giorgos738
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/06/2005
- Μηνύματα
- 52
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BLF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ 10/09/05.ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΩΡΑ 04.10.Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΠΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΤΗΝ Α3,ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΕΓΟΝΟΣ!ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ.ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.ΠΤΗΣΗ Α3 200 ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 05.30.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΩΡΑΣ (ΚΑΘ'ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ),ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ,ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ.ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΡΙΜΟ.ΟΙ...ΓΑΛΑΤΑΔΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ,ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΝΑ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΟΡΟ,ΤΗΝ ΟΑ 950 ΓΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΙΣ 05.20 ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ,Η "ΔΙΚΙΑ" ΜΑΣ Α3 200,Η Α3 330 ΓΙΑ CHQ,Η Α3 550 ΓΙΑ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ,Η ΟΑ 600 ΓΙΑ CFU,H "ANTAΓΩΝΙΣΤΡΙΑ" ΟΑ 700 ΓΙΑ RHO,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΟΑ 940 ΓΙΑ ALX,ΟΛΕΣ ΜΕ ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΣΤΙΣ 05.30.ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟ CHECK-IN ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΧΑΛΑΡΑ,ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΠΕΝΤΑΛΕΠΤΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.ΕΤΣΙ,ΜΕ ΤΟ BOARDING PASS ΣΤΟ ΧΕΡΙ (WINDOW SEAT ΦΥΣΙΚΑ!) ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ..ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΑΓΟΥΡΟΞΥΠΝΗΜΕΝΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ,ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ B28.ΜΙΚΡΗ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΣΤΟ...ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΟΤΑΝ SX-BGY (737-31S)!.Η ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΛΗΝ ΒΙΑΣΤΙΚΩΝ..ΓΑΛΑΤΑΔΩΝ ΕΓΙΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΣΚΟΠΕΥΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ!ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ,ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!
ΤΟ WINDOW SEAT ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ (ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ,ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ),ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ,ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ.
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΕΥΛΑΒΙΚΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ,ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΠΑΘΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ ΤΗς ΗΜΕΡΑΣ..!Η ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΞΑΠΛΩΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΓΛΥΚΥΤΑΤΩΝ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΩΝ,ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΤΗ..ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ!
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΛΕΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ.BOARDING MUSIC ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ.ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ!
ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΡΟΛΟΙ ΜΟΥ.05.32 ΡΙΧΝΩ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ.ΤΟ PUSHBACK ΕΙΧΕ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.ΟΙ ΔΥΟ CFM-56 ΠΗΡΑΝ ΖΩΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ TAXIING ΓΙΑ ΤΟΝ 03L.ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΣ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕ,ΜΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΡΟΔΟ,ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΙΠΕ "ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΥΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΙΝΩΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΣΕ 10-15 ΛΕΠΤΑ"
ΕΥΤΥΧΩΣ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΘ'ΟΤΙ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ HOLDING TOY 03L,ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΤΟ TAKE-OFF ROLL,ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΑ Α3 550.ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΔΩ,ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ RJ-100 ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ 2-3 ΕΛΑΦΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΑ 700,ΑΥΤΗ ΠΟΥΘΕΝΑ!ΠΑΛΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ,ΣΚΕΦΤΗΚΑ.
ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ!ΜΑΝΕΤΕΣ ΕΛΑΦΡΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ BRAKES OFF KAI ΤΑΚΕ-OFF POWER!
Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η,ΚΑΙ Η Vr ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ.Η ΑΝΟΔΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΜΑΛΗ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ.ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ,ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΕΞΩ,ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΤΟ RJ-100 NA ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΧΑΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ.
ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ,Η ΓΝΩΡΙΜΗ ΠΛΕΟΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΟΤΙ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟ FL 290!MOY EKANE ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΟΔΟΥ ΜΑΣ.Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ ΜΑΣ.ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ).ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ,ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ.
ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ,ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΙΧΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ,ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ Η ΠΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ,ΑΥΤΕΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΑΨΟΓΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!
Η ΠΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΔΙΑΓΟΡΑ".
Η ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΑΣ ΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΟΡΑ.ΧΡΟΝΟΣ ΡΕΚΟΡ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ,ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΑΙΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ.
ΤΑ SPEED BRAKES ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΝ ΕΔΩ,ΚΑΘΩΣ ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ...ΠΟΛΛΑ ΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ILS APPROACH,ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ.Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΛΥΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ,ΟΤΑΝ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΡΟΦΗ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥ 25.ΕΚΕΙΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ "ΕΙΣΒΑΛΟΥΜΕ" ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ."ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!"ΣΚΕΦΤΗΚΑ.ΒΛΕΠΕΤΕ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
FLAPS DOWN,GEAR DOWN KAI TO ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!
"ΞΕΠΕΤΑΜΕ" ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΙΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ WELL BALANCED ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ 25.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ COCKPIT,ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ...ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΚΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ...
LANDING FLARE,ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟ IDLE ΚΑΙ ΤΟ BGY ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ.ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΜΕ REVERSE THRUST KAI GROUND SPOILERS H ΟΠΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ,ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ.
ΤΡΟΧΟΔΡΟΜΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑPRON,ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ Η ΟΑ 700 (SX-BKF "ΔΙΟΝ" ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΞΕΦΟΡΤΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!ΠΑΡΟΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ BKF ΚΑΙ Ο "ΚΩΣΤΑΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ" (DASH
,ETOIMΟΣ ΝΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙ ΩΣ OAL 026 ΓΙΑ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ.
ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΕΞΟΔΟ,ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ ΝΑ ΣΦΙΞΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ!ΚΥΒΕΡΝΗΤΑ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ!
ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ,ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ!SEE YOU AGAIN UP IN THE SKIES!
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΩΡΑ 04.10.Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΠΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΤΗΝ Α3,ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΕΓΟΝΟΣ!ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ.ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.ΠΤΗΣΗ Α3 200 ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 05.30.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΩΡΑΣ (ΚΑΘ'ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ),ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.
ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ,ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ.ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΡΙΜΟ.ΟΙ...ΓΑΛΑΤΑΔΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ,ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΝΑ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΟΡΟ,ΤΗΝ ΟΑ 950 ΓΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΙΣ 05.20 ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ,Η "ΔΙΚΙΑ" ΜΑΣ Α3 200,Η Α3 330 ΓΙΑ CHQ,Η Α3 550 ΓΙΑ ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ,Η ΟΑ 600 ΓΙΑ CFU,H "ANTAΓΩΝΙΣΤΡΙΑ" ΟΑ 700 ΓΙΑ RHO,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΟΑ 940 ΓΙΑ ALX,ΟΛΕΣ ΜΕ ΩΡΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΣΤΙΣ 05.30.ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟ CHECK-IN ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΧΑΛΑΡΑ,ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΠΕΝΤΑΛΕΠΤΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.ΕΤΣΙ,ΜΕ ΤΟ BOARDING PASS ΣΤΟ ΧΕΡΙ (WINDOW SEAT ΦΥΣΙΚΑ!) ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ..ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΑΓΟΥΡΟΞΥΠΝΗΜΕΝΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ,ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ B28.ΜΙΚΡΗ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΣΤΟ...ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΟΤΑΝ SX-BGY (737-31S)!.Η ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΠΛΗΝ ΒΙΑΣΤΙΚΩΝ..ΓΑΛΑΤΑΔΩΝ ΕΓΙΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΣΚΟΠΕΥΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ!ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ,ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!
ΤΟ WINDOW SEAT ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΖΗΤΗΣΕΙ (ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ,ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ),ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ,ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ.
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΕΥΛΑΒΙΚΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ,ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΠΑΘΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ ΤΗς ΗΜΕΡΑΣ..!Η ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΞΑΠΛΩΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΓΛΥΚΥΤΑΤΩΝ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΩΝ,ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΤΗ..ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ!
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΛΕΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ.BOARDING MUSIC ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ.ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ!
ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΡΟΛΟΙ ΜΟΥ.05.32 ΡΙΧΝΩ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ.ΤΟ PUSHBACK ΕΙΧΕ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.ΟΙ ΔΥΟ CFM-56 ΠΗΡΑΝ ΖΩΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ TAXIING ΓΙΑ ΤΟΝ 03L.ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΣ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕ,ΜΑΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΡΟΔΟ,ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΙΠΕ "ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΚΥΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΙΝΩΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΣΕ 10-15 ΛΕΠΤΑ"
ΕΥΤΥΧΩΣ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΘ'ΟΤΙ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ HOLDING TOY 03L,ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΤΟ TAKE-OFF ROLL,ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΑ Α3 550.ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΔΩ,ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ RJ-100 ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ 2-3 ΕΛΑΦΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΑ 700,ΑΥΤΗ ΠΟΥΘΕΝΑ!ΠΑΛΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ,ΣΚΕΦΤΗΚΑ.
ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ!ΜΑΝΕΤΕΣ ΕΛΑΦΡΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ BRAKES OFF KAI ΤΑΚΕ-OFF POWER!
Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η,ΚΑΙ Η Vr ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ.Η ΑΝΟΔΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΜΑΛΗ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΤΡΟΦΗ ΔΕΞΙΑ.ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ,ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΕΞΩ,ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΤΟ RJ-100 NA ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΧΑΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ.
ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ,Η ΓΝΩΡΙΜΗ ΠΛΕΟΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΟΤΙ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟ FL 290!MOY EKANE ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΟΔΟΥ ΜΑΣ.Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ ΜΑΣ.ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ).ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΑΦΗ,ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ.
ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ,ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΙΧΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ,ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ Η ΠΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ,ΑΥΤΕΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΑΨΟΓΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!
Η ΠΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ "ΔΙΑΓΟΡΑ".
Η ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΑΣ ΤΗ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΟΡΑ.ΧΡΟΝΟΣ ΡΕΚΟΡ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ,ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΛΑΦΡΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΑΙΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ.
ΤΑ SPEED BRAKES ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΝ ΕΔΩ,ΚΑΘΩΣ ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ...ΠΟΛΛΑ ΓΚΑΖΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ILS APPROACH,ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ.Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΛΥΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ,ΟΤΑΝ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΡΟΦΗ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥ 25.ΕΚΕΙΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ "ΕΙΣΒΑΛΟΥΜΕ" ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ."ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!"ΣΚΕΦΤΗΚΑ.ΒΛΕΠΕΤΕ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
FLAPS DOWN,GEAR DOWN KAI TO ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!
"ΞΕΠΕΤΑΜΕ" ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΙΑ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ WELL BALANCED ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΟΥ 25.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ COCKPIT,ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ...ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΚΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ...
LANDING FLARE,ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΤΟ IDLE ΚΑΙ ΤΟ BGY ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ.ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΜΕ REVERSE THRUST KAI GROUND SPOILERS H ΟΠΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ,ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ.
ΤΡΟΧΟΔΡΟΜΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑPRON,ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ Η ΟΑ 700 (SX-BKF "ΔΙΟΝ" ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΞΕΦΟΡΤΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!ΠΑΡΟΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ BKF ΚΑΙ Ο "ΚΩΣΤΑΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ" (DASH

ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΕΞΟΔΟ,ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ ΝΑ ΣΦΙΞΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ!ΚΥΒΕΡΝΗΤΑ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ!
ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ,ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ!SEE YOU AGAIN UP IN THE SKIES!