χρειαζόσουν για να του το δείξεις... Πες μου να στο στείλω...

giorgos738":i64sxiqa said:
Και για το τελος,να αναφερω οτι τα πραγματα μας που ειχαμε δωσει στο cargo (ταξιδευαμε 4 ατομα),ξεμειναν στο ΕΛΓΑΒ,και χρειαστηκε να περιμενουμε μεχρι τις 10.30 οποτε ηρθαν με την επομενη Α3.Να σημειωσω οτι το λαθος ανηκε στον ελεγχο ασφαλειας της Αθηνας και οχι στην Α3.
 
giorgos738 είπε:
Η μονη στιγμη που "χαλασε" το πρωινο μου "ονειρο" και που ξεχασα να αναφερω ηταν,πως αμεσως μετα την αποβιβαση και πριν να μπω στο λεωφορειο,προσπαθησα να τραβηξω 1-2 close-ups απο το αεροσκαφος.Τη στιγμη λοιπον εκεινη εμφανιστηκε ενας υπαλληλος πιστας και κυριολεκτικα επεσε πανω μου,προκειμενου να αποτρεψει την...εγκληματικη ενεργεια της κοντινης φωτογραφισης ενος αεροπλανου,φωναζοντας χαρακτηριστικα "it is prohibited" (δις) και παραλληλα μου εδειχνε το δρομο για το λεωφορειο!Οταν δε,του απαντησα "μα καλα,μου κανεις πλακα?",εξαγριωθηκε περισσοτερο και με ανυπομονο υφος μου ειπε "μεσα"!!!

Εάν τον θυμάσαι φυσιγνωμικά, την άλλη φορά που θα πέσεις πάνω του κάντου δώρο το χαρτί που θα σουδώσει ο jerry. (Και όποιος άλλος το χρειαστεί βέβαια. Μπορεί ο καθένας να το ζητήσει μέσω του συλλόγου "Απογείωση" :idea: ) Εάν πάλ σου πει τίποτα, ε ζήτα να έρθει η ασφάλεια του αεροδρομίου. Όσο τραβηγμένο ακούγεται, το ζήτησα στην Ρόδο πριν από ένα μήνα όταν ένας παρόμοιος φώναζε σε αγγλικά επίσης παρόμοιες *%^$#@ και τότε αρνήθηκα να σταματήσω να τραβάω ένα Β752 που προσγειωνόταν και να τον υπακούσω. Μας είχε ήδη αφήσει το λεωφορείο και ήμουν δίπλα στην ράμπα εισόδου. Πούλησε και καλά μούρη ότι θα το κάνει και γω άφησα κάτω την τσάντα μου και του ζήτησα να το κάνει (καλέσει ασφάλεια). Τότε κάμφθηκε και είπε να βιαστώ να τραβήξω ότι είναι για να μην ...τραβιόμαστε.. :roll: .Αφού τελείωσα, του έδειξα το χαρτί και μάλιστα έδειξε σοκαρισμένος ότι υπάρχει κάτι τέτοιο. Δν έδειξε δε να το πιστεύει και πολύ... :stupid:
 
Jerry,ευχαριστω για τη βοηθεια!Ηδη το χαρτι βρισκεται στα χερια μου και ειμαι σιγουρος οτι θα φανει σωτηριο!
Απο λαθος διατυπωση,αφησα να εννοηθει οτι ταξιδευαμε μονο 4 ατομα με το 733.Εννουσα οτι ταξιδευα με αλλους 3 συναδελφους!Sorry!Συνολικα,στο -BGY δεν θα ημασταν παραπανω απο 55-60 ατομα.
Οσο για trip report επιστροφης,αναμενεται συντομα...!
 
Top